Eergisteren geboekt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
Het is weer goedkoop vliegen met Ryanair. Goedkoopste retourtje Londen komt uit op 11.98 excl credit card toeslag.![]()
[ afbeelding ]
Dat kon je boeken bij ryanair, tijdelijke actie dus. Nu komt het ongeveer uit op 12 euro.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:48 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Waar kun je dat boeken, voor 1 cent naar London?
Lees jij zo'n topic doorgaans wel?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:02 schreef Jeroen_M het volgende:
Klopt het nu dat als je hier een hotel uitkiest je er dan de vlucht voor gratis bij krijgt?
Zo ja, dan is dat wel errug billig... (té eigenlijk)
Het geldt alleen voor vluchten buiten Europa!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:02 schreef Jeroen_M het volgende:
Klopt het nu dat als je hier een hotel uitkiest je er dan de vlucht voor gratis bij krijgt?
Zo ja, dan is dat wel errug billig... (té eigenlijk)
Yep.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Lees jij zo'n topic doorgaans wel?
quote:New Year Sale – Book Early, Save Big!
Book now for huge savings on your 2008 flights!
To help celebrate the new year we're giving you up to 20% off every seat, every route, every day on flights from 1 January up to 19 March 2008. But hurry - this sale must end at midnight on 6 November 2007, so don't delay and miss out on these fantastic prices.
Pop your cork early this year and book today at easyJet.com
20% off Europcar rentals!
Europcar is offering 20% off all car rentals between 1 January 2007 up to 19 March 2008 when booked through easyJet
Book today and complete your holiday at easyJet.com. Offer must end at midnight on 6 November 2007.
150,000 free nights with easyJetHotels!
easyJetHotels is offering 150,000 free nights accommodation throughout Europe between 1 January and 19 March 2008. Whether it’s a city shopping break or a romantic weekend away, you can stay longer for less across our full range of budget hotels to 5 star getaways.
See how much you can save…
Edinburgh – 3* Premier Inn Morrison Street – Stay 1 night, get your 2nd night free (Sun-Thurs only). Save £72
London – 3* Ambassador’s Hotel – Stay 3 nights, get your 4th night free. Save £57
Barcelona – 5* Balneario Blancafort Hotel. La Garriga – Stay 2 nights, get your 3rd night free. Save £119
Venice – 4* San Marco Palace – Stay 3 nights, get your 4th night free. Save £180
Hurry! Offer ends midnight Tuesday 6th November 2007, so book now for the very best deals! Save even more by booking your flights and hotel together at easyJetHolidays.com.
Ik zal wel te laat zijn maar valencia is in combinatie met een lang weekend haast niet meer te doenquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:42 schreef DutchTrain het volgende:
Dublin is goed te doen en een leuke stad.
Valencia is op het moment ook maar 12 euro voor een retourtje incl tax.
Rome is is wat te kort voor een dag, Stockholm Nykoping airport is ruim anderhalf uur met de bus dus niet echt een optie.
Voor die actie ben je inderdaad te laat. Op dit moment is de actie 10 euro retour incl tax; zoek naar een tarief van 1 cent en je zal zien dat er dan maar 9,99 (ipv 28 euro) aan tax bijkomt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:17 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ik zal wel te laat zijn maar valencia is in combinatie met een lang weekend haast niet meer te doen
Op basis van welke dagen zie jij die 12 euro want de taxes alleen zijn bij een retour toch al meer?
(al zou je dan een 0,01 cent vlucht hebben)
Nee, alleen de low cost maatschappijen. En soms niet allemaal, omdat er nog wel eens failliet gaat of van naam veranderd. Maar over het algemeen werkt het goedquote:Op woensdag 7 november 2007 08:51 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een toffe site, dat skyscanner. Pakt ie gewoon alle maatschappijen?
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef MCH het volgende:
Valt me wel op dat de actie van Easyjet deze keer niet verlengd wordt. Dat doen ze meestal wel dacht ik.
De laatste paar keer waren ze juist aan het verlengen. Een paar maanden terug was er een verlenging van de actie dat je elders een goedkopere vlucht had gevonden dan betaalde Easyjet het verschil terug. Ryanair had op hetzelfde moment ook deze actie.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:12 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Easyjet verlengt de acties eigenlijk nooit. En bij Easyjet betaal je ondanks dat het een aanbieding is altijd nog een substantieel bedrag. Bij Ryanair wordt het bij sommige acties echt goedkoop. Al vind ik de prijzen van Easyjet wat realistischer.
Wat me wel opvalt, vroegâh waren de kortingen 50%, toen 40%, toen 35%, laatste keer 30% en nu nog maar 20% De marges zijn dus wat aan het afnemen denk ik....
Skyeurope biedt overigens nu tickets aan voor E29 enkele reis all in, tot 18 maart.
Had je de voorwaarden van die Ezy actie wel gelezen?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Een paar maanden terug was er een verlenging van de actie dat je elders een goedkopere vlucht had gevonden dan betaalde Easyjet het verschil terug.
Ik vind Easyjet een hele fijne maatschappij die zeker met acties goed te doen is qua prijs en ook met Ryanair heb ik goede ervaringen, maar die schieten toch echt wel door met alle toeslagen die ze nu verzinnen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Had je de voorwaarden van die Ezy actie wel gelezen?
Die valt in het niet bij de meeste acties die hier genoemd worden hoor. Wat een butt-actie met dito voorwaarden.
Is dat laatste nieuw/onlangs ingevoerd?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef Niek. het volgende:
Ook Easyjet heeft extra kosten, onder andere creditcardkosten en per koffer/tas 4,50 voor een enkele reis.
Ja, sinds 1 oktober, mooie manier om de tickets goedkoop te houden en toch wat meer te verdienen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat laatste nieuw/onlangs ingevoerd?
Erger nog, het was bij invoering van deze toeslag 3 euro per koffer per route, nu is het al 4,50.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef Niek. het volgende:
Ook Easyjet heeft extra kosten, onder andere creditcardkosten en per koffer/tas 4,50 voor een enkele reis.
quote:FREE SEAT SALE - NO TAXES NO FEES NO CHARGES*
TRAVEL DECEMBER AND JANUARY INCLUDING THE CHRISTMAS HOLIDAYS!
THIS UNBELIEVABLE OFFER IS Only AVAILABLE UNTIL MIDNIGHT FRIDAY.
BOOK NOW ON http://www.ryanair.com
FREE FREE i.e. no fees, no taxes, no charges ⤓ zero cost to you!
FREE FLIGHTS ONLY AVAILABLE UNTIL MIDNIGHT TOMORROW.
Book quickly because availability will be snapped up!
Many great routes available including:
Girona to
MilaN FREE
Altenburg FREE
Billund FREE
Brno, Basle FREE
Eindhoven FREE
Linz FREE
Maastricht FREE
Pescara
Frankfurt Hahn to
Bologna Forli FREE
Palma De Mallorca FREE
Pisa FREE
London Stansted to
Brussels Charleroi FREE
Newquay FREE
Glasgow FREE
Shannon FREE
Knock FREE
Belfast FREE
Milan to
Bremen FREE
Bristol FREE
Girona FREE
Frankfurt Hahn FREE
Dusseldorf FREE
Zaragosa FREE
London Luton FREE
Bristol to
Milan FREE
Dinard FREE
Dublin FREE
Derry FREE
Knock FREE
Girona FREE
Rzeszow FREE
Dublin to
Doncaster FREE
Leeds Bradford FREE
Manchester FREE
Durham Tees Valley FREE
Newcastle FREE
Cork FREE
Glasgow FREE
Shannon FREE
Stockholm Skavsta to
Bremen FREE
Bratislava FREE
Alghero FREE
Dusseldorf to
Alghero FREE
Milan FREE
Trapani FREE
Venice FREE
Valencia FREE
East Midlands to
Derry FREE
Knock FREE
Cork FREE
Shannon FREE
Hmm.. ik kan die actie niet vinden? Heb ook geen mail gekregen van ze... Vaag.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:53 schreef DutchTrain het volgende:
Gelukkig is er weer een nieuwe actie bij Ryanair, waarbij je echt helemaal gratis kunt vliegen op een beperkt aantal routes =>
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |