inderdaad jaquote:
Snel aandelen in de hogedrukspuitbusiness kopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef Thomass het volgende:
Ik weet zeker dat meneer de ambulancebroedert het geen probleem vindt jou uit je auto te schrapen omdat je te lam bent een gordel te dragen
Tot dat je zelf enorm onderuit / op je plaat gaat en je hoofd volledig open licht of door je vooruit vliegt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef dvdk het volgende:
http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUN/04/bin3.html
Jammer dat ik geen poll kan maken.
Wie zou er ook zonder gordel/helm gaan rijden als de helmplicht wordt afgeschaft?
Ik iig. zeker wel!
Vind gordels ondingen, zitten niet lekker, rij daarom ook altijd met een wasknijper tussen de gordehouder zodat hij niet zo spant.
En helm op de motor ga ik zeker binnen de bebouwde kom ook niet meer doen, zeker niet met dit weer.
veel te warm. Op de snelweg mischien wel want dan heb je toch wel last van veel windruis bij je oren.
Ik hoop iig. dat dit plan doorgaat.
eindelijk weer wat eigen verantwoordeliikheid voor de burgers.
Dit plan heeft alleen maar voordelen.
Als jij naar de supermarkt loopt heb je ook een helm op zeker? of geef je niks om jezelf..Een ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:13 schreef SimonBalk het volgende:
en je IQ is? Of geef niks om jezelf?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
inderdaad jaoverbevolking wordt tegen gegaan, daarmee het fileprobleem bestreden. Ambulancebroeders hebben minder werk, begrafenisbranche bloeit op
top plan
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef SoupNazi het volgende:
Mensen die er zo over denken hoeven inderdaad een gordel om of helm op.![]()
idd. ja vergeet ook geen arm en beenbeschermers te dragen want je zou zomaar kunnen struikelen en vallen als je over straat loopt!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:16 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Als jij naar de supermarkt loopt heb je ook een helm op zeker? of geef je niks om jezelf..Een ongeluk zit in een klein hoekje![]()
Je mag verdomme toch wel zelf uitmaken hoe veilig je het wilt maken... wil je geen gordel? doe je hem toch niet om, heb je met een ongeval pech. Net alsof alleen mensen zonder gordel direct tegen een boom aanrijden ofzo![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:19 schreef dvdk het volgende:
[..]
idd. ja vergeet ook geen arm en beenbeschermers te dragen want je zou zomaar kunnen struikelen en vallen als je over straat loopt!
we hebben een prima euthanesiewetgeving in dit landquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:20 schreef BoukeF het volgende:
wat wel jammer is zijn de mensen die na het ongeluk dan met 2 gespiesde nieren zitten,
maar niet dood zijn,
wordt de wachtlijst weer langer door
Een ongeluk met 120 km per uur op de snelweg of van de stoeprand flikkeren is wel iets anders hoor. Daarnaast breng je andere mensen i gevaar als je zonder gordel rijdt. Denk aan uit de auto geslingerd worden e.d.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:16 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Als jij naar de supermarkt loopt heb je ook een helm op zeker? of geef je niks om jezelf..Een ongeluk zit in een klein hoekje![]()
Je mag verdomme toch wel zelf uitmaken hoe veilig je het wilt maken... wil je geen gordel? doe je hem toch niet om, heb je met een ongeval pech. Net alsof alleen mensen zonder gordel direct tegen een boom aanrijden ofzo![]()
Echt welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:20 schreef tre het volgende:
Ik heb niet zoveel last van m'n autogordel eigenlijk, sterker nog, het is nu zo'n gewoonte dat ik gewoon liever met gordel om rijd.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
inderdaad jaoverbevolking wordt tegen gegaan, daarmee het fileprobleem bestreden. Ambulancebroeders hebben minder werk, begrafenisbranche bloeit op
top plan
Jij kwam zeker van links en reed een voorrangsweg op zonder te kijken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:21 schreef ivetje het volgende:
[..]
Een ongeluk met 120 km per uur op de snelweg of van de stoeprand flikkeren is wel iets anders hoor. Daarnaast breng je andere mensen i gevaar als je zonder gordel rijdt. Denk aan uit de auto geslingerd worden e.d.
Heb zelf een auto met 80 km per uur in mijn zijkant gehad waarbij onze auto 360 graden rondgedraaid is. En gelukkig had iedereen z'n gordel om (ook achterin...wat echt voor het eerst was) en het zou denk ik toch echt anders zijn afgelopen dan het nu heeft gedaan hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |