Oh, en ik niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
IK ben hier godverdomme in een grafbui, ja.
Hoe de fuck gaat dit een positief en gezellig topic worden als jij óók gaat lopen brommen!?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:00 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oh, en ik niet?Je zou eens moeten weten
. Mag ik ook een keer een grafbui hebben?
![]()
Hé, zo gezellig is het niet met mij, ik ben hier nu niet echt populair hè. Dus ik hoef niet vrolijk te doen. Sommige mensen hier halen het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe de fuck gaat dit een positief en gezellig topic worden als jij óók gaat lopen brommen!?
Jij bent mijn favoriete kloon hoorquote:
Ik was al bang dat ik je had weggejaagdquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik je had weggejaagd![]()
Ik ben gewoon een beetje para en mensen doen er dan nog een schepje bovenop....quote:
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:
Gebruik jij drugsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
Laat ik het zo zeggen, er is een Master bij me binnengedrongen ( met toestemming), Hij had echter een paard bij zich. Dat paard heeft ons de hele nacht samen gehouden. Het was een ervaring. Ik heb hem al mn geheimen laten zien![]()
Dus Gert zat een partijtje op z'n eigen te geilen?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus Gert zat een partijtje op z'n eigen te geilen?![]()
![]()
Zijn verdovende middelen toch ?quote:
Gewoon, heb het idee dat het niet goed met je gaatquote:
Het gaat pas fout als ik niets heb om kwaad over te zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gewoon, heb het idee dat het niet goed met je gaat![]()
![]()
Maakt wel uit! Je hebt mij tenslotte aangestoken met je parabacillen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje para en mensen doen er dan nog een schepje bovenop....
Ligt allemaal aan mij hoor
Maar maakt niet uit, ik denk altijd dat iedereen een kloon is![]()
![]()
Ok, dan zet in mn zorg opzijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat pas fout als ik niets heb om kwaad over te zijn. [afbeelding]
Als ik opeens over bloemen en lekkere luchtjes begin te posten vertrouw ik erop dat jij me weer op het rechte pad helpt.quote:
Met hulp van Gertquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik opeens over bloemen en lekkere luchtjes begin te posten vertrouw ik erop dat jij me weer op het rechte pad helpt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maakt wel uit! Je hebt mij tenslotte aangestoken met je parabacillen.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maakt wel uit! Je hebt mij tenslotte aangestoken met je parabacillen.![]()
Jawel hoor, ik vond laatst 50 euroquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is toch verdomme geen mooier iets dan het plots vinden van een nog vol pakje peuken onder alle meuk op je bureau.
Van mij welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:20 schreef Charmian het volgende:
Wat ik me nu af vroeg he, mag ik nog wel in de cossen posten nu ik geen streams meer heb,
Het probleem aan het vinden van geld zit 'm in het feit dat je dan alsnog moeite moet doen om er peuken van te maken.quote:
Jij moet in de OP, en bent vanaf nu gedoemdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:20 schreef Charmian het volgende:
Wat ik me nu af vroeg he, mag ik nog wel in de cossen posten nu ik geen streams meer heb, of ben ik nu gedoemd om alleen hier te posten![]()
@kleinzusje: ik heb ook geklikt bij hidiho hoor heb altijd met plezier via zijn site naar de streams gekeken
ik onlangs nog 4000 aan knisperende pesetabiljetten maar ja die euro hequote:
Daarentegen kan je het met een beetje moeite omzetten tot meer dan een slofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het probleem aan het vinden van geld zit 'm in het feit dat je dan alsnog moeite moet doen om er peuken van te maken.
Hoelang heb jij je bureau niet opgeruimdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik onlangs nog 4000 aan knisperende pesetabiljetten maar ja die euro he![]()
thanksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij moet in de OP, en bent vanaf nu gedoemd![]()
![]()
Welkom
Niet lang, is categorie 'ouwe sok' en dat te diep wegstoppen en dan na een paar jaar een keer opruimen en dan tadaaaaaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoelang heb jij je bureau wel niet opgeruimd![]()
![]()
Nee je kan geloof ik wel gewoon een beetje meepraten in de cos hoor, als je het maar een beetje over DGK hebtquote:
Wat kost een slof peuken tegenwoordig daar in Nederland?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarentegen kan je het met een beetje moeite omzetten tot meer dan een slof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |