Dat ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:56 schreef _superboer_ het volgende:
Wat ik in dit topic nog niet ben tegengekomen maar waar ik me ook erg aan irriteer is verkeerd gebruik van na/naar. Bijvoorbeeld: "ik ben even na de supermarkt"![]()
Valt nóg mee dat er geen xD's en ^_^'s in staanquote:Op woensdag 30 september 2009 17:44 schreef Suusje-V het volgende:
Ik kort eigenlijk vrijwel nooit af.
Meestal zeg ik op msn enzo wel 'ff' en dat soort dingen, en zo erg let ik daar ook weer niet op m'n spelling.
Maar ik hoor wel eens van leraren dat ze leerlingen erop aanspreken dat ze sms en msntaal in hun toetsen gebruikenHoe dom kun je dan zijn?
Wanneer werd John F. Kennedy vermoord?
Uhhm, k geloof dat da in 1963 was op 22 novembur ofsow, toen ging die g0sert ff rijde in z'n waggie met z'n chick en werd hij door z'n kop geschote met zoown pistool, jeweetweltoch?
Vergeten te adden, maar die zullen dan vast ook wel in die antwoordbladen hebben gestaanquote:Op woensdag 30 september 2009 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt nóg mee dat er geen xD's en ^_^'s in staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af of ze zich dan ook echt 'cool' voelen als ze dat doenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:00 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen als ik van die stoere jochies zie van een jaar of 15 die dit soort taal bezigen.
in combinatie met van die handgebaren en vuistjes naar elkaar toe.
vast wel anders zouden ze het niet gebruiken...kijk af en toe gebruik ik ook wel eens afkortingen maar geen woorden zoals homie of n*gg* ofzoquote:Op woensdag 30 september 2009 18:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zich dan ook echt 'cool' voelen als ze dat doen
Of een vlakke hand in hun gezicht, iddquote:Op woensdag 30 september 2009 22:07 schreef cvboer het volgende:
want je groet iemand 'vanuit je hart', of met respect dus vuisten tegen elkaar, én daarna tegen je borst, zo hoort het (nepperds vergeten dit), is heel vredelievend =)
Je groet je medemens door hem/haar een hand te geven.
Meneertje is een keer in zn kontje gepakt door een straattaal ventje? mijn god vent, ik gebruik het ook en zit nu in 2e jaar uni.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:46 schreef cvboer het volgende:
Straattaal=steuntrekkers van de toekomst. bij voorbaat zijn de gebruikers hiervan nu al kansloos.
Gefeliciteerd. nou nog een goeie baan vinden om je megaschuld aan de IB-groep terug te betalenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:49 schreef varcento het volgende:
[..]
Meneertje is een keer in zn kontje gepakt door een straattaal ventje? mijn god vent, ik gebruik het ook en zit nu in 2e jaar uni.
Dat bedoel iick!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef Pinkerton het volgende:
Ik heb zo'n tyfushekel aan die woorden als mattie en dergelijke. Dat typen met dubbele i was ook zo schijtirritant. Van die e-mailadressen als mii_giirl@hotmail.com![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |