Nou, ik denk niet dat hij jaloers hoeft te zijn. Leuke vent hoor!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat hij jaloers hoeft te zijn. Leuke vent hoor!![]()
nee hoor, ben al klaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
TS fapt er na zo'n opmerking al helemaal op los !
Die look gaat never out of fashionquote:
hangt helemaal af van je bovenbuurvrouw...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:43 schreef Giem het volgende:
Ik word altijd wakker van de zondag ochtend sex van de boven buurvrouw.. zit je zeg maar ook niet op te wachten...
Je bent een man en spreekt over ex-manquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn benedenburen in een vorige woning maakten nogal eens ruzie, keihard, midden in de nacht. Werden mijn Ex-man en ik wakker van. Als het dan weer stil was neukten wij extra luidruchtig om ze terug te pakken dat ze ons wakker hadden gemaakt.
Na dat 2 a 3 keer gedaan hadden verhuisden ze.
Ja, en?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je bent een man en spreekt over ex-man
Was dat maar waarquote:Verder ben je 22/23 jaar. Dude.....![]()
Bekrompen pubertje.quote:Smeerlapperij
Klik hier voor een ontkrachting van de media-hypequote:Net of sex alleen lekker is als er gekreund wordt. Ik vind het meer een media-hype.
Ik heb het ook over mannen. Net alsof je klaar moet komen met een hoop geschreeuw. Echt dikke bullshit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Klik hier voor een ontkrachting van de media-hype
Het is duidelijk wie hem al gevonden hebben en wie niet![]()
Homo'squote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn benedenburen in een vorige woning maakten nogal eens ruzie, keihard, midden in de nacht. Werden mijn Ex-man en ik wakker van. Als het dan weer stil was neukten wij extra luidruchtig om ze terug te pakken dat ze ons wakker hadden gemaakt.
ik geef ze groot gelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals ik al zei: Een vuist maakt geen geluid.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:11 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Behalve als die op jouw neus terecht komt want dan hoor je "krak".
Behalve als die op jouw neus terecht komt want dan hoor je "krak".quote:Op zondag 10 juni 2007 14:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Een vuist maakt geen geluid.
Goedzo..... krakt de neus of de vuist?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:22 schreef Timooon het volgende:
[..]
Behalve als die op jouw neus terecht komt want dan hoor je "krak".
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Goedzo..... krakt de neus of de vuist?
ge·luid (het ~, ~en)quote:Zoals ik al zei: Een vuist maakt geen geluid.
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Timooon het volgende:
[..]
[..]
ge·luid (het ~, ~en)
2 bepaalde klank die door een persoon, dier of zaak wordt voortgebracht
ma·ken (ov.ww.)
2 tot stand brengen => vervaardigen
True. Geluid 'maken' doe je 'met' iets.... waarmee wordt het geluid gemaakt in de hypotetische situatie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |