Nou, issie jonger of ouder dan 25 ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef Ienepien het volgende:
tsk
rielekst trouwens: ik kijk hier uit op een studentenhuis en mijn 'overbuurman' heeft zojuist besloten dat het erg warm is...![]()
Of ben ik nu pedo?![]()
Ach, als ie maar lekker isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef Ienepien het volgende:
tsk
rielekst trouwens: ik kijk hier uit op een studentenhuis en mijn 'overbuurman' heeft zojuist besloten dat het erg warm is...![]()
Of ben ik nu pedo?![]()
Jeetjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:13 schreef warrel het volgende:tvp
Ik ga vanavond snowboarden!
Eindelijk weer iets leuks na een overleden collega en een niet gehaald tentamen..
Nee, m'n baas belde zondag over die collega, en tsja, toen heb ik niets meer gedaan.quote:
Nee, begrijpelijk iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:25 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, m'n baas belde zondag over die collega, en tsja, toen heb ik niets meer gedaan.
Gecondoleerd Warrel, dat zijn altijd nare berichtenquote:
Bouw zegt niksquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:36 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad....
Foto'squote:
Hij zit net ff te ver wegquote:
Neuh, Bart is net een half uurtje weg richting Utrechtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Hij zit net ff te ver weg
En was jij niet naar de Beestenmarkt?![]()
En wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, Bart is net een half uurtje weg richting Utrecht![]()
Z'n vriendinnetje natuurlijkquote:
Zijn vriendinnetje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Z'n vriendinnetje natuurlijk![]()
Maar ik peer 'm ook, zometeen bardienst. Verjaardagen met gratis bier zijn best ok![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:05 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje?![]()
moet meteen denken aan naaktfoto's van exvriendinnetje van Bart die in KPD gepost zijn
Kom je volgende keer ook op de Delftmeeting, krijg je een massage![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |