Ik blijf er gewoon over doorgaan....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je straf voor het verpesten van de OP![]()
Het is maar net hoe strikt de vragensteller is. De vragensteller beslist --> zie OPquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik blijf er gewoon over doorgaan....
Ik vind het flauw... ik was eerst en hij krijgt een punt.......
Belachelijk......![]()
Heel belachelijk, shit happens. De scheids vergeet ook wel eens te fluiten als het buitenspel was. Moeten we dan allemaal, a la Louis van Gaal, daar over blijven huilen? Nee, we spelen gewoon verder, want: It's all in the game.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik blijf er gewoon over doorgaan....
Ik vind het flauw... ik was eerst en hij krijgt een punt.......
Belachelijk......![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef ScottTracy het volgende:
En Wickedangel is nou eenmaal een mierenneuker.
Amenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef Cootz het volgende:
Heel belachelijk, shit happens. De scheids vergeet ook wel eens te fluiten als het buitenspel was. Moeten we dan allemaal, a la Louis van Gaal, daar over blijven huilen? Nee, we spelen gewoon verder, want: It's all in the game.
ScottTracy +1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef ScottTracy het volgende:
Heiligendamm Duitsland.
Nu is het wel mooi geweest he. Ik blijf toch ook niet zeuren dat je de links in de OP was vergeten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Je vroeg toch om land en stad...... Niet stad en land????
Als we nou toch precies gaan zijn...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |