Benieuwd hoe Jaap zich daar uit gaat reddenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jullie zijn inmiddels ook grote sterren. Jaap en Amanda morgen !
[afbeelding]
Waar staat dat dat ik Huub de schuld geef??quote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er waren geen oude regels meer.
En geef Huub maar weer de schuld.
Beste stuurlui staan aan wal, je weet tochquote:Op maandag 4 juni 2007 21:35 schreef scanman01 het volgende:
Amanda begin nu al te stressen, terwijl ze Huub vannacht voor zijn voeten wierp dat hij zo zenuwachtig was bij L&C. Het is toch ook wat met die meid
envelopje bovenaan aanklikkenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah!![]()
damnit, hoe kom ik daar ook al weer.
Kutbugquote:Op maandag 4 juni 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Toch vreemd, mijn COS was eerder en en we gaan hier vrolijk verder.![]()
Nee hoor, kijk maar naar de topicnummers. Deze was 1 lager dan die van jou... dus iets eerder.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Toch vreemd, mijn COS was eerder en en we gaan hier vrolijk verder.![]()
Ja, want Jensen is natuurlijk de ongekroonde koning van de indringende vraagtechniek...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG Jensen laat geen spaan van haar heel![]()
focking amateur *trekt zijn broek uitquote:Op maandag 4 juni 2007 21:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Jaap zich daar uit gaat redden![]()
"Je moet gewoon niet lullen Jensen, dit is toch fucking nie normaah mee? Ik ben verdomme de koning, ja, spreek me dan ook zo aan!
Vergeet je mij niet?quote:
jaap dan hequote:Op maandag 4 juni 2007 21:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
focking amateur *trekt zijn broek uit![]()
Die van BQ was twee minuten eerder, los van het nummertje.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar naar de topicnummers. Deze was 1 lager dan die van jou... dus iets eerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |