quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:07 schreef vaudej het volgende:
coca cola zero is gay, echte mannen drinken de gewone coca cola
Bullshit. Bier, wodka en rum maken de man.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:20 schreef Cascade het volgende:
bier is gay, echte mannen drinken spiritus met accuzuur.
Zoete shizzle, ijsthee is pas lekker als het alleen thee is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:22 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb een tijdje Zero gedronken op mn werk, bah, werd er misselijk vanTevens tegen de managers gezegd, sindsdien haal ik Ijsthee van de AH
![]()
Bespaart hun ook kosten, en ik heb wat drinkbaars voor geen halve euro (1,5 liter, en erg lekker, hetzelfde als lipton!!).
Zero
Je vergeet de whiskeyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:23 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Bullshit. Bier, wodka en rum maken de man.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:14 schreef heiden6 het volgende:
De beste marketingstunt van de afgelopen tijd...
Dat heb ik echt vroeger zo lang gedaan, en maar afvragen waarom ik scheitmisselijk was iedere keer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
echte mannen drinken limonadesiroop
puur
Bron!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:57 schreef denka het volgende:
En het grappige wat al die drinkers niet weten is dat je er ook nog dikker van wordt.en het ook nog slechter voor je lichaam is
![]()
Zoek maar eens op aspartaam of aspartaam + serotonine, etc..Ik heb een jaar geleden ofzo dergelijke bronnen en artikelen gelezen. De urls weet ik dan ook niet meer maar als je met deze gegevens zoekt kom je meer dan genoeg informatie tegen om je conclusies te trekken. Ik ga niet voor je zoeken, een beetje eigen initiatief kan geen kwaad en ik heb je de zoekgegevens gegeven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is geen bron, maar een zoekmachine. post die url maar, of heb je die niet.
Ja... flauw.... maar goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:41 schreef denka het volgende:
[..]
Zoek maar eens op aspartaam of aspartaam + serotonine, etc..Ik heb een jaar geleden ofzo dergelijke bronnen en artikelen gelezen. De urls weet ik dan ook niet meer maar als je met deze gegevens zoekt kom je meer dan genoeg informatie tegen om je conclusies te trekken. Ik ga niet voor je zoeken, een beetje eigen initiatief kan geen kwaad en ik heb je de zoekgegevens gegeven.
![]()
Maarquote:Enkele van de 92 bij de FDA gedocumenteerde symptomen uit het rapport die veroorzaakt worden door aspartaam zijn:
Duizeligheid Beven Migraine of erge hoofdpijn
Geheugenverlies Onduidelijk spreken Verwarring
Chronische vermoeidheid Depressie Gevoelloosheid of tintelen extremiteiten
Slapeloosheid Geirriteerdheid Paniek aanvallen
Fobieen Astmatische reacties Persoonlijkhiedsveranderingen
Versnelde hartslag Pijn op de borst Hoge bloeddruk
Misselijkheid of braken Diarree Pijn bij het slikken
Jeuk Netelroos Kroep
Allergische reacties Menstruele problemen Pijn in de (onder)buik
Arthritis Opgezwollen gevoel, Oedeem Problemen met het bloedsuiker
Hersen tumoren Ademhalings moeilijkheden Branderige ogen of keel
Branderige urine Niet goed kunnen denken Chronische hoest
Buitensporige honger of dorst Onwerkelijk voelen Blozen van het gelaat
Dunner worden van het haar Kaalheid Gehoor stoornissen
Seksuele problemen of impotentie Concentratie problemen Vatbaarheid voor infecties
Gewrichtspijn Strottenhoofd ontsteking Slecht geheugen
Spierkrampen Slepend praten Huiduitslag
Oorsuizen Gezichtsverlies Aankomen in gewicht
quote:Om deze lage ADI te halen moet een mens per dag eten/drinken :
4 liter frisdrank, of 320 kauwgumtabletten, of 133 zoetjes, of 12 liter vruchtenyoghurt. Voor de hoge ADI dus alles 4.5x zo veel.
De meeste mensen eten dit uiteraard niet, maar zelf bij combinaties van al deze stoffen wordt in Nederland zelden de ADI gehaald. En zeker niet dagelijks.
dus......quote:ADI=acceptable daily intake
Echte mannen drinken bierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:07 schreef vaudej het volgende:
coca cola zero is gay, echte mannen drinken de gewone coca cola
Van (normale biet/riet-) suiker zijn zoveel (bij)werkingen bekend, dat als het nu pas als voedingsmiddel geïntroduceerd zou worden, waarschijnlijk niet eens toegelaten wordt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:41 schreef denka het volgende:
[..]
Zoek maar eens op aspartaam of aspartaam + serotonine, etc..Ik heb een jaar geleden ofzo dergelijke bronnen en artikelen gelezen. De urls weet ik dan ook niet meer maar als je met deze gegevens zoekt kom je meer dan genoeg informatie tegen om je conclusies te trekken. Ik ga niet voor je zoeken, een beetje eigen initiatief kan geen kwaad en ik heb je de zoekgegevens gegeven.
![]()
vandaarquote:Enkele van de 92 bij de FDA gedocumenteerde symptomen uit het rapport die veroorzaakt worden door aspartaam zijn:
Duizeligheid Beven Migraine of erge hoofdpijn
Geheugenverlies Onduidelijk spreken Verwarring
Chronische vermoeidheid Depressie Gevoelloosheid of tintelen extremiteiten
Slapeloosheid Geirriteerdheid Paniek aanvallen
Fobieen Astmatische reacties Persoonlijkhiedsveranderingen
Versnelde hartslag Pijn op de borst Hoge bloeddruk
Misselijkheid of braken Diarree Pijn bij het slikken
Jeuk Netelroos Kroep
Allergische reacties Menstruele problemen Pijn in de (onder)buik
Arthritis Opgezwollen gevoel, Oedeem Problemen met het bloedsuiker
Hersen tumoren Ademhalings moeilijkheden Branderige ogen of keel
Branderige urine Niet goed kunnen denken Chronische hoest
Buitensporige honger of dorst Onwerkelijk voelen Blozen van het gelaat
Dunner worden van het haar Kaalheid Gehoor stoornissen
Seksuele problemen of impotentie Concentratie problemen Vatbaarheid voor infecties
Gewrichtspijn Strottenhoofd ontsteking Slecht geheugen
Spierkrampen Slepend praten Huiduitslag
Oorsuizen Gezichtsverlies Aankomen in gewicht
Zo is beterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:07 schreef vaudej het volgende:
coca cola zero is gay, echte mannen drinken de gewone coca cola bier
Precies,ze kunnen de ''oo'' niet zeggen maar wel de ''eu''.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:59 schreef Little_Meanie het volgende:
Bah die Coca Cola Zero is smerig
en de meest irritante reclame van de afgelopen jaren met de "hippe" engelse dudes
Pepsi is echt kutquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pff, drink gewoon pepsi
Dat viel te verwachten, want jij bent lesbisch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik drink ook coke zero. Omdat ik die flesjes mooier vind dan die van cola light.
nou nou dat is wel big news op fok hèquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:19 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Dat viel te verwachten, want jij bent lesbisch.
ik, 2 flessen per dag. Wel de gewone, lightgerief moet ik niet hebben. Meer betalen om minder energie te krijgen...quote:
Eet dan een pak suiker per dag, is nog goedkoperquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik, 2 flessen per dag. Wel de gewone, lightgerief moet ik niet hebben. Meer betalen om minder energie te krijgen...
Gaat alles verder goed met je tanden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik, 2 flessen per dag. Wel de gewone, lightgerief moet ik niet hebben. Meer betalen om minder energie te krijgen...
als wijf..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:58 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik (als wijf) heb wel eens Zero gedronken..het is zooo ranzig omg
Totaal geen probleem. Elk jaar op controle bij de tandarts, en die heeft nog geen enkel gaatje gevonden. Poets wel 2 tot 3x per dag mijn tanden, met zo'n elektrische moet je toch geen moeite meer doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:40 schreef Timooon het volgende:
Gaat alles verder goed met je tanden?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:58 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik (als wijf) heb wel eens Zero gedronken..het is zooo ranzig omg
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:02 schreef jogy het volgende:
Dude, echt, geloof je dat? Coca cola zero is gewoon coca cola light met wat meer prik, gemaakt om de mannen van deze samenleving ook aan dat kankerverwekkende goedje te krijgen.
Gelukkig drinkt hij geen sinaasappelsap, want dat is vele malen slechter voor je tanden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:40 schreef Timooon het volgende:
[..]
Gaat alles verder goed met je tanden?
Moet je eens een vettige bout (zo'n ding waar je een moer omheen doet, niet een ruft, grapjas) in een bakje cola leggen, daar word je vrolijk van
![]()
![]()
Helaas wel jahquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:55 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Gelukkig drinkt hij geen sinaasappelsap, want dat is vele malen slechter voor je tanden.
Sinaasappelsapquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:55 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Gelukkig drinkt hij geen sinaasappelsap, want dat is vele malen slechter voor je tanden.
Als je zoveel cola drinkt dat je voldoende aspartaam binnen krijgt voor die symptonen, ga je eerder dood aan watervergiftigingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |