Hij was weer fijn!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Echt diegene die die V-neck voor mannen trend voor deze zomer gestart is moet dood.
Verder was het best een leuk optreden. Johnnyboy was weer erg easy on the eyes (minus de v-neck)
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:27 schreef Joyce86 het volgende:
Dusss nu maar hopen dat ze interesse hebben...
Weer een gevalletje van waarom-wonen-wij-hier.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef Jill-RMC het volgende:
http://perezhilton.com/?p=1237
Waarom was ik daar niet...owja...ik woon in Nederland
Ik zei toch dat dat Giants Stadium daar ook ergens in de buurt lagquote:I'll be signing autographs at the Roy Rogers restaurant at mile marker 112 in Secaucus.
Onze timing kon weer niet genialerquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Trouwens even btw voor Margo:
[..]
Ik zei toch dat dat Giants Stadium daar ook ergens in de buurt lag
Ja...de korte uitleg is: broertje, rapport, geen enkele voldoende + buren zijn aan het verbouwen en schijnbaar involves dat boren om half 9 op mijn vrije dagquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef Gosjke het volgende:
En dude wat was jij vroeg op voor jouw doen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:25 schreef Numbie het volgende:
[..]
Vind d'r muziek niets aan om eerlijk te zijn![]()
O sorry, wist ik nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja die heeft een paar delen terug al in dit topic gestaan
quote:On her on-again, off-again boyfriend John Mayer: “I love his Continuum record. There’s your answer.”
Ik heb gehoord dat John na zijn breuk met Jessica veel slechter klinkt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |