abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50548831
quote:
Op zondag 17 juni 2007 16:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zolang jij zelf naar binnen kan, kan een inbreker dat ook.
Ja, logisch, maar best wel wat moeilijker dan als je gewoon dubbelglas en normale sloten hebt... Verder hebben ze sindsdien 2x geprobeerd; 1ste keer zat er een barst in een van de verandaruiten (ze hadden een tegel van 40x40 uit ons terras gehaald en in het raam gegooid. Ongelooflijk lompe manier), de 2de keer was het slot kapot omdat ze het proberen uitboren hebben (wat niet gaat met 3puntssloten).

[ Bericht 27% gewijzigd door Athmozz op 17-06-2007 16:57:05 ]
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 17 juni 2007 @ 16:51:39 #52
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_50548843
quote:
Op zondag 17 juni 2007 16:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Zolang jij zelf naar binnen kan, kan een inbreker dat ook.
Precies. Anders gaan ze gewoon posten bij de voordeur, en zetten ze een mes op je keel met de vraag 'of je de deur even open wil doen'. Carjackings zijn ook een prima voorbeeld van hoe 't niet moet.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_50548853
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:13 schreef McReal het volgende:
wat krijgt nu een inbreker in nederland als ie opgepakt word ??
Owww en daar wordt de samenleving beter van...gevangenisstraf

Dan weet je zeker dat hij een snelcursus 'hoe kan ik nog beter inbreken' zal krijgen, zodat hij het nog beter kan doen als ie vrij komt!

Want afschrikken doen ze er toch niet van!
What do you think?
pi_50560908
hmmm is zoals al vaker is gezegd hoe het er van buiten uitziet, die kleine raampjes is een eitje om open te trekken, gewoon schroevendraaier er tussen wippen, beetje wiebelen en hatsjee, dit verhelp je al met een simpele haak erop. Verders is ook een ronde deurknop (voor binnen dan) een handige, kunnen ze nooit wanneer je deur niet op slot zit met een klerenhangertje of weet ik het hem open krijgen, verder zullen ze niet snel ruiten ingooien, of dan zijn ze erg dom....je wilt het toch zo stil mogelijk doen mag ik hopen. Om het af te sluiten is uhm.....geen idee wat de precieze benaming is, maar je hebt bij een deur scharnieren die ook nog met een pen in je kozijn vallen, waardoor je de deur niet bij de scharnieren eruit kan krijgen. Gewoon de gordijntjes dicht 's avonds is ook handig:) niks te zien = onnodig risico lopen voor die leijers....zijn genoeg huizen die open en bloot hun 100 cm flatscreentje showen.

Wat ik niet snap is iemand die in het begin van dit topic postte dat er in ze auto was ingebroken en zo een 700 euries was gestolen, wie houdt er dan voor 700 euries aan waarde in je auto achter denk ik dan...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:00:28 #55
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_50932721
Vandaag is de verzekeringsexpert langsgeweest, het ziet er uit dat de verzekering niet heel moeilijk gaat doen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_50937857
Inbrekers
Ophangen dat tuig. Ik leef met je mee TS. Sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')