Tarachute Bob deed verslag !
WB is NIET (helaas) neergekomen.
Ze zijn WEL in het huis geweest.
De politie heeft WEINIG actie ondernomen.
Dit was het even in het kort !
Goede actie, alleen al om het feit dat nu moet blijken hoe VOO met dit gegeven om gaat. Niet de bewoners worden met deze actie in hun privacy aangetast, maar we krijgen de ware aard van onze VOO vrienden te zien...
quote:
op 10-06-1999 om 04:32 PM schreef Roodaap het volgende:
Toch vreemd dat Veronica in de tv uitzendingen niet verder ingaat op dit soort stunts. Alleen die saaie discussies van de bewoners trekken duidelijk niet genoeg kijkcijfers. .
(Hoewel, stel dat 1 der bewoners nou een loterij-prijs heeft gewonnen; mag Hennie H dan toch ff aanbellen???)
quote:
op 10-06-1999 om 04:48 PM schreef Inimini het volgende:
Een "leuk" verslag van Planet
http://www.pi.net/news/anp/berichten/ANP061632036.shtml
Eindelijk de waarheid! Maar waarom staat Fokzine niet genoemd?
V. moet natuurlijk de beste beelden hebben, maar die zullen nooit te zien krijgen.
SBS6 heeft zo te zien geen camera binnen gekregen, dus SBS zal waarschijnlijk ook geen goeie beelden hebben.
Groeten, Maarten
But I love it... (zouden ze vaker moeten doen, gebeurt er tenminste nog eens iets spraakmakends in huize BB)
Gelukkig kwam die sukkel aan de verkeerde kant van het hek Door een luchtzak notabene..... HaHaHa, een zak lucht in een luchtzak!
Wat zijn we (in Deel 1)toch weer snel met: "Ze hebben het kunnen weten.." en "Ze hebben die keus zelf gemaakt..."...
Bullshit !
Wij kunnen makkelijk allemaal zelfverzekerd achteroverleunen en tegen onszelf zeggen: zo'n keus zou IK dus never nooit maken.
Maar vragen we ons ook af: als IK in HUN schoenen zou staan, zou ik dan alles van tevoren kunnen verwachten ?
M.a.w. als ik vaochtend vanaf mijn opstaan tot nu, bij ELKE, maar dan ook ELKE handeling en beweging, inclusief dus geeuwen, boeren, rochelen, scheten laten, tanden poetsen, ontbijten, zuur kijken, zenuwachtig kijken, onzeker zijn, enz. enz. gefilmd was,
zou daar dan echt niet EEN of meerdere momenten bij zijn die ik voor geen geld aan half nederland had willen laten zien ?
En zo ja, kan ik dat dan allemaal van tevoren bedenken en aan zien komen en dan ook nog vermijden ? Nee dus... En dus zij ook niet.
En mag je dan om privacy vragen, om ook nog verschoond te blijven van een filmpje van die klootzak van een WF waarop je staat in je shock van het onverwachte ?
En wat als Bart had uitgehaald naar die journalist bij het aanrecht ? En waarom zit Karin hem over zijn rug te wrijven ? Omdat hij het allemaal zo "in control" heeft ?
En doen wij het beter, na 3 weken van afzondering van dergelijke buitenstaanders en (minstens voor Bart) emotionele soap-toestanden ?
Het rechtvaardigt eerder nog een kort geding tegen VOO wegens contractbreuk van de clausule: totale afzondering van de buitenwereld. De bewaking is nl. in gebreke gebleven.
Als ik de beelden vanavond zie, denk ik niet dat we ons moeten laten beetnemen door de zenuwachtige lachjes en het lieve boodschapje aan de kijkers. En als je het niet gelooft, kijk dan nog maar eens een paar avondjes naar Jerry Springer...
--------------
Karin: "Dan ligt zijn vinger eraf ... 1 kootje."
De bewoners, dat ze het zo lang hebben uitgehouden
Veronica, die alles heeft opgezet,
Of andere ?
Ben benieuwd hoe lang deze "staart" van acties blijft duren en wat VOO er uiteindelijk aan durft te doen..
DeeJ
Als ze 3 uurtjes later waren binnengevallen hadden ze het minder erg gevonden volgens mij.
Niet WF is hier fout, Veronica dat zijn de eikels!!!
Grx, Maarten
quote:
op 10-07-1999 om 01:07 AM schreef Danny het volgende:
Uit de beelden die ik op SBS6 blijkt dat ze het ECHT wel tof vonden. De parachutisten hadden onder andere zelfs sigaretten meegenomen en de bewoners hadden 't uitstekend naar hun zin (er werd zelfs meteen koffie gezet !)
...<knip>...
Ik vermoed dat de regie even gevraagd heeft 'joh, willen jullie even zeggen dat ze dat niet meer moeten doen'.
Ik zag op sbs6-nieuws hoe die parachutert binnenkwam (ook best harde landing!) en hoe de bewoners reageerden. Allemaal lachen! handje schudden.. En inderdaad waren er peuken meegenomen en nog e.e.a. geloof ik.
Natuurlijk zullen de bewoners enigzins verbaasd zijn, je ziet (ook bij BB) niet elke dag een parachutist in je tuin landen. Maar schending van hun privacy???!! ECHT NIET!
Daar zorgt veronica zelf wel voor hoor! Gewoon een welkome afwisseling voor hun joh...
En ik denk dat de regie niet GEVRAAGD heeft van "joh, zeg effe dat jullie het niet leuk vonden enzo" maar eerder VERPLICHT... die V kan ze alles laten doen daar!
Al met al, leuke actie van WF, of je hem mag of niet, en niet zo zeuren... hij is de enige die het idee (tot nu toe) echt uitgevoerd heeft...
LACHEN TOCH?
Jochem
Wel allemaal kijken hoor, en vervolgens hier je mening geven!
[Dit bericht is gewijzigd door squeeky (Datum 07 Oktober 1999).]
quote:
op 10-07-1999 om 10:13 PM schreef Marcel het volgende:
leuke stunt die actie van willybrord.bij veronica zag je alleen dat ze het niet leuk vonden,maar bij willy vonden ze het geweldig. dus zal veronica het wel weer gemanipuleerd hebben
Hoezo alleen V? Ook SBS zal wel gemanipuleerd hebben. Zoals Barbarella al zei, de waarheid zal wel in het midden liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |