Ja zijn 2 films eigenlijk. Death Proof en Planet of Terrorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
tsjah maar deathproof is toch deel 1 van een duologie die grindhouse heet?
en samen grindhousequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja zijn 2 films eigenlijk. Death Proof en Planet of Terror
Grindhouse is de overkoepelende titel van twee films, waarvan Kurt Russell in Death Proof speelt, en daar vraag ik naarquote:
Alleen in Death Proof, niet in die andere.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Maar hij speelt ook in deathproof?????
Kom, Scott. Ik vroeg specifiek naar Russell in welke film, en natuurlijk zijn het twee films, met één overkoepelende titel omdat Tarantino nooit een punt achter zijn films kan zettenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:24 schreef ScottTracy het volgende:
Vind dit discutabel. Grindhouse is strikt genomen één film. Staat ook onder die naam op IMDb, niet onder Death Proof of Planet of Terror.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom, Scott. Ik vroeg specifiek naar Russell in welke film, en natuurlijk zijn het twee films, met één overkoepelende titel omdat Tarantino nooit een punt achter zijn films kan zetten
Punt is gegeven. Next
Alsnog een puntje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Sunnydale
Je straf voor het verpesten van de OPquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Flauw... we haden alle 2 gelijk... ik gaf als eerste een antwoord en je geeft 't toch aan hem......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |