Waar is die Stevenson eigenlijk geblevenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, een oude Virtua Tennis had Stevenson erin. Die vind ik nog flink wat slechter dan Dent.
Soms krijgt ze een WC voor een Challenger, maar echt veel speelt ze niet klaar.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar is die Stevenson eigenlijk gebleven
Aha, een typische eendagsvlieg dusquote:Op zondag 24 juni 2007 11:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Soms krijgt ze een WC voor een Challenger, maar echt veel speelt ze niet klaar.
Het is een broer van een vriend van me, dus dat is altijd leuk om te volgen!quote:Op zondag 24 juni 2007 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik Wassen niet zo heel bijzonder... ik ben meer benieuwd naar Misa en Thiemo
Sterker nog. Heren dubbels op hoog niveau is supergaaf om te zien. Liever dat dan twee van die gravelrukkers op gras.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
Ik snap die geringe interesse voor Wassen niet - hij is veruit de meest constante en best presterende Nederlander de laatste tijd en dat dedain voor het dubbel is echt een beetje achterhaald.
Ik hoop dat de tv de dubbels ook eens wat beter weet te vinden, is vaak op Wimbledon veel interesanter dan weer zo'n saaie damespartij tussen Kutzareva en Clitoraja.
SCH tochquote:Op zondag 24 juni 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
Ik snap die geringe interesse voor Wassen niet - hij is veruit de meest constante en best presterende Nederlander de laatste tijd en dat dedain voor het dubbel is echt een beetje achterhaald.
Ik hoop dat de tv de dubbels ook eens wat beter weet te vinden, is vaak op Wimbledon veel interesanter dan weer zo'n saaie damespartij tussen Kutzareva en Clitoraja.
Om hem nou op die Davis af te rekenen. Daar speelde hij niet met een van zijn vaste partners bovendien.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:19 schreef Norrage het volgende:
Ja..dat is ook wat ik steeds bleef zeggen...maar na zijn prestaties bij de DAvis Cup gezien te hebben...............Die jongen presteert goed bij de dubbels, maar dat zegt ook weer wat over de subtop bij de dubbel
Ik vind dat juist wel grappig om te zien hoe hij serveert .. Dat maakt het ook wel weer uniek omdat hij anders is dan de meeste topspelers!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik doe niet geringschattend over de herendubbels in het algemeen... het is gewoon een erg coole discipline. Ik vind Wassen niet zo'n fijne speler om naar te kijken... die servicebeweging bijvoorbeeld![]()
Dat is ook een beetje de status van Wassen in Nederland.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:49 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel grappig om te zien hoe hij serveert .. Dat maakt het ook wel weer uniek omdat hij anders is dan de meeste topspelers!
Ik vind het enorm jammer dat dubbel weinig tot niet wordt uitgezonden. Gisteren op NOS ook, geen woord over de overwinning van Wassen.
Hopelijk komt dat nog wel een keertje.
Inderdaad! Hij staat nu toch nummer 29 van de wereld. Hij speelt enkel A tournooien. Ik vind het nog steeds jammer dat er op die manier om wordt gegaan met de dubbelsport binnen tennis.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de status van Wassen in Nederland.
Bij elke andere speler was het genoemd, bij hem niet. We hebben toch al gauw het beeld dat hij alleen duistere toernooitjes speelt voor 18 man.
als die er waren in het toptennis had ie het denk ik wel gedaan! maar om zijn positie te behouden op de wereld ranglijst heeft Rogier denk ik geen enkele keus.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Het scheelt waarschijnlijk ook dat ie geen dubbel speelt met een andere Nederlander... nu is het toch een beetje minder van 'ons' zeg maar als dat ie bijvoorbeeld met een andere Nederlander zou spelen
Ik neem het hem ook niet kwalijk, hij heeft groot gelijk maar het spreekt dan wel minder aan bij het volk... maar ik denk dat Wassen er zelf niet zo mee zit als ie op zijn bankrekening kijktquote:Op zondag 24 juni 2007 13:24 schreef Daklem het volgende:
[..]
als die er waren in het toptennis had ie het denk ik wel gedaan! maar om zijn positie te behouden op de wereld ranglijst heeft Rogier denk ik geen enkele keus.
Ligt eraan wat je onder ballen verstaatquote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef TubewayDigital het volgende:
wordt er vandaag nog gebalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |