Met 129 post/dag krijg je automatisch een uitnodiging om de crew te joinenquote:
Wat maak jij je druk om Eendquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
Maak mekaar nou niet gekker dan nodig is![]()
Eend zit zich vanavond steeds meer dingen over mij te verbeelden die helemaal niet hebben plaatsgevonden. Daar post hij overal over en een paar mensen vinden het kennelijk leuk zijn vuurtje aan te wakkeren.
Alleen Avonne kan getuigen dat ik haar absoluut nergens over heb gePM'd. Laat je dus niets wijsmaken, en Eend, die wordt morgen echt wel weer nuchter wakker![]()
Het is mij niet opgevallen dat er iemand zijn mond tegen Disana heeft opengetrokken vanavond.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je moet niet vermoeden, je moet gewoon lezen wat er staat. Niet meer en niet minder. Het is vreemd, op z'n zachts gezegd verdacht... Dat zodra iemand z'n mond opentrekt tegen Disana dat het waarschuwingen regent... Maar misschien, heeeeel misschien zijn we gewoon wel met z'n alle paranoia hierzo... Zou kunnen natuurlijk, perslot bestaan er ook paarse koeien.
Tja wie zegt er dat jij ergens over loopt te pm'emmen? Het is wel erg veel toeval dat zodra jij ergens over begint te miepen en te piepen plotseling uit alle hoeken en gaten waarschuwingen komen vallen. Zonder dat er ooit iets heel heftigs aan de hand is. Het kan toeval zijn, maar als iets er uit ziet als een varken, ruikt als een varken en klinkt als een varken dan is het een varken <punt>quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
Eend zit zich vanavond steeds meer dingen over mij te verbeelden die helemaal niet hebben plaatsgevonden. Daar post hij overal over en een paar mensen vinden het kennelijk leuk zijn vuurtje aan te wakkeren.
Alleen Avonne kan getuigen dat ik haar absoluut nergens over heb gePM'd. Laat je dus niets wijsmaken, en Eend, die wordt morgen echt wel weer nuchter wakker![]()
Dit gaat dus NIET over mij hé?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:01 schreef avonne het volgende:
Volgens mij zitten jullie op msn elkaar van alles aan te praten en op te stoken.
Dat Disana 3 maal daags gaat klagen, dat er oorlog achter de schermen is, dat ik favorietjes zou hebben, dan wel beschermen.
Kap daar nou eens mee.
Oy, ik heb 2 op m'n MSN en Disana lijkt me een beetje Paranoïdequote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is mij niet opgevallen dat er iemand zijn mond tegen Disana heeft opengetrokken vanavond.
Wat ik wel zag was gezwaai, gezoen, wallies, smsjes en ander off topic gechat.
Na mijn waarschuwingen zie ik weer verschijnen dat er naar mij toe van alles gesuggereerd wordt over Disana.
Volgens mij zitten jullie op msn elkaar van alles aan te praten en op te stoken.
Dat Disana 3 maal daags gaat klagen, dat er oorlog achter de schermen is, dat ik favorietjes zou hebben, dan wel beschermen.
Kap daar nou eens mee.
Prosperaatje is me adresquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, ik heb alleen Thera op msn...
Wtf sluiten jullie me buiten!?
Stop er dan ook mee om die indruk te versterken. Dat doen wij niet, dat doe je zelf.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:01 schreef avonne het volgende:
Het is mij niet opgevallen dat er iemand zijn mond tegen Disana heeft opengetrokken vanavond.
Wat ik wel zag was gezwaai, gezoen, wallies, smsjes en ander off topic gechat.
Na mijn waarschuwingen zie ik weer verschijnen dat er naar mij toe van alles gesuggereerd wordt over Disana.
Kap daar nou eens mee.
Wtf!?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:09 schreef Veulen het volgende:
Ik heb helemaal niemand op MSN![]()
Ben ik niet goed genoeg voor jullie snode plannetje![]()
Jij en Leandraquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf!?
WIE zit er dan op msn te overleggen!?![]()
Niemand dus... Msn is ook echt iets voor 15 jarige...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf!?
WIE zit er dan op msn te overleggen!?![]()
Voeg Ian toequote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:09 schreef Veulen het volgende:
Ik heb helemaal niemand op MSN![]()
Ben ik niet goed genoeg voor jullie snode plannetje![]()
Avonne is net terug van Kreta en in vakantiestemmingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar nu heb ik alle anti-avonne overleg dus al gemist!?
Kom je de boel weer even afbakenen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
Hoe een Mod-functie te krijgen:
Trap tegen de juiste schoenen
en lik diegenen die je wilt hebben![]()
Ik ben PARA, dat gaat nooit over, helemaal niet richting jouquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
D'r moet natuurlijk wat te kutten overblijven he... Avonne pleurt wel zo mooi elke deur dicht, maar daar heb je niks aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat hadden we ook gewoon meteen kunnen posten,
Maar dat was minder grappig.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |