Blomst ik vind je humor prachtigquote:
Nou, ik heb er weinig kijk op denk ik, maar dat lichaam van Brian is toch niet verkeerd volgens mij. Die kop is wat minder ja, maar die kun je eraf snijdenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm ik zei toch 'torso van een mooie vent'![]()
Hier!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er hier nog mensen waarbij de licentie zo gaat verlopen ?
of morgen ?
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hiet een programmaatje zodat je nu een backup kunt maken, zodat je die straks terug kunt zetten om te kijken.
Maak hiermee een backup van de licentie
Ook voor jou Ningquote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef Ning het volgende:
[..]
Nou ik heb zo vaak Jaap neer gezet in zijn blootte torso
Idemquote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef Marelle het volgende:
[..]
Scanman ik kom hier nog niet zo heel lang, maar van mij mag je 'blote caps' maken hoor. De caps die ik van je heb gezien waren altijd erg mooi, dus gewoon lekker weer doen. Van mij zul je daarover niets horen!!
Als die al verlopen is, is het te laat daarvoor zeker?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hiet een programmaatje zodat je nu een backup kunt maken, zodat je die straks terug kunt zetten om te kijken.
ok, done that - en nu?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
niet te verwarren met 'wijsheid komt met de jaren'...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Amanda groeien je borsten tot je 21e
[afbeelding]
Ik denk te weten hoe verrot hij van binnen is, dat straalt zijn lichaam ook uit en dat maakt hem lelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ik heb er weinig kijk op denk ik, maar dat lichaam van Brian is toch niet verkeerd volgens mij. Die kop is wat minder ja, maar die kun je eraf snijden
Yep. Kan elk moment gebeuren, geloof ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er hier nog mensen waarbij de licentie zo gaat verlopen ?
of morgen ?
Ik ga niet betalen zolang fysiek geweld getolereerd wordt in de Kooi en de redactie zich niet aan de regels houdt!! Ik ben absoluut tegen geweld, in welke vorm dan ook, geweld vind ik iets verschrikkelijks!!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Vindt iedereen die 3,95 voor een maand streams kijken zo veel dan?
Ik vind het eigenlijk spotgoedkoop en betaal gewoon meteen weer als de eerste verloopt.
Bij mij vanmiddag al gebeurd.........quote:Op maandag 4 juni 2007 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Kan elk moment gebeuren, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |