abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54182444
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
Het is weer goedkoop vliegen met Ryanair. Goedkoopste retourtje Londen komt uit op 11.98 excl credit card toeslag.

[ afbeelding ]
Eergisteren geboekt. Jammer dat mijn terugvlucht net was opgeslagen naar reg fare. Maja, voor zo'n 70 euro 3 dagen Londen (incl. 2 overnachtingen bij een vriendin): ik vind het goed te doen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_54201583
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:22 schreef Omaha het volgende:
Binnenkort voor 1 cent naar Londen
Waar kun je dat boeken, voor 1 cent naar London ?
Toegang is geen open deur.
pi_54201739
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 14:48 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Waar kun je dat boeken, voor 1 cent naar London ?
Dat kon je boeken bij ryanair, tijdelijke actie dus. Nu komt het ongeveer uit op 12 euro.
pi_54223647
Er is nu bij Ryanair.com een actie waarbij je voor 60/70 euro een hotel overnachting krijgt + vlucht!

Zie http://nl.wwte5.com/daily/common/feeds/html/deals/deals.aspx?EAPID=627-30005&lang=1043&rfrr=-52727&dealset=2021

Ik probeer het te boeken, kom er alleen niet achter hoe laat de heen/terug reis is. Aangezien ik maar 1 overnachting wil is dit wel handig om te weten. Iemand een idee?
pi_54223777
Aangezien een gemiddelde Ryanair vlucht rond de 1 cent kost en je hierbij toch de belasting/toeslagen gewoon moet betalen krijg je niet zo heeel veel korting hoor

Ik kom ook zo 1-2-3 niet bij de tijden, misschien pikken ze de goedkoopste uit en krijg je de gegevens pas na de boeking ofzo?
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_54223956
Ik heb nog es gezocht en gekeken en volgens mij is die 80 euro alleen het hotel en dan komt er nog wat bij voor de vlucht. Allemaal super onduidelijk.
pi_54224076
't is gewoon één van hun gratis vlucht aanbiedingen; als je het hotel boekt krijg je waarschijnlijk een code waarmee je bepaalde vluchten voor 1 cent kan boeken, waarbij je nog wel tax etc. betaalt.
pi_54225524
Ik vraag me eigenlijk af welke bestemmingen van Ryanair.com leuk zijn voor 2 dagen, dus (evt) 1 overnachting. Iemand een tip? Ben al in Marseille & Milaan geweest, en dat vliegveld is ver van het centrum.

Is Dublin goed te doen voor 1 overnachting?
pi_54227484
Dublin is een halfuurtje met de bus ofzo van het vliegveld, en een leuke stad
pi_54230564
Dublin is goed te doen en een leuke stad.
Valencia is op het moment ook maar 12 euro voor een retourtje incl tax.
Rome is is wat te kort voor een dag, Stockholm Nykoping airport is ruim anderhalf uur met de bus dus niet echt een optie.
pi_54235419
Klopt het nu dat als je hier een hotel uitkiest je er dan de vlucht voor gratis bij krijgt?
Zo ja, dan is dat wel errug billig... (té eigenlijk)
pi_54237671
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 00:02 schreef Jeroen_M het volgende:
Klopt het nu dat als je hier een hotel uitkiest je er dan de vlucht voor gratis bij krijgt?
Lees jij zo'n topic doorgaans wel?
pi_54240838
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 00:02 schreef Jeroen_M het volgende:
Het geldt alleen voor vluchten buiten Europa!
pi_54244932
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 07:58 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Lees jij zo'n topic doorgaans wel?
Yep.

Het is me alleen erg onduidelijk.
pi_54246014
weet iemand nog goedkope aanbiedingen voor wintersport?
the liver is evil, it must be punished
pi_54261312
www.husk.nl en check bij aanbiedingen, goedkoper dan 200E vind je ze niet. En ik weet niet hoe ervaren je bent, maar je komt dan vaak wel terecht in een klein gebiedje, zonder goede apresski. Perfect voor de beginner die geen apresski wenst, maar voor de ervaren skier is het al snel een tekortkoming.
pi_54264869
yeey! eind november voor 50 euro retour geboekt! liverpool - stockholm can't wait!
the liver is evil, it must be punished
pi_54289021

www.skyeurope.com

Retourtje Wenen vanaf 58 euro, retourtje Praag vanaf 70 euro
pi_54306776
Voor 54 retourtje CPH met Sterling, geen idee of het ook voor Oslo etc geldt
pi_54308686
quote:
New Year Sale – Book Early, Save Big!
Book now for huge savings on your 2008 flights!

To help celebrate the new year we're giving you up to 20% off every seat, every route, every day on flights from 1 January up to 19 March 2008. But hurry - this sale must end at midnight on 6 November 2007, so don't delay and miss out on these fantastic prices.

Pop your cork early this year and book today at easyJet.com

20% off Europcar rentals!

Europcar is offering 20% off all car rentals between 1 January 2007 up to 19 March 2008 when booked through easyJet

Book today and complete your holiday at easyJet.com. Offer must end at midnight on 6 November 2007.

150,000 free nights with easyJetHotels!

easyJetHotels is offering 150,000 free nights accommodation throughout Europe between 1 January and 19 March 2008. Whether it’s a city shopping break or a romantic weekend away, you can stay longer for less across our full range of budget hotels to 5 star getaways.

See how much you can save…

Edinburgh – 3* Premier Inn Morrison Street – Stay 1 night, get your 2nd night free (Sun-Thurs only). Save £72

London – 3* Ambassador’s Hotel – Stay 3 nights, get your 4th night free. Save £57

Barcelona – 5* Balneario Blancafort Hotel. La Garriga – Stay 2 nights, get your 3rd night free. Save £119

Venice – 4* San Marco Palace – Stay 3 nights, get your 4th night free. Save £180

Hurry! Offer ends midnight Tuesday 6th November 2007, so book now for the very best deals! Save even more by booking your flights and hotel together at easyJetHolidays.com.
  zaterdag 3 november 2007 @ 18:32:33 #267
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_54341856
Nu bij de blokker, dagkaart voor 2 personen voor 24,95.

Ideaal gezien ik de Kruidvatactiekaartjes niet kon kopen omdat ik te laat terug in NL was..

http://www.blokker.nl/ns.asp
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_54414516
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:42 schreef DutchTrain het volgende:
Dublin is goed te doen en een leuke stad.
Valencia is op het moment ook maar 12 euro voor een retourtje incl tax.
Rome is is wat te kort voor een dag, Stockholm Nykoping airport is ruim anderhalf uur met de bus dus niet echt een optie.
Ik zal wel te laat zijn maar valencia is in combinatie met een lang weekend haast niet meer te doen
Op basis van welke dagen zie jij die 12 euro want de taxes alleen zijn bij een retour toch al meer?
(al zou je dan een 0,01 cent vlucht hebben)
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_54415200
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:17 schreef StrikerZeljko het volgende:

[..]

Ik zal wel te laat zijn maar valencia is in combinatie met een lang weekend haast niet meer te doen
Op basis van welke dagen zie jij die 12 euro want de taxes alleen zijn bij een retour toch al meer?
(al zou je dan een 0,01 cent vlucht hebben)
Voor die actie ben je inderdaad te laat. Op dit moment is de actie 10 euro retour incl tax; zoek naar een tarief van 1 cent en je zal zien dat er dan maar 9,99 (ipv 28 euro) aan tax bijkomt.

Via www.skyscanner.net kun je de laagste tarieven vinden. Sinds de actie van 2 weken terug zijn er nauwelijks of geen weekenden meer te boeken voor het laagste tarief. Toch is 60 euro voor een retourtje natuurlijk ook niet veel
pi_54415538
Ja te laat ja.. nou ik heb me maar voor de mailing ingeschreven eens kijken of er nog eens een actie komt op korte termijn Heb wel tickets gezien voor 20 euro pp retour maar dat is alleen met doordeweekse dagen, en ik studeer helaas niet meer dus even doordeweeks er tussen uit is niet echt een optie meer
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_54416924
Mja weekend is natuurlijk sowieso moeilijk.. Vaak zijn de acties voor ma-do.
pi_54422379
Wat een toffe site, dat skyscanner. Pakt ie gewoon alle maatschappijen?
pi_54423293
quote:
Op woensdag 7 november 2007 08:51 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een toffe site, dat skyscanner. Pakt ie gewoon alle maatschappijen?
Nee, alleen de low cost maatschappijen. En soms niet allemaal, omdat er nog wel eens failliet gaat of van naam veranderd. Maar over het algemeen werkt het goed
pi_54428602
Valt me wel op dat de actie van Easyjet deze keer niet verlengd wordt. Dat doen ze meestal wel dacht ik.
  woensdag 7 november 2007 @ 19:12:46 #275
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_54436277
quote:
Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef MCH het volgende:
Valt me wel op dat de actie van Easyjet deze keer niet verlengd wordt. Dat doen ze meestal wel dacht ik.
Easyjet verlengt de acties eigenlijk nooit. En bij Easyjet betaal je ondanks dat het een aanbieding is altijd nog een substantieel bedrag. Bij Ryanair wordt het bij sommige acties echt goedkoop. Al vind ik de prijzen van Easyjet wat realistischer.
Wat me wel opvalt, vroegâh waren de kortingen 50%, toen 40%, toen 35%, laatste keer 30% en nu nog maar 20% De marges zijn dus wat aan het afnemen denk ik....

Skyeurope biedt overigens nu tickets aan voor E29 enkele reis all in, tot 18 maart.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_54436772
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:12 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Easyjet verlengt de acties eigenlijk nooit. En bij Easyjet betaal je ondanks dat het een aanbieding is altijd nog een substantieel bedrag. Bij Ryanair wordt het bij sommige acties echt goedkoop. Al vind ik de prijzen van Easyjet wat realistischer.
Wat me wel opvalt, vroegâh waren de kortingen 50%, toen 40%, toen 35%, laatste keer 30% en nu nog maar 20% De marges zijn dus wat aan het afnemen denk ik....

Skyeurope biedt overigens nu tickets aan voor E29 enkele reis all in, tot 18 maart.
De laatste paar keer waren ze juist aan het verlengen. Een paar maanden terug was er een verlenging van de actie dat je elders een goedkopere vlucht had gevonden dan betaalde Easyjet het verschil terug. Ryanair had op hetzelfde moment ook deze actie.
pi_54440386
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Een paar maanden terug was er een verlenging van de actie dat je elders een goedkopere vlucht had gevonden dan betaalde Easyjet het verschil terug.
Had je de voorwaarden van die Ezy actie wel gelezen?

Die valt in het niet bij de meeste acties die hier genoemd worden hoor. Wat een butt-actie met dito voorwaarden.
pi_54440679
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:37 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Had je de voorwaarden van die Ezy actie wel gelezen?

Die valt in het niet bij de meeste acties die hier genoemd worden hoor. Wat een butt-actie met dito voorwaarden.
Ik vind Easyjet een hele fijne maatschappij die zeker met acties goed te doen is qua prijs en ook met Ryanair heb ik goede ervaringen, maar die schieten toch echt wel door met alle toeslagen die ze nu verzinnen.

12 euro creditcardkosten
3 euro inchecken op de luchthaven
18 euro voor een koffer meenemen op een retourvlucht

Maar goed, zo is Ryanair en ze hebben wel het beste routenetwerk en de aantrekkelijkste acties.
pi_54441051
Ook Easyjet heeft extra kosten, onder andere creditcardkosten en per koffer/tas 4,50 voor een enkele reis.
pi_54441795
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef Niek. het volgende:
Ook Easyjet heeft extra kosten, onder andere creditcardkosten en per koffer/tas 4,50 voor een enkele reis.
Is dat laatste nieuw/onlangs ingevoerd?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_54442784
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Is dat laatste nieuw/onlangs ingevoerd?
Ja, sinds 1 oktober, mooie manier om de tickets goedkoop te houden en toch wat meer te verdienen.
pi_54444095
Wat een Ryanair-naaierij.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_54454894
Bij Sterling betaal je vanaf deze maand geloofik ook voor koffers, lijkt een populaire trend te worden
  donderdag 8 november 2007 @ 15:21:36 #284
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_54456810
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef Niek. het volgende:
Erger nog, het was bij invoering van deze toeslag 3 euro per koffer per route, nu is het al 4,50.

Op deze manier loont het niet altijd meer om boekingen samen te voegen. Je kon eerst AMS - GVA - AMS en AMS - LGW - AMS in één boeking doen zodat je maar 1 keer de credit card kosten hoeft te betalen. Je kunt echter niet aangeven op welke vlucht je wel, en welke vlucht je geen in te checken tas hebt, dus of op alle vluchten een tas inchecken, of op alle vluchten niet. (Dus als je op één retourvlucht wel een in te checken tas hebt en de andere niet is het goedkoper om 2 aparte boekingen te maken).
Al heeft Easyjet de tarief voor de vluchten wel evenredig verlaagd, dus de kosten van de in te checken tas zijn direct van de vluchtprijs afgetrokken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_54458983
Gelukkig is er weer een nieuwe actie bij Ryanair, waarbij je echt helemaal gratis kunt vliegen op een beperkt aantal routes =>
quote:
FREE SEAT SALE - NO TAXES NO FEES NO CHARGES*

TRAVEL DECEMBER AND JANUARY INCLUDING THE CHRISTMAS HOLIDAYS!

THIS UNBELIEVABLE OFFER IS Only AVAILABLE UNTIL MIDNIGHT FRIDAY.

BOOK NOW ON http://www.ryanair.com

FREE FREE i.e. no fees, no taxes, no charges ⤓ zero cost to you!

FREE FLIGHTS ONLY AVAILABLE UNTIL MIDNIGHT TOMORROW.

Book quickly because availability will be snapped up!

Many great routes available including:

Girona to

MilaN FREE
Altenburg FREE
Billund FREE
Brno, Basle FREE
Eindhoven FREE
Linz FREE
Maastricht FREE
Pescara

Frankfurt Hahn to
Bologna Forli FREE
Palma De Mallorca FREE
Pisa FREE

London Stansted to
Brussels Charleroi FREE
Newquay FREE
Glasgow FREE
Shannon FREE
Knock FREE
Belfast FREE

Milan to
Bremen FREE
Bristol FREE
Girona FREE
Frankfurt Hahn FREE
Dusseldorf FREE
Zaragosa FREE
London Luton FREE

Bristol to
Milan FREE
Dinard FREE
Dublin FREE
Derry FREE
Knock FREE
Girona FREE
Rzeszow FREE

Dublin to
Doncaster FREE
Leeds Bradford FREE
Manchester FREE
Durham Tees Valley FREE
Newcastle FREE
Cork FREE
Glasgow FREE
Shannon FREE

Stockholm Skavsta to
Bremen FREE
Bratislava FREE
Alghero FREE

Dusseldorf to
Alghero FREE
Milan FREE
Trapani FREE
Venice FREE
Valencia FREE

East Midlands to
Derry FREE
Knock FREE
Cork FREE
Shannon FREE
  donderdag 8 november 2007 @ 17:30:49 #286
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_54459877
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:53 schreef DutchTrain het volgende:

Gelukkig is er weer een nieuwe actie bij Ryanair, waarbij je echt helemaal gratis kunt vliegen op een beperkt aantal routes =>
[..]
Hmm.. ik kan die actie niet vinden? Heb ook geen mail gekregen van ze... Vaag.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_54464753
Iemand ervaring met smorgens vroeg in Girona zijn voor de terugvlucht van 06.20?
Whats the best way to do that?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')