Die heb ik niet meer in huis, wel: Aardbei, bosvruchten, citroën, mango, sinaasappel en natuurlijk gewone thee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lekker.. Meloen is nog lekkerderder.
Mag ik het zeggen? Mag ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer in huis, wel: Aardbei, bosvruchten, citroën, mango, sinaasappel en natuurlijk gewone thee.
Zo bedoel ik het niet hoor!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
Nu voel ik me een ietsiepietsie door jou beledigd![]()
Whehe, en vriendinnen van mij hoopten op Ocean's 13. Niet dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:35 schreef MaxMark het volgende:
Reno911:Miami, wat een ongelooflijke boutfilm weer
Ik heb trouwens bijna een fiets gekocht bij Joost in alles... Morgen ff terugkomen dan is de stuurafwijking naar links hopelijk verholpenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe, en vriendinnen van mij hoopten op Ocean's 13. Niet dus.
Haha geweldig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb trouwens bijna een fiets gekocht bij Joost in alles... Morgen ff terugkomen dan is de stuurafwijking naar links hopelijk verholpen
Mja, die zou volgende week nog kunnen. Hopen dat het beter is danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe, en vriendinnen van mij hoopten op Ocean's 13. Niet dus.
Oceans twelvequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, die zou volgende week nog kunnen. Hopen dat het beter is dan12
Hopelijk wel ja. Moet nog even voor 30 juni naar de film, omdat ik nog een kortingskaartje heb liggen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, die zou volgende week nog kunnen. Hopen dat het beter is dan12
Jij moet een betere bril kopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef Renesite het volgende:
Ik las PMS... ben je boos?![]()
Ik snapte dááááááár dus ook al niets van.
Ja, nou, ik las PSM, maar ik ging er vanuit dat dat een fout wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij moet een betere bril kopen.![]()
Wat is dat toch, met het niet snappen van films met jullie? Hou nou gewoon de mooie kerels in de gaten, dan komt het allemaal goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:58 schreef Renesite het volgende:
Ik snapte er amper wat van eigenlijk!!! Vage vaginafilm!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is dat toch, met het niet snappen van films met jullie? Hou nou gewoon de mooie kerels in de gaten, dan komt het allemaal goed.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee![]()
Was even in GC wat aan het lezen
Welterustenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gelukkig.. Nu kan ik rustig gaan slapen. Welterusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |