SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit seizoen gaat tof worden, een paar labiele figuren bij elkaar, vrouwen die eerst beweren goed te kunnen samenwerken, maar later hun ware (vrouwelijke) aard laten zien: HEERLIJK.
2!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:20 schreef Magic666 het volgende:
ok, welk seizoen start as zondag op sbs6? In de veronica gids staat "nieuw seizoen" maar op sbs6 waren oude beelden te zien....
quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:10 schreef saddam_Pinten_man het volgende:Vooral die cowboy Aaron met z'n gejankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit seizoen gaat tof worden, een paar labiele figuren bij elkaar, vrouwen die eerst beweren goed te kunnen samenwerken, maar later hun ware (vrouwelijke) aard laten zien: HEERLIJK.En die vrouw in het rooie team die volledig werd genegeerd terwijl ze als beste een eitje kon bakken
Heerlijk inderdaad![]()
dus toch herhaling! Zomer hè.........quote:
Dat was achterbaks van Melissaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:16 schreef matthijst het volgende:
Dope aflevering, wat een rat die Melissa: "you're not going home tonight"...
En weg was Tiffany
Kipquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef matthijst het volgende:
Die Aaron inderdaad een fuckin idioot, geniaal... dat Ramsey dacht dat ie 'm in de maling nam ook![]()
En weer zo'n rattenactie om die Aaron niet te nomineren![]()
En ook gewoon non stop die Eddie belachelijk maken, schitterend...
Benieuwd wat er volgende keer gaat gebeuren. Wat voor eten kan je in godsnaam dood aan gaan, afgezien van die vage Japanse blowvisdingen?
In seizoen 2 flipte hij ook al om een stukje kipquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Echt flippen om een rauw kipje ja? Wow.
Ja dat is elke keer weer zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef matthijst het volgende:
Wel bijdehand geknipt vorige week, dat voorstukje... Leek er volgens mij toch echt op dat er een gast per ambulance afgevoerd zou worden omdat ze verlept eten hadden laten uitgaan?
Melissa is in deze aflevering aan het doordraaien. Geloof dat ze echt helemaal de weg kwijt is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef matthijst het volgende:
Die Melissa echt teringirritant en arrogant: Ramsey zegt tot 3x toe dat Julia uitstekend was en dan gaat zij d'r laten nomineren omdat ze de ingredienten niet zou kennen, waar ze zelf 10 jaar over gedaan had om die te leren.... Wat voor domme koe ben je dan als je daar 10 jaar over moet doen....
En: als je schijnbaar al 10 jaar kookt is het wel extra sneu dat een pannekoekenbakkertje tot nu toe de meeste indruk heeft gemaakt, tenminste, zo lijkt het...
Idd, wat de fuck is er met haar gebeurd, in de eerste aflevering zei ze nog dat ze niet beoordeeld wilde worden op basis van haar uiterlijk, moet je zien wat daar nu nog van over is, compleet geflipt in een weekquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef Cee het volgende:
Dat enge stukje acne/ontstoken ex-piercing/schurft onder haar lip, ik bleef er naar staren.![]()
Met wie had ze dan die romance?? Kan me er namelijk niks van herinneren...quote:Brown became an iconic participant on the competition show Hell's Kitchen which pits professional chefs against each other and volatile judge Gordon Ramsay for the prize of a part-ownership in a Las Vegas resort. Brown lost, but her quasi-romance with another female contestant became a reality TV first.
Alleen Rock en die lelijke lange kunnen er wat van. De rest zuigt grote tijd inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef Kokstra het volgende:
En zou je toch verwachten dat er nu wel enig niveau zit in de koks, maar dat valt echt zwaar tegen...
Dat vond ik ook, maar ik vind over het algemeen genomen de ' prijzen' meer bij de dames passen dan bij de mannen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:27 schreef Cee het volgende:
Vraag me ook af of de opzet van de photoshoot ('Charlie's / Gordon's Angels' thema) vantevoren al bekend was, want in dat geval leek het me logisch om de 3 vrouwen als winnaar aan te wijzen. Zie die 3 kerels namelijk niet zo snel lekker ge-make up't met pizzasnijders en mixers zwoel de camera in kijken.
Brad dus, wel onterecht want Josh verneukt het ongestraft toch elke week weerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:42 schreef tonks het volgende:
Denk dat julia er de volgende week uit gaatof misschien josh
Denk het ook, zij zijn toch wel de twee besten van die kneuzen daarquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:07 schreef tonks het volgende:
Ja toch denk ik dat Rock gaat winnen. (Ook omdat we nog geen gekleurde winnaar hebben gehadbedoel ik niet slecht ofzo.. maar zo gaat het gewoon) Finale zou het wel tussen Rock en Jen ofzo gaan. Maarja volgende aflevering hebben ze allemaal de zwarte jasjes aan en dan moeten ze samenwerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |