Is Melchiot niet iets als back-up voor Urby of is het een RB?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef Nashje het volgende:
Zéker een linksback, centrumverdediger en een spits.
RBquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Is Melchiot niet iets als back-up voor Urby of is het een RB?
is volgens mij ook transfervrij
Deze neger buigt voor niemand.quote:
Nee, ik gun Ogararu zijn basisplaats wel. Ik heb liever een multifunctionele verdediger erbij. Die op alle 4 de posities achterin kan spelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Is Melchiot niet iets als back-up voor Urby of is het een RB?
is volgens mij ook transfervrij
Bergdolmo terughalenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, ik gun Ogararu zijn basisplaats wel. Ik heb liever een multifunctionele verdediger erbij. Die op alle 4 de posities achterin kan spelen.
Mwoh, valt wel mee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Balázs Dzsudzsák?! Ogararu eat your heart out. Dit is pas onuitspreekbaar
Mogge mannen.....quote:Perez wacht op aanstellen nieuwe coach Feyenoord
Volgens De Telegraaf is Kenneth Perez serieus geďnteresseerd in een overgang naar Feyenoord. De Ajax-middenvelder wacht echter met een definitieve beslissing tot duidelijk is wie de nieuwe trainer van de Stadionclub wordt. Feyenoord is voor die functie in vergevorderde onderhandeling met Bert van Marwijk. [reageer]
Kennedy Bakircioglu valt nu ook in het nietsquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Balázs Dzsudzsák?! Ogararu eat your heart out. Dit is pas onuitspreekbaar
Ja, en?quote:
Ik snap ook niet waarom Perez daarop moet wachten. Hij is tussen dat zooitje veruit de beste speler. Zijn naam wordt daar als eerste op het wedstrijdformulier gezet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, en?
Alsof een goede trainer/coach er iets van kan maken daar? Je hebt ook minimaal elf goede spelers nodig!
Omdat hij slechte ervaringen heeft met n coach in Amsterdam?quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Perez daarop moet wachten. Hij is tussen dat zooitje veruit de beste speler. Zijn naam wordt daar als eerste op het wedstrijdformulier gezet.
Als het om spelers als Lindenbergh, Harry enz gaat, zou ik daar geen problemen mee hebben. Perez had ik liever naar een club als Heerenveen of Twente zien gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:03 schreef Cordoba32 het volgende:
Worden we de vaste leverancier van rotterdam ofzo?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:08 schreef denthemen het volgende:
Geen Perez naar Rotterdam! We weten hoe het de vorige keer gegaan is, Harry doet het geweldig, 2 keer hebben ze ons ingemaakt en ze zijn kampioen geworden, hadden we hem maar zelf gehouden..
Perez moet gewoon bij Ajax blijvenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:17 schreef borisz het volgende:
Perez moet in Qatar gaan voetballen ofzo
Precies.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:15 schreef BigFire het volgende:
Perez zou niet eens naar feyenoord moeten willen...![]()
Daar is ie nog veel te goed voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:17 schreef borisz het volgende:
Perez moet in Qatar gaan voetballen ofzo
Voor Feyenoord ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:21 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Daar is ie nog veel te goed voor.
Wie kopt hem in?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:21 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Daar is ie nog veel te goed voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |