We wisten wel dat jij het wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Toedels en een kusje van Bart's dinnetje![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Geen vrouw die op zo'n manier praat![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Geen vrouw die op zo'n manier praat![]()
Neequote:Op woensdag 6 juni 2007 01:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoor jij niet in de kroeg te zitten
Ja ben ik ook geweestquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naar Utrecht ging man![]()
Ja, plan welquote:
Sorry mamquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef Ienepien het volgende:
WAKKER WORDEN!!!
Ja uuh, ik ben gewoon snelquote:
Aaahwquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:03 schreef Ienepien het volgende:
prft ik moet nog tot 17.30 ofzo
Ik zeg toch niet dat ik klaar ben voor vandaag met werkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ruilen qua studie Bart? Ik ben ook nog tot vanavond laat bezig![]()
Jij ook zielug met je tentamens en verslagenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:11 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Jij ook zielug met je tentamens en verslagen![]()
Wat een kleffe boel hierquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat een kleffe boel hier![]()
Geyle neuksex![]()
Ik werk dan wel met alleen maar mannen, maar dat is dan ook het enige. Sex met hen? brrrrrquote:
Haha, dat ik dat jou nog eens mag horen zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat een kleffe boel hier![]()
Geyle neuksex![]()
Da's wel zo jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, dat ik dat jou nog eens mag horen zeggen
Normaal ben jij altijd de meest kleffe
Wat ik en meerdere zich afvragen he.....van wie ben jij een kloon?quote:
Ach, niets mis met af en toe zo'n oude opa toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:52 schreef Ienepien het volgende:
Ik werk dan wel met alleen maar mannen, maar dat is dan ook het enige. Sex met hen? brrrrr![]()
Dat valt toch wel meequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:59 schreef Bravebart het volgende:
Haha, dat ik dat jou nog eens mag horen zeggen
Normaal ben jij altijd de meest kleffe
Ok, dan welquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat valt toch wel meeDennis niet mee gerekend
Ik ben geen kloon.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Wat ik en meerdere zich afvragen he.....van wie ben jij een kloon?
Ik klik niet....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:19 schreef Autoreply het volgende:
Ach, niets mis met af en toe zo'n oude opa toch?
Tis Bart z'n filmpje...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik klik niet....
Gatver, belt net mijn garageturk (tof ventje) dat nu toch echt mijn koelsysteem vervangen moet worden
120 pleuro extra, ba ba ba
Dag vakantiegeld!
Nee echt duur is dat idd nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tis Bart z'n filmpje...
120 Euro is niet duur voor een nieuw koelsysteem![]()
Is ook niet, maar er komt nog 220 euro bij voor APK, kleine beurt en bougies. Bij elkaar toch weer 350 euro en dat voor een auto van 800 euroquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tis Bart z'n filmpje...
120 Euro is niet duur voor een nieuw koelsysteem![]()
Wat is het toch heerlijk (en goedkoop) om dat allemaal zelf te kunnen)quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:10 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Is ook niet, maar er komt nog 220 euro bij voor APK, kleine beurt en bougies. Bij elkaar toch weer 350 euro en dat voor een auto van 800 euro. Vorig jaar ook al 300 aan gespendeerd, zucht...
Mwoah, zolang het geluid uit staat...quote:En toch klik ik niet....![]()
Ze zit ook helemaal onder de vlekjes, ze ziet er niet uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef Ienepien het volgende:
arrem miloutje
Die wacht even tot we de barbeknoei aanstekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:16 schreef Ienepien het volgende:
Waar oh waar is de zon nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |