abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50202393
Mijn favo circuits om races op te kijken; Spa, Nwe Hockenheim en Canada. Zelf racen ook Spa, en Suzuka
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:40:01 #27
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50206279
Ik vind de nieuwe Hockenheimring maar kut. Ik mis de oude baan, dat was pas kicken.
pi_50207836
Spa.

En Imola jaren terug
pi_50208551
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:22 schreef Radegast het volgende:
Spa.

En Imola jaren terug
eens is, ze hadden het circuit eigenlijk na een aantal jaren terug moeten zetten zoals ie oorspronkelijk was, maar ja, respect voor Senna enzo

Helaas.. want er werd tenminste wel ingehaald op de oude Imola
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef Bernard0s het volgende:
Ik vind de nieuwe Hockenheimring maar kut. Ik mis de oude baan, dat was pas kicken.

En Montreal is ook wel tof.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_50225835
quote:
Oude Hungaroring dat was pas mooi...
pi_50225983
quote:
Als je nu de Hockenheimring afloopt kom je waar je vroeger het bos in ging een groot hek tegen waarachter je de contouren van de oude baan zien begroeit met jonge boompjes. Paar jaar geleden was dat nog erger, zag je een lang recht stuk gras
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:38:19 #32
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_50230097
ik denk dat het meer de historie en de sfeer is die ik mis aan het oude circuit,qua baan vond ik het niet zo interessant...
de nieuwe hockenheim trouwens ook niet.
mijn persoonlijke favorieten zijn spa GEWELDIG circuit,canada,en monaco (die laatste vooral omdat ik er vorig jaar een weekje gewerkt heb en dan is het echt een feest van herkenning)
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_50231667
T zag er allemaal wel heftig uit op hockenheim, maar de races zijn echt stukken gaver geworden sinds die baan is aangepast Daar gaat t me toch om. Voor nostalgie bekijk ik wel een oude race van hockenheim.
Where facts are few, experts are many.
pi_50232828
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef Atreidez het volgende:
T zag er allemaal wel heftig uit op hockenheim, maar de races zijn echt stukken gaver geworden sinds die baan is aangepast Daar gaat t me toch om. Voor nostalgie bekijk ik wel een oude race van hockenheim.
Dat is wel waar, maar wat mij betreft hadden ze het oude gedeelte lekker mogen laten liggen en desnoods overwoekeren. Nu wordt ik echt verdrietig als ik er ben, ik ben gek op historie.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:43:32 #35
179034 Bernard0s
pi_50234404
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef Atreidez het volgende:
Ik vond de GP van 2000 op Hockenheim mooier als alle races bij elkaar tot nu toe op de nieuwe baan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')