Sharp!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:11 schreef Soury het volgende:
Peertjes mogen niet meer in 2009 aleen maar spaarlampjes
Ja, een grote pot. Gekregen toen ik kort geleden keelpijn had. Maar gelukkig heb ik de Pringles gevondenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toch niet uit een potje of blikje met een lading zoetstof(fen) er doorheen hé?
Alsof dat nog wat uitmaakt als je na middernacht nog gaat zitten zwijnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
Toch niet uit een potje of blikje met een lading zoetstof(fen) er doorheen hé?
dat mag wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
OFFtopic![]()
Je mag het hier niet hebben over wat er op de streams gebeurd![]()
Nou er gebeurd helemaal nixquote:
Maakt echt wel uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof dat nog wat uitmaakt als je na middernacht nog gaat zitten zwijnen.![]()
Nou, ik "hoorde" iemand toileteren en daarna de kraan van de wasbak, met geluid wat leek op handen die gewassen werden...quote:
Mag ik even?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
dat mag wel.
Zeik wijfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, ik "hoorde" iemand toileteren en daarna de kraan van de wasbak, met geluid wat leek op handen die gewassen werden...
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
Allemaal rennen naar de COS: Amanda en Brian zijn wakker!
Whoooquote:
Je zit me toch niet op te stoken hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tering niet jij ook al...
Sinds wanneer ben jij zo'n slaafse hond zeg![]()
Ben jij de beschremengel van Disana ofzoquote:
Wil me er niet mee bemoeien maar je antwoord was 30 min. onderwegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit me toch niet op te stoken he![]()
Ik ben gewoon netjes naar FB gegaan![]()
Eerst mensen wegjagen en dan ze proberen terug te lokkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
Allemaal rennen naar de COS: Amanda en Brian zijn wakker!
Heel verstandig... Gebeurt daar nog wat? Of kan ik gewoon gezellig hier blijven...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
Ach jezus jongens is het weer zover?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eeh dat vraag je toch niet serieus nog af hequote:
Welk antwoordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil me er niet mee bemoeien maar je antwoord was 30 min. onderweg
Blijf maar hierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel verstandig... Gebeurt daar nog wat? Of kan ik gewoon gezellig hier blijven...![]()
Geen zin om te scrollen sorryquote:
Day zei gisteren nog dat je hier in de SC meer mocht en dat zei zich er igg niet mee bemoeit, omdat hier 'fok'regels zouden gelden, dan vind ik het wel een beetje frappant dat ze hier disana opeens komt verdedigen terwijl ze ik avonne hier anders nog nooit gezien heb....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeh dat vraag je toch niet serieus nog af he![]()
Zodra iemand 1 vingertje uitsteekt richting bepaalde personen gaan bepaalde modjes zwaar over de zeik... Dat is een terugkerend verhaal de afgelopen maand... Dus vraag je niet af wat je deed maar wel tegen wie je het deed.quote:
Ik denk disaster ja, maar ik ben PARAquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je tegen de verkeerde schenen lopen trappen?![]()
Tja de mod's hier zitten niet op 1 lijn...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
Day zei gisteren nog dat je hier in de SC meer mocht en dat zei zich er igg niet mee bemoeit, omdat hier 'fok'regels zouden gelden, dan vind ik het wel een beetje frappant dat ze hier diana opeen komt verdedigen terwijl ze ik avonne hier anders nog nooit gezien heb....
Dus ja, ik vraag me dat wel een beetje af![]()
Maar de P staat voor para he
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
En waar de FUCK blijft mijn schouderklopje?!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is hier nooit gezellig![]()
We doen af en toe alsof.![]()
Lach je om jezelf, das mooi ...quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helaas.
Ik lach altijd om anderen.
Heel hard.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog mooierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helaas.
Ik lach altijd om anderen.
Heel hard.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebeurd (nog) niks en ga er alstjeblieft niet heen, anders wordt ik weer beschuldigd van stiekume complotjes tegen de modsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel verstandig... Gebeurt daar nog wat? Of kan ik gewoon gezellig hier blijven...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |