--> CD: Gare Du Nord - Sex 'n' Jazz klinkt in ieder geval veelbelovend.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:23 schreef Tony_diNovo het volgende:
Wat meer Jazzy; meer zeker lekker: Gare Du Nord - Sex 'n' Jazz
Dubstepquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Yorrit het volgende:
Loungeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik vergeet gvd gewoon Thievery Corporation, voor mij de beste van het rijtje, samen met MAquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:08 schreef navigator het volgende:
Portishead, Sneaker Pimps, Morcheeba, Massive Attack, Red Snapper, DJ Krush, Hooverphonic etc etc
Bestaat Akasha in feite nog ? Heb er jaren terug een aantal optredens van gezien; de bandleden mogen begroeten en het was mijn muzikale ultra nec plus !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef PDOA het volgende:
Bonobo, Fila Brazillia, Akasha, Lemongrass, Blockhead, Hint
Fluke is geen lounge.
Kick...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:05 schreef Garisson72 het volgende:
zo heeft Fluke (normaal meer in de dance/house-hoek) bijvoorbeeld ook een aantal zeer fraaie ambient-nummers, die (vind ik) goed passen binnen de lounge-sfeer.
Al is ambient natuurlijk wel wat anders, vinden jullie niet?
Ik ken FOK! redelijk genoeg dat er een boel topics bestaan met inhoud. Beter goed gejat dan slecht bedacht is mijn credo. Viel me vandaag pas op hoe dicht dat MA en fluke eigenlijk zitten. MA is mainstream...quote:Op maandag 17 november 2008 19:40 schreef Garisson72 het volgende:
Als Fluke de reden is van een kick, al is het een jaar later, dan vind ik het ok.
Ik heb onlangs bijvoorbeeld nog 2 Bit Pie ontdekt, wat een zij-project is van een aantal leden van Fluke (waaronder de zanger). Ook Syntax is zo'n zij-project van ongeveer een jaar eerder. Misschien vind je die titels ook interessant!
Snuffelmodus aan... bel 1844.quote:Op maandag 17 november 2008 19:40 schreef Garisson72 het volgende:
Als Fluke de reden is van een kick, al is het een jaar later, dan vind ik het ok.
Ik heb onlangs bijvoorbeeld nog 2 Bit Pie ontdekt, wat een zij-project is van een aantal leden van Fluke (waaronder de zanger). Ook Syntax is zo'n zij-project van ongeveer een jaar eerder. Misschien vind je die titels ook interessant!
Yup en gevonden. Past zeker in mijn trip-hop-industrial straatje.quote:Op maandag 17 november 2008 19:40 schreef Garisson72 het volgende:
Deze is ook wel leuk.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:10 schreef Drugshond het volgende:
Rhea's Obsession (geen trip-hop maar zowat goth... maar bijzonder knap gelayerd). Zelfs na 500x luisteren blijf je zoeken naar de naadloze overgangen van diverse muziekstromingen.
Azam Ali - Elysium for the Brave (die meid zingt iedereen en alles moeiteloos voorbij, ook qua layering subliem). Haar voorgaande werkjes zijn vocale meesterwerkjes... maar hier schuwt ze het moderne spul niet.
Rico - Violent Silences ligt wel aardig op het industrial vlakje... zeker de moeite waard.
Stop alles in een blender.... en je krijgt. Collide(en dat is wel redelijk trippy)
Akasha.quote:Op zondag 9 december 2007 22:01 schreef misteriks het volgende:
[..]
Bestaat Akasha in feite nog ? Heb er jaren terug een aantal optredens van gezien; de bandleden mogen begroeten en het was mijn muzikale ultra nec plus !
Dacht ik ook aan, maar is niet echt de lounge muziek die bedoel word volgens mijquote:foto Op maandag 24 november 2008 23:15 schreef Arcee het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Astrud Gilberto Stan Getz Ipanema 64
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop