eens is, ze hadden het circuit eigenlijk na een aantal jaren terug moeten zetten zoals ie oorspronkelijk was, maar ja, respect voor Senna enzoquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef Bernard0s het volgende:
Ik vind de nieuwe Hockenheimring maar kut. Ik mis de oude baan, dat was pas kicken.
Oude Hungaroring dat was pas mooi...quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef Bernard0s het volgende:
Ik vind de nieuwe Hockenheimring maar kut. Ik mis de oude baan, dat was pas kicken.
Als je nu de Hockenheimring afloopt kom je waar je vroeger het bos in ging een groot hek tegen waarachter je de contouren van de oude baan zien begroeit met jonge boompjes. Paar jaar geleden was dat nog erger, zag je een lang recht stuk grasquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef Bernard0s het volgende:
Dat is wel waar, maar wat mij betreft hadden ze het oude gedeelte lekker mogen laten liggen en desnoods overwoekeren. Nu wordt ik echt verdrietig als ik er ben, ik ben gek op historie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef Atreidez het volgende:
T zag er allemaal wel heftig uit op hockenheim, maar de races zijn echt stukken gaver geworden sinds die baan is aangepastDaar gaat t me toch om. Voor nostalgie bekijk ik wel een oude race van hockenheim.
Ik vond de GP van 2000 op Hockenheim mooier als alle races bij elkaar tot nu toe op de nieuwe baan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef Atreidez het volgende:
T zag er allemaal wel heftig uit op hockenheim, maar de races zijn echt stukken gaver geworden sinds die baan is aangepastDaar gaat t me toch om. Voor nostalgie bekijk ik wel een oude race van hockenheim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |