Neeeee, niet doen lieverd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef teigan het volgende:
mooi hoor DaD
* teigan is stiekem jaloers, en voelt zich nu heel onzeker over haar eigen lijf...
ik ga slapen, trusten iedereen!
Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef teigan het volgende:
mooi hoor DaD
* teigan is stiekem jaloers, en voelt zich nu heel onzeker over haar eigen lijf...
Post jij dan eens bikinifoto's?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef teigan het volgende:
mooi hoor DaD
En wanneer komen de bikinifoto's van jou en Tangarine?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Post jij dan eens bikinifoto's?Jij bent ook mooi!
Tangarine en ik die samen in bikini poseren?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wanneer komen de bikinifoto's van jou en Tangarine?.
ik ben maar naar John Lennon gaan kijken, aangezien iedereen mij negeerde![]()
ik praat niet meer met jouquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Tangarine het volgende:
yay, ik zie een hoofdstuk over sociale netwerken die ik kan overslaan, bijna m'n boek uit
Dat is juist zeer belangrijk. Nu zul je altijd een minder sociaal iemand blijven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Tangarine het volgende:
yay, ik zie een hoofdstuk over sociale netwerken die ik kan overslaan, bijna m'n boek uit
Naaah ik heb msn gewoon uit staanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wanneer komen de bikinifoto's van jou en Tangarine?.
ik ben maar naar John Lennon gaan kijken, aangezien iedereen mij negeerde![]()
true, maar dat heb ik al in 2e en 3e jaars vakken gehad enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is juist zeer belangrijk. Nu zul je altijd een minder sociaal iemand blijven.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Viking84 het volgende:
En het is zo stom, want iedereen die zijn p nog niet heeft, heeft statistiek ofzo nog niet gehaald en Tangarine haalt zo'n simpel kutvakje niet..
Heb ook 2 jaar gezeten met management 1. Management 2 had ik wel in een keer binnen en zodoende 3/4 jaar sneller dan man 1.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Viking84 het volgende:
En het is zo stom, want iedereen die zijn p nog niet heeft, heeft statistiek ofzo nog niet gehaald en Tangarine haalt zo'n simpel kutvakje niet..
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht altijd dat goed voorbeeld, goed deed volgen. Is het voorbeeld verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |