quote:John Mayer told GQ that he was well prepared for Ryan Seacrest to ask questions about Jessica Simpson during an interview last year. He practiced his Japanese for three days prior to the interview.
hij is leuker als ie soleert op z'n custom made stratquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:57 schreef YourFavoriteDrugs het volgende:
Hij is leuker met lang haar <3
Die strat alleen al is een reden om m live te gaan zien, haha. Ze hadden bij Fender weer een competitie om 1 van zn custom made gitaren te winnen. Tuurlijk weer alleen US only. Bastards!quote:Op zondag 22 juli 2007 00:18 schreef Kraker81 het volgende:
[..]
hij is leuker als ie soleert op z'n custom made strat![]()
Nee!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:39 schreef super-muffin het volgende:
Heb alleen het idee dat het heel erg 'meisjes muziek' is. Klopt dat?
Wel de live versies van die nummers in zijn tegenwoordige concertenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef Gosjke het volgende:
Zeker zijn Trio album niet, vind ik.
Idd, die zwijmelnr's als Your Body Is a Wonderland en Daughters enzo... dat is wel ernstige meidenmuziek, maar ik blijf erbij dat dat ook bij lange na niet zijn beste nummers zijn. Bovendien denk ik dat dat nr's niet meer representatief zijn voor John Mayer in 2007
Las in het interview met Richard Young dat hij voor oktober/november een studio heeft geboekt in NY om te werken aan een nieuw (Trio?) album...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:55 schreef JeroenV het volgende:
Aangezien ik iets meer geinteresseerd ben in de muziek; Is ie al aan een nieuw album ofzo bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |