Maar je wist serieus niet dat de 1984 versie ook door Band Aid werd gezongen?quote:
Never mind, ik wist dat ik het punt weggaf toen ik Coldplay zonder naam noemde. We moeten het wel een beetje spannend houden, zeker nu Elizabeth is afgehaakt...quote:
Wel ruwweg...verder heb ik me daar totaaaal niet in verdiept omdat het me geen zak boeit. Ik hou me vooral bezig met bands die tenminste nog hun eigen teksten schrijven (uitzondering voor Boudewijn de Groot wellicht...)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:05 schreef ScottTracy het volgende:
Ik wou net zeggen, beetje vreemde reactie. Iedereen weet toch wel wat Band Aid is?
Saskia komt wel weer bovendrijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:07 schreef Cootz het volgende:
Never mind, ik wist dat ik het punt weggaf toen ik Coldplay zonder naam noemde. We moeten het wel een beetje spannend houden, zeker nu Elizabeth is afgehaakt...
Nee, dat was tijdens de MTV Awards, dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:07 schreef ScottTracy het volgende:
Eminem?
FormerlyKnownAs +1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Pete Doherty
Ja... daar wordt het spannend van...quote:
Je moet bepaalde vaste waarden hebben in het leven... en op dit forumquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef Cootz het volgende:
Dat is toch die junk die met Kate Moss gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |