Kijk, dat noem ik nou nog eens goed nieuws. Moven met die zak.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:42 schreef Nashje het volgende:
Ook Mitea
Ik mag hopen Kampioen worden, anders zijn ze Ajax onwaardig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:03 schreef twi het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze zouden antwoorden als ze konden kiezen tussen altijd alles spelen bij een mindere club of kampioen worden met Ajax.
Ik neem aan dat je Perez bedoelt, nou hij wou naar een topclub en dat is hem gelukt. Maar dan moet je niet verwachten dat je meteen de beste middenvelder van nederland uit de basis speelt. Over Lindenbergh die moet gewoon optyfen ook al heeft hij altijd zijn best gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:06 schreef twi het volgende:
Nouja, ik kan het me ook voorstellen wanneer je in een jaar 5 wedstrijden speelt op je 32e, 33e, dat je die laatste jaren veel wil spelen.
Slijngard, Timisela of Van der Wiel die schat ik toch hoger in als Lindenberghquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:18 schreef twi het volgende:
Lindenbergh moet alleen vertrekken wanneer er een degelijek basisplaatswaardige linksback komt.
Want lindenbergh heeft veel ervaring zeker, die gast heeft zelden toppers in Europeesverband gespeeld en neem als voorbeeld Werder uit daar heeft hij ons de das om gedaan. Dan kun je net zo goed een talent de kans geven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:21 schreef twi het volgende:
Ik niet.
Ik weet niet waarom, maar iets in me zegt dat Mitea ook moet blijven!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:52 schreef Chadi het volgende:
Perez absoluut niet verkopen en Mitea en Lindenbergh.. haal ze alsjeblieft van de loonlijst en laat ze oprotten.
Als Ajax hem voor 2 miljoen ergens kwijtraakt hebben ze het heel goed gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:01 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet niet waarom, maar iets in me zegt dat Mitea ook moet blijven!
Kunnen we missen als kiespijn iddquote:
Ingeleid door die debiele rode kaart.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:45 schreef denthemen het volgende:
Werder was een collectieve wanprestatie
De broek was ook al volgescheten voor de wedstrijd was begonnen bij de meeste spelers, pas na de wedstrijd dachten ze van wtf wij zijn Ajax en kunnen ze makkelijk hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ingeleid door die debiele rode kaart.
dat in de return werd vervolgt met het zwanenmeer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ingeleid door die debiele rode kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |