Cool.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Last time I checked was het 5.5k @ trader.
Anyway. Ik heb besloten dat de eerste wekelijkse Guild Meet van de Fok! Guild op vrijdag zal plaatsnemen, om 19:00 uur.
Ik wacht nu op Darky's goedkeuring.
Als het goed is, heb ik dan alweer internetquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:45 schreef DarkY.NL het volgende:
guild meet :>
zien hoeveel er online komen :p
Geef maar toe je bent gewoon weer WoW aan het spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:44 schreef Ge4ce het volgende:
Heb even een pauze ingelast met GW zodat ik er weer fris tegenaan ga in GW:EN. Wil overigens wel op de guild meet aanwezig zijn! Weet alleen niet of dat lukt omdat ik om 2 of 3 uur alweer op moet. Wil dan ook vroeg naar bed of ik doe wat met mijn vriendenclubbie.
wehehhe, dat heb ik dus ook . Vrijwel geen van m;n prophecies chars speel ik nog, behalve m'n necro.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Geef maar toe je bent gewoon weer WoW aan het spelen.Klik
We hopen je natuurlijk nog wel een keer online te zien.![]()
Ik gok dat ik ook minder GW aan het spelen ben als de release van Eye of the North dichterbij komt.
Dan heb ik meestal geen zin meer om de oude delen te spelen.![]()
Ik speel op al mijn characters nog regelmatig behalve mijn warrior.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
wehehhe, dat heb ik dus ook . Vrijwel geen van m;n prophecies chars speel ik nog, behalve m'n necro.
Eye of the North is toch geen nieuw deel als je het bekijkt.. Meer een uitbreiding van de normale delen volgens mijn inziens. Dat je gewoon met je huidige char de nieuwe gebieden inkan lijkt me gewoon een add-on.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Geef maar toe je bent gewoon weer WoW aan het spelen.Klik
We hopen je natuurlijk nog wel een keer online te zien.![]()
Ik gok dat ik ook minder GW aan het spelen ben als de release van Eye of the North dichterbij komt.
Dan heb ik meestal geen zin meer om de oude delen te spelen.![]()
Als je dan toch internet hebt, pas dan ook effe je sig aan. Want die staat nog naar de oude URL.quote:
Scherp!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je dan toch internet hebt, pas dan ook effe je sig aan. Want die staat nog naar de oude URL.![]()
Probeer jij maar 'ns wat greenies te verkopen dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De economie is helemaal niet ingestort. Er zijn gewoon wat veranderingen geweest. Nu zijn veel dingen goedkoper geworden. Het is niet anders.
Gezeik over de economie de laatste tijd is volkomen begrijpelijk. Ik baal nu ook als een stekker dat als ik juist enorm veel ecto's aan het farmen ben in UW (nooit eerder gedaan namelijk) dat de prijs van ecto's nou zo laag is.![]()
Maar noem het geen ingestorte economie, want dat is het niet.
Sommige mensen hebben geld nodigquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef DarkY.NL het volgende:
iedereen heeft greenies, waarom zou je die poging willen wagen.
Geef het gewoon aan een guildie, hero of houdt het vast voor de Guild Hall sales (jaja deze maand in de FOK GH)
Pauperquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je dan toch internet hebt, pas dan ook effe je sig aan. Want die staat nog naar de oude URL.![]()
Hoi hoi! Verslavend is dit spelletje inderdaad... Maar als je in de Guild wil, laat je ingame naam dan even achter. Dan wordt er een invite gestuurdquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:23 schreef Metalmeisje het volgende:
Hehe, ik meld me als newbie-speler (y) W/Mo lvl 14, en een E/Mes omdat ik even iets anders wilde (lvl 5). Maar speel vooral met die eerste. En het is tof en extreem verslavend
![]()
Leuk detail: mijn vader :| is zo mogelijk nog verslaafder dan ik ben :]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hoi hoi! Verslavend is dit spelletje inderdaad... Maar als je in de Guild wil, laat je ingame naam dan even achter. Dan wordt er een invite gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |