Was ook mijn plan. Ben best wel benieuwd welke nummers ze hebben besloten te coveren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
Voor welke versie van het album gaan jullie eigenlijk? Aangezien er 4 versies op de markt komen.
Ik ga voor de versie met de covers.
In het interview met de aardschok staan de nummers. Die gelekt zijn. Een van de nummers is die officiel bevestigt is Stargazer van Rainbow.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:28 schreef Marao het volgende:
[..]
Was ook mijn plan. Ben best wel benieuwd welke nummers ze hebben besloten te coveren.
Kan eigenlijk na t album gehoord te hebben helemaal niet meer wachten xD
Wat is The Shattered Fortress toch gaaf.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:27 schreef Seam het volgende:
Ik ga hem niet kopen, daarvoor is hij niet bijzonder genoeg helaas
Wel zou ik dolgraag een LP willen kopen van het oudere werk, maar die zijn er helaas niet
Volgens mij wel inderdaad. Ik ben daarom ook zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef kriele het volgende:
[..]
Hoe bijzonder wil je het dan hebben? Dit is een van de sterkste albums van de laatste jaren.
Nee daar deel ik je mening absoluut niet inquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef kriele het volgende:
[..]
Hoe bijzonder wil je het dan hebben? Dit is een van de sterkste albums van de laatste jaren.
Hij is bijna vol. Wat had je gedachten dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:19 schreef Ayreon84 het volgende:
Wordt het niet tijd voor een nieuwe topictitel?
Ikquote:Op zondag 24 mei 2009 12:52 schreef Arcturus het volgende:
Wie gaan er van hier nog meer op 7 oktober naar DT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |