abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50106487
Hallo allemaal,

Wij (3 jongens van 20 jaar) zijn van plan om in de zomervakantie naar het Gardameer te gaan. We gaan in de laatste 2 weken van juli. Natuurlijk is dit meer heel groot, daarom willen we graag weten waar we het beste heen kunnen gaan.
Onze eisen zijn ongeveer:
- uitgaansmogelijkheden
- camping (+-8 a 10 euro p.p per nacht)
- mensen van onze leeftijd in de buurt, niet alleen kids en bejaarden.

verder maakt het niet zoveel uit, als we maar lekker kunnen chillen

Aangezien we nog nooit zelfstandig in Italie op vakantie zijn geweest zouden wat goeie tips wel welkom zijn

laat maar horen
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
pi_50376402
niemand oooiiittt naar het Gardameer geweest?? Dat kan toch haast niet
Graag wat reacties mensen!
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
  Moderator woensdag 13 juni 2007 @ 12:03:31 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50405217
Waarom willen jullie naar het Gardameer?
Er zijn wel discotheken en bars, met name aan de zuidkant, maar het is vooral een watersportmeer met hele grote familie-campings. In de zomer is het er propvol. En de campings zijn ook vol, en duur.
Ik vind het er prachtig hoor, maar dan in het voorseizoen. En ik hoef niet naar een discotheek. Als ik jullie was, zou ik een andere bestemming kiezen denk ik.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50557872
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:03 schreef Gert het volgende:
Waarom willen jullie naar het Gardameer?
Er zijn wel discotheken en bars, met name aan de zuidkant, maar het is vooral een watersportmeer met hele grote familie-campings. In de zomer is het er propvol. En de campings zijn ook vol, en duur.
Ik vind het er prachtig hoor, maar dan in het voorseizoen. En ik hoef niet naar een discotheek. Als ik jullie was, zou ik een andere bestemming kiezen denk ik.
bedankt voor je reactie! We gaan ook daarheen omdat een kennis van ons daar stage loopt op een camping en we daar langs willen gaan. Maar dat hoeft niet perse, de plannen kunnen nog gewijzigd worden. We willen wel die kant uit in ieder geval, Italië of Frankrijk, misschien nog iets oostelijker.. Goede suggesties?
  Moderator zondag 17 juni 2007 @ 22:44:54 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50560145
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:56 schreef galbrecht het volgende:

[..]

bedankt voor je reactie! We gaan ook daarheen omdat een kennis van ons daar stage loopt op een camping en we daar langs willen gaan. Maar dat hoeft niet perse, de plannen kunnen nog gewijzigd worden. We willen wel die kant uit in ieder geval, Italië of Frankrijk, misschien nog iets oostelijker.. Goede suggesties?
Als je wilt "clubben" dan zou je evt een combi kunnen maken van Garda en de Italiaanse Adriatische kust. Rimini bijvoorbeeld bārst van de discotheken, dat is echt een partyzone in de zomervakantie.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50576258
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je wilt "clubben" dan zou je evt een combi kunnen maken van Garda en de Italiaanse Adriatische kust. Rimini bijvoorbeeld bārst van de discotheken, dat is echt een partyzone in de zomervakantie.
Ok. Rimini ben ik vorig jaar ook geweest, met vliegtuig en verblijf in een appartementje. Dit jaar wordt sowieso camperen, zijn de campings daar goed te doen? En kan je dan makkelijk in het centrum komen vanaf die camping?
Weet nog van vorig jaar dat we vanaf het appartement al een aardig eindje moesten lopen naar de discotheekjes daar. Nu we de auto bij ons hebben kunnen we wel makkelijker naar Altro Mundo, das wel relaxt. Die Baia Imperiale hoef ik niet meer naar toe, wat een belachelijke prijzen daar.. Vanavond maar even overleggen of we de plannen gaan wijzigen of het toch Gardameer blijft.. Als iemand nog meer suggesties heeft hoor ik die graag!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:51:53 #7
22273 Dizer
Save the beard!
pi_51086339
>> tijdelijk naar ZOM in overleg met TRV mods
Friends don't let friends remain beardless...
pi_51096441
Vakantie naar het buitenland kun je een vakantie aan het Gardameer trouwens niet noemen, wij waren daar en je kon gewoon alles in het Nederlands en iedereen op de camping keek 'buitenlanders' vreemd aan
pi_51097904
De vakantie naar het Gardameer gaat niet meer door, de bestemming is gewijzigd naar Gran Canaria. Heel wat anders, maar ook leuk!
pi_51119006
Voor mensen die toch nog naar het Gardameer gaan; laat Gardaland (het pretpark) links liggen en ga naar Caneva World (het waterpretpark)!
pi_51119545
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:54 schreef Merel1808 het volgende:
Voor mensen die toch nog naar het Gardameer gaan; laat Gardaland (het pretpark) links liggen en ga naar Caneva World (het waterpretpark)!
Idd zijn wij toen ook geweest erg leuk park
pi_51236739
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:49 schreef Remzz het volgende:

[..]

Idd zijn wij toen ook geweest erg leuk park
ja ik ben daar ook geweest. Was idd erg leuk. Zijn jullie ook van die hoogste afgeweest?
Ik ben er wel afgeweest, maar ik doe het echt nooit meer..
pi_51236808
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:25 schreef Bronson het volgende:

[..]

ja ik ben daar ook geweest. Was idd erg leuk. Zijn jullie ook van die hoogste afgeweest?
Ik ben er wel afgeweest, maar ik doe het echt nooit meer..
Ja kan me er weinig meer van herinneren ging echt gruwlijk hard ik had niet door dat ik weer beneden was

Wij zijn toen ook nog van die bootjes gegaan(waar je met 2 of 4 man in kon) met zo'n bobbel midden in de baan, degene die na ons gingen vielen uit het bootje en hadden de hele arm open liggen
pi_51257302
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:29 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja kan me er weinig meer van herinneren ging echt gruwlijk hard ik had niet door dat ik weer beneden was

Wij zijn toen ook nog van die bootjes gegaan(waar je met 2 of 4 man in kon) met zo'n bobbel midden in de baan, degene die na ons gingen vielen uit het bootje en hadden de hele arm open liggen
Ja zoiets was bij ons ook het geval. Je had zo'n soort glijbaan waar je van afging, en halverwege die glijbaan stopt hij zodat je een stuk door de lucht vliegt. Wij wilden dus daar ook van afgaan, maar voor ons ging een behoorlijke dikke vent er vanaf. Maar hij ging dus niet hard genoeg, dus klapte hij met zn hoofd/nek op de rand van de glijbaan. Die kerel vloog dus bewusteloos dat water in. Gelijk allemaal mensen in het water springen om die kerel er uit te halen, daarna werd hij gelijk met een ambulance afgevoerd. Die glijbaan een kwartier dicht. Wij wilden er natuurlijk niet meer van af maar er stond een hele rij achter ons. Dus toen die glijbaan open ging moesten wij wel er van af. Doe je dan ook niet meer met veel plezier
pi_51804200
Ik ben 8 dagen daar op een camping geweest, met een groep van 5 waren we. Het was vroeg in het seizoen dus twas nog goed te doen qua drukte, en er waren veel denen
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:30:46 #16
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_51804381
Ben er vorige week geweest naar bella italia .

echt een aanrader, supermooi weer en inderdaad veel denen en nederlanders
pi_51804754
Ik zat 2 km van Lazise af trouwens... Overdag lekker zwemmen en in de zon liggen, en savonds met onze duitse buren Lidl bier drinken
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 25 juli 2007 @ 01:07:47 #18
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_51805127
Vroegah kwam ik er ook wellus met mn ouders
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_51805177
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:54 schreef Merel1808 het volgende:
Helemaal mee eens.Vond het pretpark ook niks.Maar caneva world was zo gaaf.Alleen daarvoor zou ik weer naar Italie gaan.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:11:58 #20
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_51811130
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:47 schreef Ace1 het volgende:
Ik zat 2 km van Lazise af trouwens... Overdag lekker zwemmen en in de zon liggen, en savonds met onze duitse buren Lidl bier drinken
peschiera?
pi_51811311
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:11 schreef Tiemie het volgende:

[..]

peschiera?
Daar heb ik een paar jaar geleden gezeten, caping Bella Italia. Bella Holland zou beter zijn
pi_52022745
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:11 schreef Tiemie het volgende:

[..]

peschiera?
Dat ligt wel meer dan 2 km van lazize af

Nee we zaten in Cisano.
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 19:36:29 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52025098
Gardameer droogt op

ROME - Door de aanhoudende hittegolf in Italië droogt het bij toeristen zeer geliefde Gardameer steeds verder op. Sinds half juni is de waterstand al met 40 centimeter gedaald, meldde de Italiaanse krant La Repubblica woensdag.

Momenteel daalt het water met een centimeter per dag. „Het is een ernstige situatie. In juli was het water op het laatste niveau ooit aanbeland”, aldus een bootverhuurder aan het meer. De dienstregeling met de draagvleugelboot is reeds geschrapt. Zelfs een tochtje met de waterfiets is onmogelijk geworden.

De toestand kan alleen verbeteren als er regen komt, maar die wordt voorlopig niet verwacht. Rond 10 augustus kan er vermoedelijk geen enkele boot of ferry meer op het meer varen. (telegraaf.nl)
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 1 augustus 2007 @ 20:07:17 #24
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_52025778
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:36 schreef Gert het volgende:
Gardameer droogt op

ROME - Door de aanhoudende hittegolf in Italië droogt het bij toeristen zeer geliefde Gardameer steeds verder op. Sinds half juni is de waterstand al met 40 centimeter gedaald, meldde de Italiaanse krant La Repubblica woensdag.

Momenteel daalt het water met een centimeter per dag. „Het is een ernstige situatie. In juli was het water op het laatste niveau ooit aanbeland”, aldus een bootverhuurder aan het meer. De dienstregeling met de draagvleugelboot is reeds geschrapt. Zelfs een tochtje met de waterfiets is onmogelijk geworden.

De toestand kan alleen verbeteren als er regen komt, maar die wordt voorlopig niet verwacht. Rond 10 augustus kan er vermoedelijk geen enkele boot of ferry meer op het meer varen. (telegraaf.nl)
apart
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_52031393
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Vroegah kwam ik er ook wellus met mn ouders
Vroegah idd. Toen kwam ik er ongeveer iedere zomer.

Maar voor 20 jarigen, hmm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')