Opzoeken mag nietquote:Op maandag 4 juni 2007 22:59 schreef B.ertha het volgende:
Kijk eens in de LINK van de fotoPhotobucket van Bertha
Nee, zoiets vergeet je gewoon niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Want jij zet dat profiel nu in je favorieten?
Een nieuwe kloon aanmaken is niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan weten wij in elk geval precies wie het vraagt.![]()
Jawel, heb er al één versleten door het e-mailadres te wijzigen in ééntje dat niet van mij isquote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een nieuwe kloon aanmaken is niet zo moeilijk hoor
![]()
Stiekem ben jij ook van mijquote:Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eigenlijk heeft Fok! ook maar 30 echte users
Ssssst!quote:
Grease van de Bee Gees?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Jeeej![]()
Ik ga vanaf morgen een serie danslessen geven op mijn stageschool. Wordt zoo leuk!
Ik heb helemaal een dans bedacht op het nummer 'Grease' van de Bee Gees... Hoe kewl is dat?![]()
![]()
Ik denk dat de meesten het nummer niet zullen kennenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Jeeej![]()
Ik ga vanaf morgen een serie danslessen geven op mijn stageschool. Wordt zoo leuk!
Ik heb helemaal een dans bedacht op het nummer 'Grease' van de Bee Gees... Hoe kewl is dat?![]()
![]()
Ik heb ook nog ijsjes liggen, als je wil pak je er maar een uit onze koelkast Mikkiequote:Op maandag 4 juni 2007 23:16 schreef B.ertha het volgende:
* B.ertha trekt koelkast open. Verrek! restjes
Ik zit al de hele avond aan van die halfdoorbreektoastjesquote:Op maandag 4 juni 2007 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zit ik hier nu dus ook te snacken
Boterhammen met eiersalade
gezellige boel hier hequote:Op maandag 4 juni 2007 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ijsjes liggen, als je wil pak je er maar een uit onze koelkast Mikkie
Brood is ookquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb nu wel echt een vreetbui. Normaal eet ik amper brood omdat ik het niet in huis heb en geen zin heb om het te halen. Of het blijft enorm lang liggen. Nu heb ik vanmiddag een lekker brood gekocht (half), en zit nu gewoon de laatste sneetjes naar binnen te werken
Oven?! Frituurpanquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Dadelijk maar ff een paar bitterballetjes in de oven doen
een brood dat echt net uit de oven is, nog warm aanvoelt en dat bij thuiskomst nog zo lekker ruiktquote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb nu wel echt een vreetbui. Normaal eet ik amper brood omdat ik het niet in huis heb en geen zin heb om het te halen. Of het blijft enorm lang liggen. Nu heb ik vanmiddag een lekker brood gekocht (half), en zit nu gewoon de laatste sneetjes naar binnen te werken
Daar kan ik me niks van herinneren, op het uitslapen na danquote:Op maandag 4 juni 2007 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik was vrij. Had tweede pinksterdag ook gewerkt, en kon geen twee dagen extra werken. Moest ff m'n pa helpen met wat shit verhuizen, hebben hier thuis het oerwoud dat tuin heet een beetje bijgewerkt en moest ook nog aan de studie. Daarnaast was het zaterdagavond iets later geworden dan gepland, dus ik vond uitslapen ook wel prettig
En je zei nog wel dat ik gewoon ging werken als jij genoeg had geleerd. Dus als ik niet naar Leuven was gegaan en niet uit was geweest, had jij mijzelf kunnen ontmoeten?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik was vrij. Had tweede pinksterdag ook gewerkt, en kon geen twee dagen extra werken. Moest ff m'n pa helpen met wat shit verhuizen, hebben hier thuis het oerwoud dat tuin heet een beetje bijgewerkt en moest ook nog aan de studie. Daarnaast was het zaterdagavond iets later geworden dan gepland, dus ik vond uitslapen ook wel prettig
Is dat te eten dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die hebben we hier thuis (gelukkig) niet. Bovendien is 't nu wat minder slecht, want minder vet..
Zou jij toch moeten wetenquote:
Wij hebben wel eens batavenbrood. Superwit of knalbruin, die zijn het lekkerstquote:Op maandag 4 juni 2007 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij brood is het ook zo lonend om niet het standaard brood te kopen, maar brood wat nét wat duurder is. Dat smaakt zo veel beter
Afgelopen week had ik weer een keer normaal brood. Bah!
Verdomd, ik heb gelijk!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, jij gaat het zometeen pas proberen he
Jij vind het wel vervelend he, van de ene naar de andere account overschakelenquote:
brood van de vloerquote:Op maandag 4 juni 2007 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij brood is het ook zo lonend om niet het standaard brood te kopen, maar brood wat nét wat duurder is. Dat smaakt zo veel beter
Afgelopen week had ik weer een keer normaal brood. Bah!
Na morgen welquote:Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef Supersheep het volgende:
Ik denk dat de meesten het nummer niet zullen kennen
Hoe gaat het verder op die school van je?
En dan:quote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Jullie zijn allebei 12?
En de volgende zes regels:
Soempie zegt:
Hoe is 't?
Hawaii_Tim zegt:
ja goed.
Hawaii_Tim zegt:
met jou?
Soempie zegt:
Ja, ook goed.
Hawaii_Tim zegt:
ok.
Soempie zegt:
ok.
Nietesquote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Jullie zijn allebei 12?
En de volgende zes regels:
Soempie zegt:
Hoe is 't?
Hawaii_Tim zegt:
ja goed.
Hawaii_Tim zegt:
met jou?
Soempie zegt:
Ja, ook goed.
Hawaii_Tim zegt:
ok.
Soempie zegt:
ok.
stamp het er maar goed in danquote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Na morgen wel![]()
Jaa gaat super goed! Kindjes zijn nog steeds lief![]()
B.! Ik plaag mij!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En dan:
Nog iets te melden?
Nee, ik niet
Oh, ik ook niet
Dan is het goedquote:
Doe ik!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef Supersheep het volgende:
stamp het er maar goed in dan
heb je nou steeds een vaste klas ook?
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Nog 1,5 minuut tot m'n bitterballen klaar zijn!
nooit geweten dat die dingen gewoon in de oven kunnenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Nog 1,5 minuut tot m'n bitterballen klaar zijn!
Maar wel al een voorkeur voor iets wat je meer trekt? 2 jaar op de basischool is toch een behoorlijk verschilquote:Op maandag 4 juni 2007 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe ik!
Dit jaar heb ik 2 groepen gehad... groep 3 en nu heb ik groep 5Allebei leuk!
![]()
En ik dan?quote:
Ik wist niet dat B. dat dachtquote:Op maandag 4 juni 2007 23:51 schreef Mikkie het volgende:
Maar eigenlijk hoor jij daar volgens mij ook weer affiniteit mee te hebben, denk ik.
Maar als jij B. bent, en ik ben jij, en B. is mij, wie is Soempie dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:53 schreef Mikkie het volgende:
Nu wordt het te moeilijk voor je, hè? Want jij snapt niet meer wie jij bent. Of wie ik ben.
Ofzo.
Soempie is weer een andere categoriequote:Op maandag 4 juni 2007 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar als jij B. bent, en ik ben jij, en B. is mij, wie is Soempie dan?
Je leest dus wel mee hequote:
Knap hè, ik kan meerdere gesprekken tegelijk aan.quote:
Toppiequote:Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Knap hè, ik kan meerdere gesprekken tegelijk aan.![]()
Via msn/forum lukt mij dat ook best goedquote:Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Knap hè, ik kan meerdere gesprekken tegelijk aan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |