Sorry?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
hcgfycjhvjucgckhgckh ;ihvpifyiu
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
hcgfycjhvjucgckhgckh ;ihvpifyiu
In firefox nog niet eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een rood kruisje.
ChrisJX + 1quote:Op maandag 4 juni 2007 22:45 schreef ChrisJX het volgende:
De moeder van cow and chicken
Hmmm, bij mij doet ie het wel en bij Chris ook. Maar ik zal de volgende keer het plaatje wel eerst ergens opslaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een rood kruisje.
Graagquote:Op maandag 4 juni 2007 22:48 schreef Neleos het volgende:
Hmmm, bij mij doet ie het wel en bij Chris ook. Maar ik zal de volgende keer het plaatje wel eerst ergens opslaan.
Ik heb de url opgezocht en die in een apart venster geopend. Al zag ik hem nadat ik mijn antwoord had gepost wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij doet ie het wel en bij Chris ook. Maar ik zal de volgende keer het plaatje wel eerst ergens opslaan.
Heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar ik zie nog steeds een kruisje.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:49 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb de url opgezocht en die in een apart venster geopend. Al zag ik hem nadat ik mijn antwoord had gepost wel.
Cootz +1 Lekker bezig vanavondquote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef Cootz het volgende:
Flemming, heeft er zelfs nog een Nobelprijs voor gekregen
Ja, pfoe... steeds vragen bedenken valt me niet meequote:
Waarom heb je net bij jezelf eigenlijk een punt afgetrokken?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef ScottTracy het volgende:
Puntje van m'n tong
Oh foutjequote:Op maandag 4 juni 2007 22:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarom heb je net bij jezelf eigenlijk een punt afgetrokken?
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarom heb je net bij jezelf eigenlijk een punt afgetrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |