quote:
Hij was wel reeeedelijk ja. Ik heb wel eens slechtere aftreksels gezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef S-Two het volgende:
En trouwens Ocean's 12 vond ik ook best tof. Niet zo goed als 11, maar toch wel een redelijke film.
Of PotC 2quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij was wel reeeedelijk ja. Ik heb wel eens slechtere aftreksels gezien
home alone - as a matter of speaking.
En 3quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:32 schreef Tangarine het volgende:
hoi! *zenuwachtig is
Wel hoor: Orlando Bloom speelt er in, daarentegen zijn er ook hele lelijke goeierdsquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
LOTR.. M'n eerste ex heeft me al die films laten zien. Zit je daar, je 3 uren compleet kapot te vervelen omdat er geen knappe kerels in zitten die je kunt volgen en je het verhaal dus voor geen meter snapt.
Goedemorgen!
Orlando Bloom verliest een hoop door die oortjes, maar je hebt gelijk, Viggo Mortensen is wel hot.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Orlando Bloom en Viggo Mortensen spelen in LOTR
Ik dacht dat ze toch wel een beetje konden opboksen tegenover Liv Tyler
Wtf?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef MaxMark het volgende:
Mogge.
Schietpartij op terras in Groningen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef Renesite het volgende:
En die ene dan! Do the second (Do2)
Die speelde ook een mooie rol!
Zit daar ook niet een coffeeshop? Heeft er misschien wel mee te maken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef MaxMark het volgende:
Mogge.
Schietpartij op terras in Groningen
He bah, vooroordelenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef maok het volgende:
[..]
Zit daar ook niet een coffeeshop? Heeft er misschien wel mee te maken.
Ik ken iemand die daar in de staat woonde en die had vaak overlast van de mensen die daar rondhingen. Ik zag natuurlijk niet dat als die mensen daar 's avonds met veel kabaal uit de boxen van hun opgepimpte auto's komen of als ze schreewend door de straat lopen, ze ook schieten. Maar het zou best kunnenquote:
Ik ben er maandagavond doorheen geskeelerd, ook nooit weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben één keer door die buurt gefietst 's avonds laat. Nooit weer..
Nou, maar afwachten dan. Wanneer weet je het?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:47 schreef Tangarine het volgende:
Daar ben ik weer! pfff wat een tentamen, heb echt 7 kantjes volgeschreven over 4 vragen...zo van: alles maar opschrijven wat ik weet, wellicht valt hetd an minder op dat ik dingen niet weet 0-) Pleeaaassseeee geef me die 5.5!!
![]()
quote:
Ik moet zeggen dat mijn meeste cijfers wel hoger zijn dan een 6, maar met een 6 ben ik meestal ook wel tevreden hoorquote:
Ja ok, dat snapte ik nog. Maar dan kloppen de zinnen nog steeds niet:Pquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ze denken dat * ervoor zorgt dat je /,me krijgt.
* Bullet-tooth weet hoe het moet.
Edit: Ja, ik ben ook een 6jes en 7tjes student.
Is je neukertje er niet meer?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:44 schreef manou het volgende:
ik verveeeeeeeeeeeel me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |