abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50106487
Hallo allemaal,

Wij (3 jongens van 20 jaar) zijn van plan om in de zomervakantie naar het Gardameer te gaan. We gaan in de laatste 2 weken van juli. Natuurlijk is dit meer heel groot, daarom willen we graag weten waar we het beste heen kunnen gaan.
Onze eisen zijn ongeveer:
- uitgaansmogelijkheden
- camping (+-8 a 10 euro p.p per nacht)
- mensen van onze leeftijd in de buurt, niet alleen kids en bejaarden.

verder maakt het niet zoveel uit, als we maar lekker kunnen chillen

Aangezien we nog nooit zelfstandig in Italie op vakantie zijn geweest zouden wat goeie tips wel welkom zijn

laat maar horen
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
pi_50376402
niemand oooiiittt naar het Gardameer geweest?? Dat kan toch haast niet
Graag wat reacties mensen!
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
  Moderator woensdag 13 juni 2007 @ 12:03:31 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50405217
Waarom willen jullie naar het Gardameer?
Er zijn wel discotheken en bars, met name aan de zuidkant, maar het is vooral een watersportmeer met hele grote familie-campings. In de zomer is het er propvol. En de campings zijn ook vol, en duur.
Ik vind het er prachtig hoor, maar dan in het voorseizoen. En ik hoef niet naar een discotheek. Als ik jullie was, zou ik een andere bestemming kiezen denk ik.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50557872
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:03 schreef Gert het volgende:
Waarom willen jullie naar het Gardameer?
Er zijn wel discotheken en bars, met name aan de zuidkant, maar het is vooral een watersportmeer met hele grote familie-campings. In de zomer is het er propvol. En de campings zijn ook vol, en duur.
Ik vind het er prachtig hoor, maar dan in het voorseizoen. En ik hoef niet naar een discotheek. Als ik jullie was, zou ik een andere bestemming kiezen denk ik.
bedankt voor je reactie! We gaan ook daarheen omdat een kennis van ons daar stage loopt op een camping en we daar langs willen gaan. Maar dat hoeft niet perse, de plannen kunnen nog gewijzigd worden. We willen wel die kant uit in ieder geval, Italië of Frankrijk, misschien nog iets oostelijker.. Goede suggesties?
  Moderator zondag 17 juni 2007 @ 22:44:54 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50560145
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:56 schreef galbrecht het volgende:

[..]

bedankt voor je reactie! We gaan ook daarheen omdat een kennis van ons daar stage loopt op een camping en we daar langs willen gaan. Maar dat hoeft niet perse, de plannen kunnen nog gewijzigd worden. We willen wel die kant uit in ieder geval, Italië of Frankrijk, misschien nog iets oostelijker.. Goede suggesties?
Als je wilt "clubben" dan zou je evt een combi kunnen maken van Garda en de Italiaanse Adriatische kust. Rimini bijvoorbeeld bàrst van de discotheken, dat is echt een partyzone in de zomervakantie.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50576258
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je wilt "clubben" dan zou je evt een combi kunnen maken van Garda en de Italiaanse Adriatische kust. Rimini bijvoorbeeld bàrst van de discotheken, dat is echt een partyzone in de zomervakantie.
Ok. Rimini ben ik vorig jaar ook geweest, met vliegtuig en verblijf in een appartementje. Dit jaar wordt sowieso camperen, zijn de campings daar goed te doen? En kan je dan makkelijk in het centrum komen vanaf die camping?
Weet nog van vorig jaar dat we vanaf het appartement al een aardig eindje moesten lopen naar de discotheekjes daar. Nu we de auto bij ons hebben kunnen we wel makkelijker naar Altro Mundo, das wel relaxt. Die Baia Imperiale hoef ik niet meer naar toe, wat een belachelijke prijzen daar.. Vanavond maar even overleggen of we de plannen gaan wijzigen of het toch Gardameer blijft.. Als iemand nog meer suggesties heeft hoor ik die graag!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:51:53 #7
22273 Dizer
Save the beard!
pi_51086339
>> tijdelijk naar ZOM in overleg met TRV mods
Friends don't let friends remain beardless...
pi_51096441
Vakantie naar het buitenland kun je een vakantie aan het Gardameer trouwens niet noemen, wij waren daar en je kon gewoon alles in het Nederlands en iedereen op de camping keek 'buitenlanders' vreemd aan
pi_51097904
De vakantie naar het Gardameer gaat niet meer door, de bestemming is gewijzigd naar Gran Canaria. Heel wat anders, maar ook leuk!
pi_51119006
Voor mensen die toch nog naar het Gardameer gaan; laat Gardaland (het pretpark) links liggen en ga naar Caneva World (het waterpretpark)!
pi_51119545
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:54 schreef Merel1808 het volgende:
Voor mensen die toch nog naar het Gardameer gaan; laat Gardaland (het pretpark) links liggen en ga naar Caneva World (het waterpretpark)!
Idd zijn wij toen ook geweest erg leuk park
pi_51236739
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:49 schreef Remzz het volgende:

[..]

Idd zijn wij toen ook geweest erg leuk park
ja ik ben daar ook geweest. Was idd erg leuk. Zijn jullie ook van die hoogste afgeweest?
Ik ben er wel afgeweest, maar ik doe het echt nooit meer..
pi_51236808
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:25 schreef Bronson het volgende:

[..]

ja ik ben daar ook geweest. Was idd erg leuk. Zijn jullie ook van die hoogste afgeweest?
Ik ben er wel afgeweest, maar ik doe het echt nooit meer..
Ja kan me er weinig meer van herinneren ging echt gruwlijk hard ik had niet door dat ik weer beneden was

Wij zijn toen ook nog van die bootjes gegaan(waar je met 2 of 4 man in kon) met zo'n bobbel midden in de baan, degene die na ons gingen vielen uit het bootje en hadden de hele arm open liggen
pi_51257302
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:29 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja kan me er weinig meer van herinneren ging echt gruwlijk hard ik had niet door dat ik weer beneden was

Wij zijn toen ook nog van die bootjes gegaan(waar je met 2 of 4 man in kon) met zo'n bobbel midden in de baan, degene die na ons gingen vielen uit het bootje en hadden de hele arm open liggen
Ja zoiets was bij ons ook het geval. Je had zo'n soort glijbaan waar je van afging, en halverwege die glijbaan stopt hij zodat je een stuk door de lucht vliegt. Wij wilden dus daar ook van afgaan, maar voor ons ging een behoorlijke dikke vent er vanaf. Maar hij ging dus niet hard genoeg, dus klapte hij met zn hoofd/nek op de rand van de glijbaan. Die kerel vloog dus bewusteloos dat water in. Gelijk allemaal mensen in het water springen om die kerel er uit te halen, daarna werd hij gelijk met een ambulance afgevoerd. Die glijbaan een kwartier dicht. Wij wilden er natuurlijk niet meer van af maar er stond een hele rij achter ons. Dus toen die glijbaan open ging moesten wij wel er van af. Doe je dan ook niet meer met veel plezier
pi_51804200
Ik ben 8 dagen daar op een camping geweest, met een groep van 5 waren we. Het was vroeg in het seizoen dus twas nog goed te doen qua drukte, en er waren veel denen
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:30:46 #16
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_51804381
Ben er vorige week geweest naar bella italia .

echt een aanrader, supermooi weer en inderdaad veel denen en nederlanders
pi_51804754
Ik zat 2 km van Lazise af trouwens... Overdag lekker zwemmen en in de zon liggen, en savonds met onze duitse buren Lidl bier drinken
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 25 juli 2007 @ 01:07:47 #18
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_51805127
Vroegah kwam ik er ook wellus met mn ouders
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_51805177
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:54 schreef Merel1808 het volgende:
Helemaal mee eens.Vond het pretpark ook niks.Maar caneva world was zo gaaf.Alleen daarvoor zou ik weer naar Italie gaan.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:11:58 #20
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_51811130
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:47 schreef Ace1 het volgende:
Ik zat 2 km van Lazise af trouwens... Overdag lekker zwemmen en in de zon liggen, en savonds met onze duitse buren Lidl bier drinken
peschiera?
pi_51811311
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:11 schreef Tiemie het volgende:

[..]

peschiera?
Daar heb ik een paar jaar geleden gezeten, caping Bella Italia. Bella Holland zou beter zijn
pi_52022745
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:11 schreef Tiemie het volgende:

[..]

peschiera?
Dat ligt wel meer dan 2 km van lazize af

Nee we zaten in Cisano.
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 19:36:29 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52025098
Gardameer droogt op

ROME - Door de aanhoudende hittegolf in Italië droogt het bij toeristen zeer geliefde Gardameer steeds verder op. Sinds half juni is de waterstand al met 40 centimeter gedaald, meldde de Italiaanse krant La Repubblica woensdag.

Momenteel daalt het water met een centimeter per dag. „Het is een ernstige situatie. In juli was het water op het laatste niveau ooit aanbeland”, aldus een bootverhuurder aan het meer. De dienstregeling met de draagvleugelboot is reeds geschrapt. Zelfs een tochtje met de waterfiets is onmogelijk geworden.

De toestand kan alleen verbeteren als er regen komt, maar die wordt voorlopig niet verwacht. Rond 10 augustus kan er vermoedelijk geen enkele boot of ferry meer op het meer varen. (telegraaf.nl)
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 1 augustus 2007 @ 20:07:17 #24
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_52025778
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:36 schreef Gert het volgende:
Gardameer droogt op

ROME - Door de aanhoudende hittegolf in Italië droogt het bij toeristen zeer geliefde Gardameer steeds verder op. Sinds half juni is de waterstand al met 40 centimeter gedaald, meldde de Italiaanse krant La Repubblica woensdag.

Momenteel daalt het water met een centimeter per dag. „Het is een ernstige situatie. In juli was het water op het laatste niveau ooit aanbeland”, aldus een bootverhuurder aan het meer. De dienstregeling met de draagvleugelboot is reeds geschrapt. Zelfs een tochtje met de waterfiets is onmogelijk geworden.

De toestand kan alleen verbeteren als er regen komt, maar die wordt voorlopig niet verwacht. Rond 10 augustus kan er vermoedelijk geen enkele boot of ferry meer op het meer varen. (telegraaf.nl)
apart
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_52031393
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Vroegah kwam ik er ook wellus met mn ouders
Vroegah idd. Toen kwam ik er ongeveer iedere zomer.

Maar voor 20 jarigen, hmm.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 01:00:04 #26
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_52034062
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:05 schreef Blawh het volgende:

[..]

Vroegah idd. Toen kwam ik er ongeveer iedere zomer.

Maar voor 20 jarigen, hmm.
Zon/water/bier

Best chill daar .
pi_52043772
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 01:00 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Zon/water/bier

Best chill daar .
Idd.... uitgaan kun je er niet echt, maar voor de rest is het als je met een groep vrienden bent.
pi_52049821
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:30 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Idd.... uitgaan kun je er niet echt, maar voor de rest is het als je met een groep vrienden bent.
Moet je wel een goede camping opzoeken. Er zijn sowieso al redelijk wat campings daar die groepen jongeren er redelijk snel zonder pardon afkicken. En het ontbreken van een echt uitgaansleven is inderdaad ook best jammer.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:38:28 #29
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_52050314
Ik heb 2 jaar terug nog een groep van 20 man van de camping daar laten verwijderen nadat deze ons hadden beschoten terwijl wij rustig voor ons sta caravannetje zaten

Zij zouden nog 3 weken blijven en wij bleven er maar 1 nachtje
Toch werden ze zonder pardon van de camping af geflikkerd

Als vakantie bestemming vind ik het echter drie keer niks
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_52457254
Met onze eurotrip hebben we 5 dagen bij het Gardameer gestaan. Toen we aankwamen zijn we 20 campings afgegaan tot we eindelijk een 'soort van camping' vonden waar we gelukkig na 1 nacht alweer vanaf getrapt waren. We reden daarna iets door en kwamen bij San Fransesco, leuke camping en niet eens heel duur. Waren verder inderdaad weinig 18-jarige. Maar qua weer en alles hebben we ons prima vermaakt daar. ( leuk om op doortocht langs te gaan )
pi_52776715
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:18 schreef Remzz het volgende:

[..]

Daar heb ik een paar jaar geleden gezeten, caping Bella Italia. Bella Holland zou beter zijn
Haha, ja heel veel Nederlanders daar ja, ook in het na-seizoen! Ik zou alleen al voor het ijs daar weer heen willen . 1 bolletje daar zijn wel 3 a 4 bollen in Nederland .

Overigens als je daar als jongeren wilt staan, je mag niet teveel herrie maken, je krijgt enkele waarschuwingen en daarna wordt je er gewoon afgeschopt. Vond ik zelf wel fijne regeling. Als je herrie wilt maken kun je beter op een jongerencamping gaan staan, dan heeft niemand er last van .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_52834906
ik ga over een week of 2 naar het gardameer
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 2 september 2007 @ 22:10:02 #33
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52902597
En terug naar TRV
Friends don't let friends remain beardless...
pi_53460774
Wie weet er een goede camping?
Het mag een familiecamping zijn en voor huisdieren toegestaan.
pi_53460798
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga over een week of 2 naar het gardameer
het was heerlijk weer!
het waaide wel erg hard en het water was vrij frisjes, dus heb 1 duik genomen, verder heerlijk in de zon op een drijvend ding gezeten en gelezen en gekeken enzo
pi_53460877
niet de hele week trouwens, hebben ook andere dingen gedaan!
pi_53486746
Waarom heeft iedereen aan eht gardameer spullen op zn auto liggen? Dingen zoals luchtbedden. Dat viel me vorig jaar op.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:07:36 #38
51286 w00h00
Digital man!
pi_55825074
*KICK*

Ik ben van plan om aankomende zomer naar Italie te rijden met me vriendin.

We zijn van plan om naar Lazise te gaan, en ik ben nu opzoek naar een leuke camping dicht bij het centrum en natuurlijk dicht bij het gardameer.

Iemand ervaringen of suggesties?
  zondag 6 januari 2008 @ 16:09:29 #39
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_55825120
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:15 schreef JaFFe het volgende:
Waarom heeft iedereen aan eht gardameer spullen op zn auto liggen? Dingen zoals luchtbedden. Dat viel me vorig jaar op.
Dan hoeven ze niet je hele auto open te breken om het spul eruit te halen.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  zondag 20 januari 2008 @ 20:19:18 #40
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56186100
Wij gaan komende zomer ook naar het Gardameer. We gaan 2 weken in een stacaravan *ril* op een camping *ril*. Ik ben niet zo'n campingtype, maar goed, het moet maar een keer.
We gaan naar Camping Del Garda bij Peschiera.
Ik ben heel benieuwd hoe het is.

En vooral ben ik benieuwd naar leuke dingen te doen in de omgeving! Ik bedoel, ik heb de brochure wel gelezen en op internet gezocht naar bezienswaardigheden, maar het is altijd fijn om ervaringen van mensen zelf te lezen .
Dus: wie heeft er leuke tips (en ook afraders lees ik graag )?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 20 januari 2008 @ 20:25:45 #41
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_56186256
Verona, is vlakbij, ook Venetië is goed te doen.

De afrader heb je al 2 weken geboekt.
  zondag 20 januari 2008 @ 20:38:14 #42
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56186594
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
Verona, is vlakbij, ook Venetië is goed te doen.

De afrader heb je al 2 weken geboekt.
Hahahaha .

Tja, ik ben zelf ooit bij het Gardameer geweest en toen vond ik het wel heel mooi. Maar toen zaten we aan de westkant, wat meer in de bergen.
Mijn vriend is nog nooit in Italie geweest en hij wilde dit persé. En aangezien ik de afgelopen 3 jaar al mijn zin heb gehad, moest ik maar een keer instemmen .
Ach, we hebben een zwembad op de camping en de stacaravan heeft airco. Ik neem 15 boeken mee, dan kom ik de tijd wel door .

Venetië lijkt mij trouwens helemaal niks. Volgens mij nóg toeristischer dan het Gardameer en ik heb verder het idee dat het er duur en vies is.
Verona lijkt me wel mooi, daar gaan we ook wel naartoe!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 21:20:36 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56187596
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:07 schreef w00h00 het volgende:
*KICK*

Ik ben van plan om aankomende zomer naar Italie te rijden met me vriendin.

We zijn van plan om naar Lazise te gaan, en ik ben nu opzoek naar een leuke camping dicht bij het centrum en natuurlijk dicht bij het gardameer.

Iemand ervaringen of suggesties?
Ja. de Municipal-camping. De gemeentecamping dus. Die is niet alleen véél goedkoper dan die commerciële campings met animatie-teams en dat soort shit, Je loopt bovendien vanaf de camping zo de boulevard op.
Wèl reserveren, in ieder geval in het hoogseizoen!

Lazise is een heel toeristische plaats (zoals alles daar), maar ook érg mooi en stijlvol en Italiaans.
pi_56299384
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:19 schreef MaLo het volgende:
Wij gaan komende zomer ook naar het Gardameer. We gaan 2 weken in een stacaravan *ril* op een camping *ril*. Ik ben niet zo'n campingtype, maar goed, het moet maar een keer.
We gaan naar Camping Del Garda bij Peschiera.
Ik ben heel benieuwd hoe het is.

En vooral ben ik benieuwd naar leuke dingen te doen in de omgeving! Ik bedoel, ik heb de brochure wel gelezen en op internet gezocht naar bezienswaardigheden, maar het is altijd fijn om ervaringen van mensen zelf te lezen .
Dus: wie heeft er leuke tips (en ook afraders lees ik graag )?
Hee daar ben ik vorig jaar ook geweest in de meivakantie! Leuke camping hoor Ik zat in een Vacancesoleil tent maar bij de stacaravannetjes leek het me ook heel gezellig Je staat zo aan het meer!
Één tip: doe je boodschappen niet op de camping, als je de camping uit rijdt en dan rechtsaf slaat en de eerste straat meteen weer links kom je bij een supermarktje en veel goedkoper!

Aanraders:
-Sirmione: schiereiland in het Gardameer. Ik vond het wel tof maar ook wel weer erg druk. Je kan er niet met de auto komen, je moet zeg maar nog wel een stukje er naar toe lopen.
-Venetië: Ja het is er druk maar je moet ook een beetje zelf je route plannen. Gewoon een kaartje kopen van 2 euro en lopen maar. Het San Marcoplein is eigenlijk gewoon de Dam in Amsterdam maar het Basiliek van San Marco is wel erg mooi Alleen stond hij destijds in de steigers In de kleine straatjes kun je ook goedkoop een souvernirtje kopen dus ik zou er zeker een dagje heen gaan hoor!
-Verona: als het een slechter dagje is, groot winkelcentrum daar!
-Aquapark: Zit in Lazise, dichtbij Del Garda. Mooie glijbanen en je kunt er een mooi dagje vertoefen! Vlak daarbij is er ook nog een soort van Moviepark en een ander attractiepark.

Veel plezier iig!
Ik vond het trouwens voor één keer wel leuk, het is mij iets té Hollands daar.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_56299689
Ik ga samen met 5 vrienden dit jaar ook 3 dagen gardameer doen. Weet iemand mischien ene leuke campings daar ? Het liefst niet te druk met jongeren etc.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:42:36 #46
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56302350
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:13 schreef Nesle het volgende:

[..]

Hee daar ben ik vorig jaar ook geweest in de meivakantie! Leuke camping hoor Ik zat in een Vacancesoleil tent maar bij de stacaravannetjes leek het me ook heel gezellig Je staat zo aan het meer!
Één tip: doe je boodschappen niet op de camping, als je de camping uit rijdt en dan rechtsaf slaat en de eerste straat meteen weer links kom je bij een supermarktje en veel goedkoper!

Aanraders:
-Sirmione: schiereiland in het Gardameer. Ik vond het wel tof maar ook wel weer erg druk. Je kan er niet met de auto komen, je moet zeg maar nog wel een stukje er naar toe lopen.
-Venetië: Ja het is er druk maar je moet ook een beetje zelf je route plannen. Gewoon een kaartje kopen van 2 euro en lopen maar. Het San Marcoplein is eigenlijk gewoon de Dam in Amsterdam maar het Basiliek van San Marco is wel erg mooi Alleen stond hij destijds in de steigers In de kleine straatjes kun je ook goedkoop een souvernirtje kopen dus ik zou er zeker een dagje heen gaan hoor!
-Verona: als het een slechter dagje is, groot winkelcentrum daar!
-Aquapark: Zit in Lazise, dichtbij Del Garda. Mooie glijbanen en je kunt er een mooi dagje vertoefen! Vlak daarbij is er ook nog een soort van Moviepark en een ander attractiepark.

Veel plezier iig!
Ik vond het trouwens voor één keer wel leuk, het is mij iets té Hollands daar.
Bedankt voor je uitgebreide post en voor je tips!
pi_56305129
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:13 schreef Nesle het volgende:

[..]
Als ik Sirmione zie staan moet ik altijd denken aan die heerlijke ijskramen die ze daar hebben heerlijk .
Ik heb Venetie met zo'n retourbus gedaan vanaf het Gardameer, wordt je afgezet eigenlijk waar het Venetie begint wat we allemaal kennen. Venetie zijn de mening altijd over verdeeld, maar ik vond het schitterend. Het leuke is inderdaad als je gewoon een zijstraatje induikt, dat het daar veel rustiger en eigenlijk ook veel leuker en mooier is. In een zijstraat van het San Marco plein hebben we toen ook voor een paar euro een heerlijke pizza gegeten. Het leuke was dat daar ook allemaal gondeliers kwamen lunchen.
Verona is overigens ook een leuke stad om eens doorheen te wandelen als het goed weer is hoor. Hele mooie binnenstad, nog naar een opera destijds geweest in die Romeinse Arena. Ik zou zeker een dag naar Verona gaan.
Riva is overigens ook mooi, helemaal in het noorden waar het landschap veel ruiger is, ook het weer kan daar stukken minder zijn.
Vergeet ook op een heldere dag de Monte Baldo niet, heb je schitterend uitzicht over het Gardameer.
pi_56341757
Leuk voor jongeren is Riva del Garda en dan vooral Camping Bavaria. Die camping ligt aan het Gardameer en op loopafstand van het centrum waar je ook leuk kunt stappen.
pi_58115302
kickje, ik zit ook te kijken of ik er een weekje heen kan; heeft iemand nog goeie tips voor huisjes of appartementen?
pi_58135838
quote:
Op donderdag 17 april 2008 16:57 schreef zatoichi het volgende:
kickje, ik zit ook te kijken of ik er een weekje heen kan; heeft iemand nog goeie tips voor huisjes of appartementen?
Jaa, heb ik. Ik heb zelfs een caravan voor je die in een stalling vlak bij Lazise staat. Caravan mag je hebben, is helemaal compleet met inventaris. Lees hier meer ( dan hoef ik niet alles weer hier neer te plakken..):

http://www.caravan-forum.nl/viewtopic.php?t=5565
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')