Vast ritueel hierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik heb me afgereageerd op de medeweggebruiker. Ik voel me al een stuk beter.
Gecombineerd met een tof deuntje uit de cd-speler?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:45 schreef Pheno het volgende:
Vast ritueel hier
Immer, of mijn japanse lessen op minidisc. *minidisc fanaat isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gecombineerd met een tof deuntje uit de cd-speler?
Die ja. Maar nog altijd beter dan dat DCC van Philips. Digitale tape met een batterijzuipende spoelfunctiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Mini disc. Dat is die uitvinding die het nooit helemaal gemaakt heeft toch?
Halloquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Goedemorgen.
Vroeger, toen je nog de walkman hadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:53 schreef Pheno het volgende:
Die ja. Maar nog altijd beter dan dat DCC van Philips. Digitale tape met een batterijzuipende spoelfunctie
Eén goedemorgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Goedemorgen.
Ja, waar de batterijen na 2 uur al van op waren. En dan komt philips met digitale muziek op tape, waarbij de batterijen weer na 2 uur op zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog de walkman had.
Shockbestendig is een goede uitvinding.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:57 schreef Pheno het volgende:
Ja, waar de batterijen na 2 uur al van op waren. En dan komt philips met digitale muziek op tape, waarbij de batterijen weer na 2 uur op zijn
Niet echt slim. Minidisc gaat gelukkig langer mee, makkelijk een dag, en ik shockbestendig. EN ik ben te lui om een mp3 speler te kopen.
Details!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik heb me afgereageerd op de medeweggebruiker. Ik voel me al een stuk beter.
Zo'n trage ouwe geit die op de Singels niet doorrijdt. Complete gaten voor zich over houdt waar een vrachtwagen tussen zou passen en daardoor de stoplichten op rood laat springen. Grrr.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:57 schreef JDude het volgende:
Details!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |