OOhw, erg lijkt me dat ja in zo'n aquarium werken... heb er alle begrip voor in dit geval, maar de huidige maatschappij laat het persoonlijk tintje in de winkel nu eenmaal niet meer toe....quote:Op maandag 11 juni 2007 13:44 schreef Swiffer het volgende:
ooh ja hoor dat zal heus wel lukken, maar die angst is dus niet altijd ongegrond en dan heb ik het over een dorpssupertje...is ook 5 jaar geleden alweer hoor, was een bijbaantje toen. k denk dat ze over 10 jaar allemaal ik die glazen bakkies kunnen gaan zitten net zoals bij het tankstation...
Ja, ik ben gestopt met leven omdat ik zo gefrustreerd ben dat ik een post heb geplaatst in een klaagbaak-topic over dit vreselijk belangrijke onderwerp.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:34 schreef Swiffer het volgende:
@Roquefort; Doe er dan wat mee in plaats van alleen hier te klagen, dr zijn blijkbaar genoeg mensen die dit wel accepteren en gewoon doorgaan met het leven...
Joh, als de dingen zjn zoals ze zijn gaan we er dus niet meer over klagen.quote:@RecomServ;
dat denk ik onderhand ook, helaas kan je niet meer verwachten veilig te zijn.. niet dat ik zelf er veel last van heb, ik doe dat soort werk niet meer en het interesseert mij verder vrij weinig aangezien in altijd pin..
@ aLGEMEEN;
maar zonde voor de klagertjes die dus lekker groot willen betalen, het IS NIET ANDERS, klaar uit....
Al stellen mensen 100 keer dezelfde vraag, dan hoef jij daar niet 100 keer (op zo'n manier) op te reageren.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef Swiffer het volgende:
[..]
is ook zo, maar waarom stellen mensen dan 100 keer dezelfde vraag?? daar irriteer ik me aan... dat ze niet eventjes het topic doorlezen daar staan alle voors en tegens...
+5 generaliserendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Als je met 100, 200 en 500 euro briefjes rond loopt dan ben je hoogstwaarschijnlijk zo'n pauper die zich in ongure circuits/kringetjes weergeeft. Period.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef Tuvai.net het volgende:
100, 200 en 500 eurobriefjes heb je trouwens niet zomaar in je portefeuille. Tenzij je duizenden euro's van je rekening af gaat halen. En dan vaak nog niet eens. Ik had een tijd terug 2500 euro van m'n rekening af gehaald en kreeg dit netjes in 50 briefjes van 50. Als je met 100, 200 en 500 euro briefjes rond loopt dan ben je hoogstwaarschijnlijk zo'n pauper die zich in ongure circuits/kringetjes weergeeft. Period.
Netjes hoor, haal je 2500 euro, krijg je allemaal die kleine biljetten. Sta je daar bij de autdealer een kwartier briefjes te tellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef Tuvai.net het volgende:
100, 200 en 500 eurobriefjes heb je trouwens niet zomaar in je portefeuille. Tenzij je duizenden euro's van je rekening af gaat halen. En dan vaak nog niet eens. Ik had een tijd terug 2500 euro van m'n rekening af gehaald en kreeg dit netjes in 50 briefjes van 50. Als je met 100, 200 en 500 euro briefjes rond loopt dan ben je hoogstwaarschijnlijk zo'n pauper die zich in ongure circuits/kringetjes weergeeft. Period.
Ben ik helemaal met je eens, maar dat was de clu van m'n post niet. Wat ik duidelijk wou maken is dat je zélden ergens grote biljetten krijgt. Ik zie zelden 'normale' personen met zo veel geld op zak rondlopen, alleen stoere knulletjes die zich met louche zaakjes bezighouden of hun hele bankrekening geplundert hebben om te doen alsof ze big money hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Netjes hoor, haal je 2500 euro, krijg je allemaal die kleine biljetten. Sta je daar bij de autdealer een kwartier briefjes te tellen.
Als ik zulke bedragen haal, dan is dat omdat ik iets groots/duurs contact wil/moet betalen, en dan wil ik juist zo groot mogelijke biljetten hebben.
Laatst nog 200 euro gepint (zonder biljetkeuze), 5x10, 1x50, 1x100.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Tenminste, dat is jouw interpretatie. Je vindt ze abnormaal omdat ze met die grote flappen rondlopen. Maar als de centrale banken de moeite nemen om ze te drukken, is het toch raar dat je als een tokkie wordt weggezet als je ze op zak hebt en gebruikt. Of zijn het sierbiljetten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:37 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar dat was de clu van m'n post niet. Wat ik duidelijk wou maken is dat je zélden ergens grote biljetten krijgt. Ik zie zelden 'normale' personen met zo veel geld op zak rondlopen, alleen stoere knulletjes die zich met louche zaakjes bezighouden of hun hele bankrekening geplundert hebben om te doen alsof ze big money hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |