abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:56:25 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_50122495
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:54 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik mag donderdag 5 juli mijn diploma in ontvangst nemen

en weer een stukje van de scriptie aangepast
een dag eerder je diploma al ik mag 'em om 15:00 uur op komen halen. Over een lekkere tijd gesproken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:57:05 #52
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_50122510
mijn traject:
basisschool, havo, HBO (ben atm 22)
Fuck the EBU.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:57:34 #53
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_50122526
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Damzkieee/Cuckoo en ik doen CE!

Dit is ook een erg brede opleiding he, je kunt er allerlei kanten mee op.. Aan de ene kant een voordeel, aan de andere kant een nadeel om je nog niks specifieks hebt
Oh sorry Remco ik was met Damzkieee/Cuckoo in de war!

Ja, ik vind het brede wel een voordeel want toendertijd wist ik dat iets met economie, en iets creatiefs wilde. Niks concreets en daarom maar voor CE gekozen, iets specefiekers wilde ik niet omdat ik geen idee had wat ik later wilde doen, leek me wel een aardige basis.
Maar nu heb ik het idee dat het misschien niet genoeg is, oh oh oh, wat een dilemma´s!
Weet jij al wat je hierna wil?
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_50122533
Basisschool -> Havo -> HBO en zometeen Master (+pre master)
Ben nu 21.
Neen
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:59:39 #55
135197 Teije
hypebeast
pi_50122609
Basisschool > vmbo ( ) > mbo

daarna nog hbo als het goed is, of in iedergeval een vervolg opleiding. (19 jaar btw)
pi_50122622
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

een dag eerder je diploma al ik mag 'em om 15:00 uur op komen halen. Over een lekkere tijd gesproken
dat is toch ideaal?? lekker uitslapen en na de uitreiking kun je gelijk het café in
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mijn traject:
basisschool, havo, HBO (ben atm 22 21)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50122652
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:57 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Oh sorry Remco ik was met Damzkieee/Cuckoo en Roycoooooo in de war!

Ja, ik vind het brede wel een voordeel want toendertijd wist ik dat iets met economie, en iets creatiefs wilde. Niks concreets en daarom maar voor CE gekozen, iets specefiekers wilde ik niet omdat ik geen idee had wat ik later wilde doen, leek me wel een aardige basis.
Maar nu heb ik het idee dat het misschien niet genoeg is, oh oh oh, wat een dilemma´s!
Weet jij al wat je hierna wil?
!

Klopt, heb ook voor dezelfde reden CE gekozen !

Voor mezelf wil ik gewoon nog ff verder, heb nu de kans nog (21 jaar als ik HBO heb) om te doen wat ik wil. Ben nog nergens aan gebonden, mocht ik gaan werken zie ik mijzelf niet meer zo snel een studie ernaast doen oid.
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

HBO meld zich !

K ga hierna proberen om een master te halen. Eerst 1 jaar pre-master en daarna voor 1 jaar de werkelijke master. Ga naar Erasmus @ Rotterdam
Om precies te zijn denk ik: Entrepreneurship, Strategy and Organisation Economics. Zit tussen 2 studies te twijfelen, deze en: Entrepreneurship & New Business Venturing..
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_50122681
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:57 schreef Neenetje het volgende:
Basisschool -> Havo -> HBO en zometeen Master (+pre master)
Ben nu 21.
mag ik jou ff de hand schudden ?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:02:33 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_50122703
Zeeuwen zijn het trouwst met het betalen van hun rekeningen
Mensen uit Drenthe betalen hun rekeningen het vaakst te laat
Fuck the EBU.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:02:44 #60
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_50122710
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mijn traject:
basisschool, havo, HBO (ben atm 22 19)
wel derdejaars overigens, moet nog n jaartje
pi_50122771
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

mag ik jou ff de hand schudden ?
Lotgenoot!
Neen
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:05:55 #62
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_50122818
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

!

Klopt, heb ook voor dezelfde reden CE gekozen !

Voor mezelf wil ik gewoon nog ff verder, heb nu de kans nog (21 jaar als ik HBO heb) om te doen wat ik wil. Ben nog nergens aan gebonden, mocht ik gaan werken zie ik mijzelf niet meer zo snel een studie ernaast doen oid.
[..]

Om precies te zijn denk ik: Entrepreneurship, Strategy and Organisation Economics. Zit tussen 2 studies te twijfelen, deze en: Entrepreneurship & New Business Venturing..
Ik stem met alles in wat je zegt, wow veel CE´ers hier zeg! (Ja, waar niet? haha)
Ik zit meer te denken aan communicatie of wellicht finanace of marketing aan de VU... Entrepreneurship is niks voor mij denk ik.
En waarom niet, een master kost hooguit nog 2 of 3 jaartje, die heb ik er wel voor over!
pi_50122878
voor mij heeft het ook meegespeeld dat ik geen fatsoenlijke Master kon vinden op het gebied van Logistiek... en de baan waar ik straks begin biedt alle perspectiefen om uiteindelijk nog accountant te worden, dus dat zit wel goed
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50122937
Ik moet telkens lachen als ik denk waar ik zo ga studeren.. de Universiteit van Tilburg..

De UVT..
Klinkt veelbelovend..

Daar ook nog een stage.. die mag ik echter waarschijnlijk laten vallen.
Wat denken jullie? Zo'n stage kan natuurlijk ook een mooi opstapje zijn..
Neen
pi_50123036
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:09 schreef Neenetje het volgende:
Ik moet telkens lachen als ik denk waar ik zo ga studeren.. de Universiteit van Tilburg..

De UVT..
Klinkt veelbelovend..

Daar ook nog een stage.. die mag ik echter waarschijnlijk laten vallen.
Wat denken jullie? Zo'n stage kan natuurlijk ook een mooi opstapje zijn..
UVT = Uitgaan & Vrije Tijd

en als je een mooi bedrijf (en een mooie stage) kun vinden, dan zou ik wel stage gaan lopen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50123072
En daar zijn we ook weer

Houden we het wel inhoudelijk hierzo ?
pi_50123075
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

UVT = Uitgaan & Vrije Tijd

en als je een mooi bedrijf (en een mooie stage) kun vinden, dan zou ik wel stage gaan lopen
Tja.. het is stagelopen tegenover eerder klaar zijn met de studie..
Neen
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:15:50 #68
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_50123151
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Eens
Beetje extra ervaring is wel leuk, en je leert er altijd wel wat van. Zo erg is stage eigenlijk helemaal niet (wooooww even oppassen dat ik niet te enthousiast ga worden hier )
pi_50123182
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:15 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Eens
Beetje extra ervaring is wel leuk, en je leert er altijd wel wat van. Zo erg is stage eigenlijk helemaal niet (wooooww even oppassen dat ik niet te enthousiast ga worden hier )
stage was voor mij ook super geweldig te gek cool afstuderen is wel minder, maar wel een stuk belangrijker
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50123297
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:15 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Eens
Mijn vorige stage was geweldig.
Het was in Dublin, Ierland.. Ik begon daar als onbetaalde stagiaire, maar ik ging daar uiteindelijk weg als eerste Nederlandse en jongste werknemer die daar ooit in vaste dienst was genomen.. Ik had halverwege m'n stage de baan van m'n baas gekregen op de communicatie/campagne-afdeling..

Dát was gaaf.
Neen
pi_50123360
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:19 schreef Neenetje het volgende:

[..]

Mijn vorige stage was geweldig.
Het was in Dublin, Ierland.. Ik begon daar als onbetaalde stagiaire, maar ik ging daar uiteindelijk weg als eerste Nederlandse en jongste werknemer die daar ooit in vaste dienst was genomen.. Ik had halverwege m'n stage de baan van m'n baas gekregen op de communicatie/campagne-afdeling..

Dát was gaaf.
ik heb stage gelopen bij Center Parcs, op De Eemhof in Flevoland... gewoon geweldig om doordeweeks in een huisje te slapen, 's avonds lekker op de bank hangen tv kijken, of (gratis) gaan bowlen/poolen met andere stagiaires! had ook een toffe afdeling, met geweldige collega's, ik ben gelijk opgenomen in de groep en heb het ook super naar m'n zin gehad die 20 weken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:22:36 #72
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_50123374
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

stage was voor mij ook super geweldig te gek cool afstuderen is wel minder, maar wel een stuk belangrijker
Mijn stageplaats is ook geweldig en cool, maar de opdrachten die ik krijg liggen wel erg onder niveau haha. Nou ja, ik leer er tenminste nog Duits van, is iig nog iets .
Gelukkig heb ik ngo even voor mijn afstuderen, is dat echt zo erg? Of alleen omdat er dan opeens veel meer druk op je staat? Wat heb je als onderwerp gekozen?
Ik zou graag iets met online marketing, of de invloed van internet willen doen... Geen idee hoe ik zoiets aan moet gaan pakken
pi_50123493
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:22 schreef Leinonlein het volgende:
Gelukkig heb ik ngo even voor mijn afstuderen, is dat echt zo erg? Of alleen omdat er dan opeens veel meer druk op je staat? Wat heb je als onderwerp gekozen?
Ik zou graag iets met online marketing, of de invloed van internet willen doen... Geen idee hoe ik zoiets aan moet gaan pakken
mijn afstuderen werk je (in mijn geval, en wat ik van veel anderen hoor) niet mee op een afdeling, je voert alleen je eigen onderzoek uit... dus een beeld van de organisatie krijgen is iets lastiger, je moet echt zelf naar informatie zoeken/vragen. dat is voor mij een heel groot verschil, het sociale aspect van mijn stage heeft veel indruk achtergelaten. onder druk sta ik niet, je weet gewoon dat dit het eindproduct van je HBO-opleiding is! onderwerp is het onderzoek naar "de effectiviteit en efficiency (of het ontbreken daarvan) van de interne en externe logistieke processen"
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50123544
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:22 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Mijn stageplaats is ook geweldig en cool, maar de opdrachten die ik krijg liggen wel erg onder niveau haha. Nou ja, ik leer er tenminste nog Duits van, is iig nog iets .
http://www.uvt.nl/masterkiezers/opleidingen/bdm/

?
Neen
pi_50123621
quote:
ze bedoelt een onderwerp voor haar afstudeeronderzoek/scriptie
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: