Het topicnummer van dit topic is 1034076, en die van BQ was 1034077... deze was dus eerder.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die van BQ was twee minuten eerder, los van het nummertje.
weet ik veel?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
zoveel schelen de kijkcijfers tussen die programmas toch niet
Ik zal jou ook gaan wijzen op iedere post waar jij niet 'vind ik' of 'denk ik' bij zet.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, jij kan natuurlijk in Jaap zijn hoofd kijken?
Iedere punt, iedere komma, de spaties en de interpuncties en dan de letters tussendoor? Overal zo ongeveer? De rest is invulling, dat zie ik wel meer mensen doen. Het zelf vast invullen. Maakt niet uit of het zo is... we vullen het zelf wel inquote:Op maandag 4 juni 2007 21:36 schreef Marelle het volgende:
[..]
Waar staat dat dat ik Huub de schuld geef??
Okee, maakt mij en BQ, denk ik, niet zo veel uit, als het maar niet te lang COSloos blijft.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het topicnummer van dit topic is 1034076, en die van BQ was 1034077... deze was dus eerder.
Het is al bijna op het niveau " Sterf Jonguh"quote:
Precies! Ze waren allebei te laat!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, maakt mij en BQ, denk ik, niet zo veel uit, als het maar niet te lang COSloos blijft.![]()
Toch doet ze het echt niet slecht. Ze laat duidelijk zien wie de baas is en laat zich niet opzij zetten. Je moest eens weten hoe een paard kan uitdagen en gaat proberen z'n eigen wil op te leggen. Amanda heeft duidelijk ervaring met paarden.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Amanda trekt keihard aan de teugels van het paard en slaat hem een paar keer.
Dat is niet zo moeilijk uitleggen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat BSOL er niet is, die kon misschien uitleg geven over het gedrag van Fries ( en misschien van Dellie).
Net mijn reactie geplaatst. M'n cap stond er al.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
BSOL, wat gaat er mis tussen Fries en Dellie?
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Iedere punt, iedere komma, de spaties en de interpuncties en dan de letters tussendoor? Overal zo ongeveer? De rest is invulling, dat zie ik wel meer mensen doen. Het zelf vast invullen. Maakt niet uit of het zo is... we vullen het zelf wel in![]()
( ik weet dat de vraag niet aan mij gericht is, maar ik kan het niet laten om te antwoorden)
Ja schreeuwen moet je echt tegen een paard doenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch doet ze het echt niet slecht. Ze laat duidelijk zien wie de baas is en laat zich niet opzij zetten. Je moest eens weten hoe een paard kan uitdagen en gaat proberen z'n eigen wil op te leggen. Amanda heeft duidelijk ervaring met paarden.
Ik heb zo'n vermoeden dat die eigenaresse echt niet zo staat te slaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch doet ze het echt niet slecht. Ze laat duidelijk zien wie de baas is en laat zich niet opzij zetten. Je moest eens weten hoe een paard kan uitdagen en gaat proberen z'n eigen wil op te leggen. Amanda heeft duidelijk ervaring met paarden.
Jensen is zelf ook een halve gare, dus dat scheelt...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is echt niet blij. Zo maf doen in een groep die hij goed kent is tot daar aan toe, maar bij Jensen...
Ligt het niet aan Dellie , ze heeft nogal wat alcohol genuttigd.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De volgende is voor jouquote:
En hengsten zijn wat dat betreft eigenlijk toch wel het toppunt, toch, BSOL?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die is mogelijk wat vertrouwder met Fries dan Amanda...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die eigenaresse echt niet zo staat te slaan.
Toch hoor ik dat Ellen ook doen, in ieder geval toen ook tegen bolle.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja schreeuwen moet je echt tegen een paard doen
Bij de vaste verzorger zal een paard dat niet zo snel gaan uittesten/proberen. Fries is overigens ook bij Ellen wel eens aan het proberen z'n wil op te leggen. Je weet nog dat ook Sylvia vaker moeite had Fries te latenb doen wat zij wilde.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die eigenaresse echt niet zo staat te slaan.
Dan is Ellen net zo achterlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Toch hoor ik dat Ellen ook doen, in ieder geval toen ook tegen bolle.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Die is mogelijk wat vertrouwder met Fries dan Amanda...
hmmja, tzijn haar intenties he - ik vind aDEL een dierenbeulquote:Op maandag 4 juni 2007 21:58 schreef Taurus het volgende:
Ja, Amanda is 'n domme doos maar mensen kom op zeg, een paard kan wel tegen 'n stootje hoor. Die mag je af en toe best 's 'n tik geven, grote kans dat ze 't amper voelen. Iedereen valt hier meteen over die paar klapjes van Amanda![]()
Ik zal mijn best doen om hem voor het einde van DGK klaar te hebben staan! Ik ga vast denken over een leuke TT.quote:
Heb je Sylvia wel eens zien slaan dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij de vaste verzorger zal een paard dat niet zo snel gaan uittesten/proberen. Fries is overigens ook bij Ellen wel eens aan het proberen z'n wil op te leggen. Je weet nog dat ook Sylvia vaker moeite had Fries te latenb doen wat zij wilde.
Sjees, ze moeten je wel steeds hebben he scan..ik ben hier pas een half jaartje maar het valt me nu ineens op..quote:Op maandag 4 juni 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal jou ook gaan wijzen op iedere post waar jij niet 'vind ik' of 'denk ik' bij zet.
Tuurlijk heeft ze een borrel op, maar ik blijf erbij dat ze het goed deed. Gewoon standvastig laten zien wie de baas is.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ligt het niet aan Dellie , ze heeft nogal wat alcohol genuttigd.
Ja schreeuwen of je stem verheffen met daar bij een tik kan goed helpen bij onwillig gedrag, Bij de vogende keer heeft ze mogelijk aan haar stem genoeg en hoeft ze de tik niet meer te gebruikenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja schreeuwen moet je echt tegen een paard doen
Gokje dat die tikjes later bij haar kinderen ook gaan gebeuren als ze niet luisteren?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:58 schreef Taurus het volgende:
Ja, Amanda is 'n domme doos maar mensen kom op zeg, een paard kan wel tegen 'n stootje hoor. Die mag je af en toe best 's 'n tik geven, grote kans dat ze 't amper voelen. Iedereen valt hier meteen over die paar klapjes van Amanda![]()
Er zit een verschil tussen je stem verheffen en schreeuwen, tegen een paard moet je gewoon niet schreeuwen, tegen je geen enkel dier trouwens, net zoals met kinderen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja schreeuwen of je stem verheffen met daar bij een tik kan goed helpen bij onwillig gedrag, Bij de vogende keer heeft ze mogelijk aan haar stem genoeg en hoeft ze de tik niet meer te gebruiken
Dellie en kinderen, pleasequote:Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gokje dat die tikjes later bij haar kinderen ook gaan gebeuren als ze niet luisteren?
Dat prachtige paard moet a.s.a.p pleite bij die zieke gastenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je Sylvia wel eens zien slaan dan?
I rest my case. Dieren slaan vind ik sowieso not done trouwens. Ook niet uit zogenaamd opvoedkundig oogpunt.
Wat mij wel irriteert is dat eindeloze geneuzel en dan toch nog volhouden "die was eerder" terwijl je gewoon aan het topicnummer kunt zien welke eerder was.... FYI: in de adresbalk staat het topicnummer.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, maakt mij en BQ, denk ik, niet zo veel uit, als het maar niet te lang COSloos blijft.![]()
Een paard is geen mens Scan.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gokje dat die tikjes later bij haar kinderen ook gaan gebeuren als ze niet luisteren?
ah, ja jeetje van slim!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij wel irriteert is dat eindeloze geneuzel en dan toch nog volhouden "die was eerder" terwijl je gewoon aan het topicnummer kunt zien welke eerder was.... FYI: in de adresbalk staat het topicnummer.
http://forum.fok.nl/topic/1034076
Het gaat om de reactie. Je kunt ook niet redeneren met kleine kinderen. Dan lijkt bij sommigen slaan ook nog de enige manier om ze te laten luisteren. Maar goed, laten we hier maar over ophoudenquote:
Had ze nou met het paard moeten redeneren?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat om de reactie. Je kunt ook niet redeneren met kleine kinderen. Dan lijkt bij sommigen slaan ook nog de enige manier om ze te laten luisteren. Maar goed, laten we hier maar over ophouden
Mag hopen dat ze never kindren krijgtquote:Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef demins het volgende:
[..]
Had ze nou met het paard moeten redeneren?![]()
we worden hier gewoon niet serieus genomen....quote:Op maandag 4 juni 2007 21:57 schreef FuTilE het volgende:
"Sterf, paard! Sterf dan gewoon. Ga maar dood, paard!"
Alleen gaat haar gebruikelijke ijzersterke argumentatie over 'de lul' hier dan opeens stukken minder op...
Eric heeft geen echt vriendje meer, en Natas is een beetje een derde wiel aan de wagen bij Amanda en Amanda.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
Wat is dat toch ineens tussen Natasja en Eric?
Van?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
Eric heeft een collect-call.
Als je je andere avatar neemt wel hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
we worden hier gewoon niet serieus genomen....
Nee, nog even niet. Vergelijk het met gehoorzaamheidstraining voor honden. Wat je daar toepast zou je absoluut niet met je kinderen doen. En begrijp me niet verkeerd. Voor een dier is een corrigerend tikje af en toe nodig om te laten zien wie de baas is. Met een wezen van hogere inteligentie als een kind gelden heel andere regels.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat om de reactie. Je kunt ook niet redeneren met kleine kinderen. Dan lijkt bij sommigen slaan ook nog de enige manier om ze te laten luisteren. Maar goed, laten we hier maar over ophouden
Je kan zeggen wat je wilt, maar Huub zorgt goed voor Fries (ik weet wel dat jij geen goed woord voor Huub over hebt... maar credits waar credits are do)quote:Op maandag 4 juni 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat prachtige paard moet a.s.a.p pleite bij die zieke gasten![]()
Van wie?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:09 schreef mazaru het volgende:
Eric krijgt een collect call
Gisteren hebben Brian en Natasia besproken even vriendelijk te doen naar Eric om te voorkomen dat hij exit gaat (en dus vervangen wordt)quote:Op maandag 4 juni 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
Wat is dat toch ineens tussen Natasja en Eric?
Bart.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:09 schreef blomst het volgende:
Collect call voor Eric van ...........
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je je andere avatar neemt wel hoor.![]()
hartsvriendin van ericquote:Op maandag 4 juni 2007 22:09 schreef mazaru het volgende:
Wie is toch die Mariël waar ze het steeds over hebben?
Als dat nog even door 4 mensen wordt herhaald is het een feitquote:Op maandag 4 juni 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
Maar normaal krijg je toch te horen van wie de call sis? Waarom deed Eric zo verbaast... Ik denk dat het cadeautje/goedmakertje van de febo is...
Tsja.. Paardendiscussies, daar is vaak geen plaats voor een alternatieve benaderingswijze.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
we worden hier gewoon niet serieus genomen....
Ahh dank jequote:
Viel me ook al op...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Eric heeft echt een raar hoofd lately.
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat nog even door 4 mensen wordt herhaald is het een feit
Ohhh das mafquote:Op maandag 4 juni 2007 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart vind het slecht voor zijn reputatie om zijn kop te laten zien in DGK![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |