Met dat "tot 10 miljoen aanvullen" bedoel ik dat er minstens 1 miljoen richting Heerenveen vertrekt. En ik vind wel dat je een investering - zeker bij zo'n snelle verkoop - met winstverdubbeling moet verkopen.quote:
20 miljoen euro is er nog nooit voor een speler uit de Nederlandse competitie betaald, niet voor Robben en ook niet voor Kuyt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het werd ook betaald voor Arjen Robben en vorige zomer nog voor Dirk Kuyt, dus ik zou niet weten waarom nu niet voor Klaas Jan Huntelaar en/of Wesley Sneijder?
Wel voor Ruud van Nistelrooij, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
20 miljoen euro is er nog nooit voor een speler uit de Nederlandse competitie betaald, niet voor Robben en ook niet voor Kuyt.
OK, maar die 14 miljoen euro voor Dirk Kuyt moet toch te evenaren zijn door Klaas Jan Huntelaar of Wesley Sneijder? In de tijd van Arjen Robben werd er nu eenmaal meer betaald voor voetballers.quote:Kuyt ging geloof ik voor 14 miljoen euro naar Liverpool en Robben voor 18 miljoen euro naar Chelsea.
Ik denk niet dat Sneijder of Huntelaar meer op zullen brengen dan Robben destijds bij zijn vertrek naar Chelsea.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
20 miljoen euro is er nog nooit voor een speler uit de Nederlandse competitie betaald, niet voor Robben en ook niet voor Kuyt.
Kuyt ging geloof ik voor 14 miljoen euro naar Liverpool en Robben voor 18 miljoen euro naar Chelsea.
Ik denk niet dat Sneijder of Huntelaar meer op zullen brengen dan Robben destijds bij zijn vertrek naar Chelsea.
Van Nistelrooij was 60 miljoen gulden volgens mij. En de markt trekt nu juist weer aan dus flink geld vragenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel voor Ruud van Nistelrooij, toch?
[..]
OK, maar die 14 miljoen euro voor Dirk Kuyt moet toch te evenaren zijn door Klaas Jan Huntelaar of Wesley Sneijder? In de tijd van Arjen Robben werd er nu eenmaal meer betaald voor voetballers.
Alves is een hype.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
gewoon voor 18mil ofzo verkopen en van dat geld Alves halen..![]()
Daar doe je hem iets tekort denk ik. Hij heeft een goede actie, goed overzicht en een prima schot. Bovendien heeft hij een aardige vrije bal in huis. Wel denk ik dat 34 wel heel veel is, vraag me af of hij dat volgend seizoen weer zal halen, lijkt me niet. Maar 20+ moet te doen zijn met zijn kwaliteiten.quote:
Je avatar, die ziet er echt verneukt uit..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef M0NTANA het volgende:
Nevland, dat was een hype.
On topic, Ajax zou al bij contractbesprekingen aan haar spelers duidelijk moeten maken dat het keihard zal spelen bij een eventuele transfer in de toekomst, want waarom zou Ajax spelers voor een fooi laten gaan?
Zijn eerste jaar liep echt als een trein idd.quote:
Lijkt me dat als je bij een grote club als Ajax tekent dat je daar gewoon vanuit moet gaan.quote:On topic, Ajax zou al bij contractbesprekingen aan haar spelers duidelijk moeten maken dat het keihard zal spelen bij een eventuele transfer in de toekomst, want waarom zou Ajax spelers voor een fooi laten gaan?
Niet huilen, dat is hard nodig voor het salaris van Sneijder volgend seizoen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:11 schreef Silenus het volgende:
Is bij jullie het geld voor de SCC nu al afgeschreven?
Bij mij wel, 174 keiharde euro's.![]()
Ajax moet de CL nog halen hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef sanni het volgende:
Sneijder blijft gewoon dit seizoen nog bij Ajax omdat hij weet dat hij met CL e.d. hij zich nog meer in de kijker kan spelen bij buitenlandse clubs. Sow gek is hij nou ook weer niet om perse weg te gaan bij Ajax. Ben echter wel benieuwt wie er na Henk ten Cate als nieuwe trainer bij Ajax wordt aangesteld. Toch weer Adriaanse vanwege de zeer goede ervaringen met de TD van Ajax,Martin van Geel, en zijn revanche gevoelens of...Frank Rijkaard die 2 jaar Barcelona het wel leuk vind ff weer "thuis" te zijn..?
Ben er benieuwd..
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ajax moet de CL nog halen hoor.
FC Kopenhagen?
hier 250 euroquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:11 schreef Silenus het volgende:
Is bij jullie het geld voor de SCC nu al afgeschreven?
Bij mij wel, 174 keiharde euro's.![]()
Of misschien Co.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:09 schreef Ordinair het volgende:
Ik denk als HTC weg gaat, dat we dan Rijkaard krijgen. Of anders gezegd, ik hoop dat!
gaat wel lukken hoor. de uitschakeling tegen kopenhagen tartte alle natuur- en voetbalwetten. de kans dat zoiets nog eens gebeurd is praktisch onmogelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ajax moet de CL nog halen hoor.
FC Kopenhagen?
quote:Ook Mitea en Lindenbergh ontevreden bij Ajax 5 juni 2007
Behalve Kenneth Perez leeft er ook bij Olaf Lindenbergh en Nicolae Mitea onvrede over hun reserverol bij Ajax. Dat schrijft Het Parool. Als het aan Lindenbergh ligt, speelt hij volgend seizoen voor een andere club. Onder trainer Henk ten Cate kan de middenvelder niet rekenen op een basisplaats. Ajax is tot op zekere hoogte bereid mee te werken aan een transfer van zowel Lindenbergh als Perez.
Nicolae Mitea "Olaf en Kenneth zijn 32 jaar", weet technisch directeur Martin van Geel van Ajax. "Beiden willen wedstrijden spelen en op het veld staan. Die garantie hebben ze bij Ajax niet." Van Geel hoorde in een gesprek met Mitea ook de onvrede van de Roemeense linkerspits aan. "Hij heeft veel met blessures te kampen gehad en was niet altijd eerste keus. Wel spelen, niet spelen, dat is voor elke voetballer moeilijk. Maar het is niet zo precair dat hij geen toekomst meer ziet bij Ajax."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |