Wat vind je zo geweldig aan de huidige manier dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef simmu het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, maar feit blijft dat ik het gewoon helemaal niet prettig vind om op deze manier met een mede volwassene om te moeten gaan.
zie de eerdere posts over hoe ik met 'mijn moeder de valse kat' omga. rustig blijven, veel negeren. als ik nu een dialoog aanga resulteert dat geheid in gescheld, dat kan ik je nu al vertellen. ik zie bij mijn schoonfamilie hoe het anders kan, en ik baal er steeds meer van. daarbovenop ben ik goed nijdig aan het worden omdat mijn broertje nu precies zo behandeld wordt als ik vroeger. ik heb het topic geopend omdat ik niet wist wat de normale gang van zaken is rondom zo'n etentje. ma negeren is meestal de beste optie, don't let the wicked witch get ya!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef mgerben het volgende:
[..]
Wat vind je zo geweldig aan de huidige manier dan?
In iedere relatie sluipen patronen naar binnen. Alle partijen gedragen zich op een gegeven moment naar die patronen. Hoeveel eigen inbreng zit daar nog in? Je neemt pas je leven in eigen hand als je herkent wat er aan de hand is.
Dat is niet het manipuleren van mensen, dat is zelf bepalen hoe je je leven leidt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |