Ze hebben nu een actie voor ¤10 incl. per enkeltje, ook niet verkeerd dacht ik zo...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:01 schreef Omaha het volgende:
Afgelopen week voor 2 cent naar Londen en terug geweest, was echt geweldig,
jammer dat ik de aanbieding deze week gemist heb, anders had ik gelijk nog een keer geboekt naar Londen Stansted.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:44 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ze hebben nu een actie voor ¤10 incl. per enkeltje, ook niet verkeerd dacht ik zo...
Alleen ruimbagage; zijn wel voorwaarden verbonden aan de afmetingen/gewicht handbagage. (en maar 1 stuks)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:11 schreef 12bhippy het volgende:
Hoe zit dat bij Ryanair? Mag je wel gratis handbagage meenemen of moet je daar ook voor betalen? Of moet alleen betalen voor ruimbagage?
Wat betaal je precies voor een ticket AMS-CPH tijdens happy hour? Ik kan het nergens vinden...quote:
58 euro all incl.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:41 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wat betaal je precies voor een ticket AMS-CPH tijdens happy hour? Ik kan het nergens vinden...
Dat heb ik ook.. even kijken hoe ik dat ga managen daar. Wellicht dat een van mijn amigos/amigas mij met de auto kan droppenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:54 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze vanaf Madrid op een onmogelijke tijd in de ochtend vliegen.. dat is erg jammer.
Okeej.. low cost carriers.. en boek ik die online of zit je dan ergens op een vliegveld te hopen dat er nog een seat vrij is??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:15 schreef Smeich het volgende:
Je moet er snel genoeg bij zijn, die aanbiedingen die die low cost carriers (Ryanair in dit geval) er zo nu en dan doorheen gooien.
Je dient dus voor de 19e te boeken en de vlucht moet tussen 5.11.07 en 7.2.8 geboekt staan en de vlucht dient, zowel heen als terug, op maandag tot en met donderdag of zaterdag geboekt te worden.quote:Boekingsperiode: 13.07.07 - 19.07.07
Reisperiode: 05.11.07 - 07.02.08
Reisdagen: Mon - Thurs & Sat (subject to availability)
Reserveren: 14
Periodieke onderbreking: 18.12.07 - 08.01.08
Notes on this fare: All Holidays, School Breaks and Major Sporting Events are excluded from this offer
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:12 schreef MaJo het volgende:
Tof die aanbiedingen van Ryan AirAlleen jammer dat ik vliegangst heb
Moet je trouwens op dezelfde dag terug ofzo?
Waarom doet iedereen dat dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:16 schreef jmac het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
En Tazm, je moet er idd wel iets eerder bij zijn als je goedkoop wil boeken. Abonneer je sowieso op de newsletter van ryanair/easyjet en andere carriers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |