Sorry ik moet passenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Kwam je (jullie) nog langs?
Eten moet je toch...
Nee heb hier een ziek Miloutje, en had morgenavond al met een vriendin afgesproken die bij mij zou komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Eten moet je toch...
Lachen, lijkt me fijn, ik kom wel langsquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Eten moet je toch...
Ik kom zoals gezegd niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Lachen, lijkt me fijn, ik kom wel langs
Ga je nou met het account van je vriendin postenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ga je nou met het account van je vriendin posten![]()
edit...moeilijk he een bericht wijzigenquote:
Ja, het tuig wat dat doet mogen ze direct de gracht in mikkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ga je nou met het account van je vriendin posten![]()
Heb ze nu allebei gelezenquote:
Nah, ik moet nog lerenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als jij hier kinderkots komt ruimen dan ga ik wel fokken![]()
Jep, maar geen zinquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Niet druk maken, je hebt de hele nacht nog
Nee haha, dat is het sowieso nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dan maar hopen op een meerkeuzetoets
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mogguh... een kotsvrije nacht gehad![]()
quote:
Ik heb geschotst.quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mogguh... een kotsvrije nacht gehad![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:15 schreef chromosoompje het volgende:heb solli gehad vanochtend met perfect resultaat
morgen beginnen dus geen nachtbagger meer voor mij
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:52 schreef warrel het volgende:
Ik ben weer in DelftM'n vissen kunnen officieel 2 dagen zonder voer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |