abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51877956
Toch maar even geboekt naar Londen voor 1 cent
pi_52010329
Voor 100 euro 1e klas retour Marseille met de trein

Zie www.nsinternationaal.nl. Geldt alleen bij vertrek met de rechtstreekse treinen op zaterdag. 50 euro euro enkele reis. Heen of terugreis kan natuurlijk ook met www.ryanair.com . Op deze manier kun je van 18 - 21 augustus voor iets minder dan 100 euro heen en weer naar Zuid Frankrijk.
quote:
ACTIEVOORWAARDEN:
Heen reizen kan op 4, 11 en 18 augustus
Terug reizen kan op 11, 18 en 25 augustus
Het tarief betreft een enkele reis Comfort 1;
Boekperiode: 1 en 2 augustus 2007 (zo lang de voorraad strekt);
Reisperiode: 4 augustus t/m 25 augustus 2007;
Geldig vanaf Amsterdam Centraal, Schiphol, Den Haag HS, Rotterdam Centraal;
Tickets zijn niet om te boeken of te annuleren.

[ Bericht 26% gewijzigd door DutchTrain op 01-08-2007 09:31:58 ]
pi_52016981

Voor een ieder die dus nog eens naar Irak wil...
pi_52017196
Hahahahaha, geweldig.
Ik ga meteen boeken.
pi_52019434
lachuh
pi_52032409
De NS is goed bezig! Die vliegaanbiedingen zijn ook niet verkeerd, Marrakech :-)

[ Bericht 46% gewijzigd door sempron2400 op 01-08-2007 23:59:37 ]
pi_52032923
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:29 schreef kaputwiehund het volgende:
ik heb al een paar dagen palma de mallorca geboekt in november
Waar heb je die geboekt?
pi_52033773
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Waar heb je die geboekt?
Als je een beetje logisch leest, dan moet het wel lukken om deze vraag zelf te beantwoorden.
pi_52126735
pi_52580121
Ik heb me toen ter tijd aangemeld voor de mail van ryanair, deze krijg ik ook regelmatig (10pond/euro aanbiedingen), maar bijna altijd VANAF engelse luchthavens... ben ik wel geabonneerd op de goeie aanbiedingenmail? Het bovenstaande emailtje/plaatje heb ik dus niet ontvangen...
pi_52583389
Die krijg ik ook, maar je kan doorklikken en als je dan op de site bent, rechts boven Nederlands aankiezen, en dan heb je de 4 vliegvelden die het meest gunstig zijn voor Nederlanders & de bijbehorende aanbiedingen.
pi_52591511
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 02:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb me toen ter tijd aangemeld voor de mail van ryanair, deze krijg ik ook regelmatig (10pond/euro aanbiedingen), maar bijna altijd VANAF engelse luchthavens... ben ik wel geabonneerd op de goeie aanbiedingenmail? Het bovenstaande emailtje/plaatje heb ik dus niet ontvangen...
Krijg ik ook altijd kieks. Denk niet dat ze een speciale nl-letter uitsturen.
pi_52594343
vanavond londen boeken.
5 november heen 8 november terug.
20 euro inclusief.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:54:47 #178
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52594360
Ok, zijn er nog leuke aanbiedingen of bled dit topic langzaam dood?
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:48:06 #179
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_52599077
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:54 schreef ihugster het volgende:
Ok, zijn er nog leuke aanbiedingen of bled dit topic langzaam dood?
Momenteel zijn er even geen acties.

Opzich wel logisch, nu is het vakantiemaand dus de vliegtuigen zitten redelijk vol, en veel mensen zijn op vakantie dus loopt een grote doelgroep de acties mis.

Ik weet zeker dat Easyjet binnenkort weer met aanbiedingen komt, en daar wacht ik op, want ik weet allang waar ik heen wil en wanneer, maar doe dat bij voorkeur tegen een aanbiedingsprijs.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_52735402
quote:
Papieren vliegticket in 2008 geschiedenis

GENEVE - Volgend jaar komt er een definitief einde aan het papieren vliegticket. Na 1 juni 2008 kunnen passagiers alleen nog maar een elektronisch ticket krijgen.

Dit maakte de internationale luchtvaartorganisatie IATA maandag bekend. Luchtvaartmaatschappijen besparen met de overgang naar het e-ticket volgens IATA 9 euro per passagier. Of de consumenten hiervan zullen profiteren, liet IATA-topman Giovanni Bisignani in het midden.

Het e-ticket is ook goed voor het milieu: het scheelt jaarlijks 50.000 bomen.

IATA vertegenwoordigt meer dan 240 luchtvaartmaatschappijen die samen 94 procent van alle internationale lijnvluchten verzorgen. Een groot deel van de maatschappijen heeft het e-ticket al ingevoerd. Inmiddels vliegt 84 procent van de passagiers van de bij IATA aangesloten maatschappijen met een elektronisch plaatsbewijs.

(c) ANP
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:38:28 #181
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_52759321
quote:
'Vliegticketbelasting kost Nederlandse economie 1 miljard euro'

EINDHOVEN - De in te voeren vliegticketbelasting die het kabinet 350 miljoen euro per jaar oplevert, kost de Nederlandse economie zeker één miljard euro. Dat blijkt uit onafhankelijk onderzoek in opdracht van de Nederlandse Vereniging van Luchthavens, waarover Arnold Burlage bericht in de Telegraaf. De tickettaks moet volgens de plannen in januari ingaan.

De schade, die met de hogere vliegprijs van naar schatting 25 à 30 euro per ticket ontstaat, is voornamelijk een gevolg van een verwachte daling van het aantal passagiers. Eindhoven Airport, waar 74 procent van de passagiers kiest voor prijsvechters, rekent op een passagiersdaling van 30 procent.

“De positie van de BV Nederland wordt met de maatregel enorme schade berokkend. Het gevolg is desastreus”, stelt directeur Bart de Boer van Eindhoven Airport, tevens voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Luchthavens, in de Telegraaf.

De voorspelde daling van het aantal passagiers wordt mede veroorzaakt door concurrentie van luchthavens pal over de grens, met name in Duitsland. Prijsvechters als Ryanair en easyJet dreigen uit te wijken naar de buurlanden. De hogere vliegprijs heeft anderzijds tot gevolg dat niet meer per vliegtuig wordt gereisd.

De directe effecten van de invoering van de ticketbelasting voor de Nederlandse economie bedragen volgens het onderzoek 245 miljoen euro. Indirecte effecten zijn minder uitgaven in hotels, restaurants en reisbureaus. De totale kosten worden door het onderzoek vastgesteld op één miljard euro.
Ik hoop zo dat als de regering dit belachelijke plan doorzet Easyjet, Ryanair zullen stoppen met vliegen vanaf de Nederlandse luchthavens, of de vluchten zover terugbrengen dat de groei stagneert. Dan zullen de beleidsmakers in Den Haag opeens heel hard terugkomen op de plannen.

Belachelijk omdat NIET de transitpassagiers en NIET het vrachtverkeer belast wordt...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_52776229
Dat is maarliefst 1,50 per enkeltje goedkoper als wat ik eergisteren geboekt heb
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_52782429
Inderdaad een lokkertje. Het Smiles-tarief is 69 euro voor een retourtje. Een voordeel is misschien dat er meer goedkope stoelen beschikbaar zijn.
pi_52803290
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:37 schreef sempron2400 het volgende:
Inderdaad een lokkertje. Het Smiles-tarief is 69 euro voor een retourtje. Een voordeel is misschien dat er meer goedkope stoelen beschikbaar zijn.
Maar met een Smilys kun je geen enkele reizen boeken, dus het is wel een beetje meer goedkoper. Maar nog altijd niet zo goedkoop als de Red-day tickets.
pi_52805416
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef Poepoog het volgende:
Die krijg ik ook, maar je kan doorklikken en als je dan op de site bent, rechts boven Nederlands aankiezen, en dan heb je de 4 vliegvelden die het meest gunstig zijn voor Nederlanders & de bijbehorende aanbiedingen.
poepoog, je bent ene held
pi_52809660
De NS site om Thalystickets te boeken heb je ook weinig aan. In de kalender zijn op veel data nog voor het lage tarief tickets te vinden maar als je dan de beschikbaarheid controleert in stap 2 krijg ik constant deze melding :
quote:
Uw aanvraag kon niet worden voltooid vanwege onderstaande reden:

*Het gewenste tarief is niet meer beschikbaar voor de geselecteerde reis
**
**
*Ga terug om uw trein of tariefkeuze te wijzigen

Als deze fout zich voor blijft doen neem dan contact op met onze Internet Support Desk 0900-9296, 0,35 euro pm.
Of die melding klopt of niet of ze zetten te veel data neer met een lichtblauwe kleur. Beetje lastig zoeken op deze manier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ericr op 30-08-2007 13:56:49 ]
pi_52809979
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 23:14 schreef Grunner het volgende:

[..]

Dat had ik met Milaan. Dacht eerst een retour voor 20 euro te hebben, maar dat was een dag later ineens 62 euro. Maar kon ondanks de prijsstijging toch de verleiding niet weerstaan
Zei ik een maand geleden... Kijk ik nu op hun site is het weer 'gewoon' voor 20 euro
pi_52839202
quote:
Het is tijd voor de Early Bird Sale!

Voor slechts 5 dagen geven we u tot 25% korting op elke stoel, elke route, elke dag op vluchten van 29 oktober 2007 tot 31 januari 2008.

Maar wees er snel bij - deze aanbieding moet op dinsdag 4 september 2007 sluiten, dus wacht niet en profiteer van deze fantastische prijzen.

Haal de scherpe kantjes van de winter af en boek nu bij easyJet.com
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:52:13 #190
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_52849205
quote:
SkyEurope staakt vluchten naar Boedapest, Krakow en Bratislava

31-08-2007

SCHIPHOL - Lagekostenmaatschappij SkyEurope Airlines staakt binnenkort haar lijndiensten vanuit Amsterdam en Brussel naar Boedapest en Krakow en van Amsterdam naar Bratislava. Dat heeft SkyEurope vrijdag (31 augustus) bevestigd aan Luchtvaartnieuws.nl / Zakenreisnieuws.nl. De maatschappij sluit haar beide bases in Boedapest en Krakow met ingang van het nieuwe winterseizoen.

SkyEurope wil haar veertien toestellen (twaalf Boeing 737-700’s en twee 737 ‘Classics’) vanaf minder hubs maar met een hogere frequentie gaan inzetten. De sluiting van de bases in Boedapest en Krakow is bedoeld om het routenetwerk te vereenvoudigen en kosten besparen.

Nu nog vliegt SkyEurope op 92 routes op 39 bestemmingen in negentien landen. De nieuwe strategie heeft gevolgen voor het hele netwerk van SkyEurope. De overgebleven bases zijn Bratislava, Wenen en Praag. De capaciteit die nu wordt ingezet vanaf Krakow en Boedapest wordt naar deze drie bases overgeheveld.

De wijziging betekent dat vanaf november SkyEurope vanaf Amsterdam en Brussel alleen nog lijndiensten onderhoudt naar Praag en Wenen. Beide bestemmingen worden vanaf zowel Schiphol als Zaventem twee keer per dag aangevlogen. Door het aanbieden van een dagrandverbinding hoopt SkyEurope meer zakelijke passagiers te trekken.

Kwartaalverlies
SkyEurope maakte vrijdag bekend een kwartaalverlies te hebben geleden van 5,1 miljoen euro. Dat is een verbetering ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar, toen de maatschappij 16,5 miljoen euro in de rode cijfers belandde. De omzet steeg in het derde kwartaal met 26 procent naar 66,6 miljoen euro. Het aantal passagiers groeide met 32 procent naar 927.000.

Ondanks het verlies wil SkyEurope de komende jaren verder groeien. In 2011 moet de vloot zijn uitgebouwd tot 32 moderne Boeing 737-700's. Hiermee verwacht de maatschappij de gemiddelde brandstof- en onderhoudskosten te kunnen terugdringen.
Daar gaat mijn rechtstreekse verbinding met Bratislava. Goed ze blijven wel vliegen naar Wenen, maar toch, juist Bratislava Airport had wel wat...

Wat ik overigens niet begrijp.. waarom de lijndienst Amsterdam - Budapest laten vervallen? Deze vlucht zit echt tjokvol, en heeft zeker bestaansrecht omdat daarnaast alleen KLM en MALEV in een codeshareovereenkomst rechtstreeks vliegen... (Kijk de opzegging Bratislava is nog tot daaraantoe gezien ze ook naar Wenen vliegen en het is een beetje onzin om dan ook naar BTS te gaan, maar Budapest laten vallen )
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:20:13 #191
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_52864652
Terug Vlieg Post
pi_52868713
Jammer dat Boedapest en Krakow bij Sky Europe wegvallen, had al wat uitstapjes gepland naar die steden.
pi_52869662
Komt het niet door die kudtmiljeubelasting dat die vluchten gaan wegvallen? Voor Sky Europe wordt het dan veel moeilijker om tegen een concurrerende prijs vluchten aan te bieden.
pi_52869719
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 16:50 schreef sempron2400 het volgende:
Komt het niet door die kudtmiljeubelasting dat die vluchten gaan wegvallen? Voor Sky Europe wordt het dan veel moeilijker om tegen een concurrerende prijs vluchten aan te bieden.
Omdat KLM en Maleev die kosten niet hebben ?
  zaterdag 1 september 2007 @ 16:57:26 #195
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_52869783
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 16:50 schreef sempron2400 het volgende:
Dat zal het niet helemaal zijn, feit is wel dat Ryanair naar Budapest is goedkomen en de concurrentie aanging. Overigens is een dag - rand verbinding naar Wenen helemaal niet zo slecht voor mij. Budapest is echt jammer. Maar zoals ik begrepen heb, als je een 'hub' opdoekt kan je niet één rendabele lijndienst toch laten bestaan, want anders staat de rest van de dag dat vliegtuig daar een beetje niets te doen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_52879749
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 16:57 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Dat zal het niet helemaal zijn, feit is wel dat Ryanair naar Budapest is goedkomen en de concurrentie aanging. Overigens is een dag - rand verbinding naar Wenen helemaal niet zo slecht voor mij. Budapest is echt jammer. Maar zoals ik begrepen heb, als je een 'hub' opdoekt kan je niet één rendabele lijndienst toch laten bestaan, want anders staat de rest van de dag dat vliegtuig daar een beetje niets te doen.
Vienna - Amsterdam - Budapest - Amsterdam - Vienna zou met 1 vliegtuig gebaseerd in Vienna noggoed kunnen

en je hebt nu altijd Wizz nog vanuit Eindhoven, ook niks mis mee imho, hoewel wel minder dan Sky
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_52880335
Niet relevant voor het topic, wel soortgelijk aan de laatste posts, Easyjet wil vanaf 2009 van vliegveld Lelystad gaan vliegen, voorwaarde is dat de treinverbinding met Amsterdam beter word. Ideaal voor de mensen in het noorden van het land, scheelt weer stukje reizen.
pi_52883186
Ik hier
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  maandag 3 september 2007 @ 22:13:35 #199
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_52926865
http://www.nu.nl/news/122(...)gage_te_herzien.html

Dit maakt mij gelukkig dat er in ieder geval nog een paar verstandige mensen rondlopen die deze regels ook onzin vinden. Al zullen ze dit echt niet zomaar afschaffen.. het is in ieder geval een begin...

Feit blijft, dat door de controle op de vloeistoffen andere dingen onderbelicht worden tjidens de bagagecontrole.... Want je kan, zeker zoals in de EU met één G4S medewerker achter de scanner maar op maximaal 2 dingen tegelijk letten, en zelfs dan schiet er nog wel eens wat door.... Niet voor niets dat EL AL Security met 2 man achter het beeldscherm en 1 supervisor erbij staat (!)
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_52936482
pi_52937746
Er staat een typfout in. en hij is trouwens van Ryanair (is ook nergens aan te zien)
pi_52937842
oh ja.. ben de lay-out van ryanair al zo gewend dat ik vergeten was dat erbij te melden

Deze keer overigens wel tax a 9.99 dus uiteindelijk weer de 20eur incl. retour-actie. Reizen tot februari
pi_52939652
hoe komen jullie aan 20 euro voor een ticket? gewoon goed zoeken? als ik retour Dublin zoek krijg ik tickets voor 0,01 maar kom uiteindelijk op 50 euro voor een retourtje....
pi_52967701
Ik vind ze gemakkelijk

Even gezocht van ehv-dublin in december. dinsdag-donderdag en 20euro is 't resultaat
  donderdag 6 september 2007 @ 17:14:34 #205
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_52985665
Voor wie nog naar Scandinavië wil: Sterling heeft 50% korting
http://www.sterling.dk/50campaign
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')