abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 1999 @ 15:44:00 #1
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_196907
Hier gaan we verder!
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

woensdag 6 oktober 1999 @ 15:54:00 #2
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_196908
Hot news op de 3 FM.

Tarachute Bob deed verslag !

WB is NIET (helaas) neergekomen.
Ze zijn WEL in het huis geweest.
De politie heeft WEINIG actie ondernomen.

Dit was het even in het kort !

Is het al tijd voor aktie ?

woensdag 6 oktober 1999 @ 16:24:00 #3
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_196909
GO WILLY GO!!!

Goede actie, alleen al om het feit dat nu moet blijken hoe VOO met dit gegeven om gaat. Niet de bewoners worden met deze actie in hun privacy aangetast, maar we krijgen de ware aard van onze VOO vrienden te zien...

Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:32:00 #4
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_196910
Toch vreemd dat Veronica in de tv uitzendingen niet verder ingaat op dit soort stunts. Alleen die saaie discussies van de bewoners trekken duidelijk niet genoeg kijkcijfers. Als Veronica slim is spelen ze hier op in, trekken daarmee kijkcijfers (want daar gaat het toch allemaal om) en krijgen ze overal (internet, Evers, Stenders etc.) gratis reclame.
<P>
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:35:00 #5
691 luciano
ondertitelloos
pi_196911
KLASSE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik SBS6 toch niet voor niets ingeseind over de ballenactie1.
(zie de TELEGRAAF OVER ACTIE MESSAGE BALL)
Dit is een keiharde concurrent van V!$#$#!$,dus die sturen Willie er op af , KLASSE!!!!
P.S. nu is het wachten op MENNO BUCH ,en THEO v.GOGH , voor een stevig therapeutisch gesprek over SEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX !
pi_196912
quote:
op 10-06-1999 om 04:32 PM schreef Roodaap het volgende:
Toch vreemd dat Veronica in de tv uitzendingen niet verder ingaat op dit soort stunts. Alleen die saaie discussies van de bewoners trekken duidelijk niet genoeg kijkcijfers. .

natuurlijk gaan ze er niet op in dan heb je er straks 100 perdag en dan is dat wel erg vervelend als ze er op in gaan is het hek van de dam...en als je wat van kijkcijfers weet(jij dus niet) dan weet je dat ze onwijs goed scoren zeker tegen over gtst...
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:46:00 #7
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196913
quote van Roodaap
------------------------------
Toch vreemd dat Veronica in de tv uitzendingen niet verder ingaat op dit soort stunts. Alleen die saaie discussies van de bewoners trekken duidelijk niet genoeg kijkcijfers. Als Veronica slim is spelen ze hier op in, trekken daarmee kijkcijfers [...]en krijgen ze overal [...] gratis reclame.
------------------------------
Als V het kijkende en internettende deel van NL nog wat 'ons' gevoel met de BB bewoners wil laten hebben, dan horen types als WF niet langs te komen bij huize BB. Na afloop/vertrek mogen alle routinee-BNers deze halfwassen BNers op koffietijd vragen. Maar er is in NL nu gewoon 1 huis waar zelfs Robert ten Brink niet welkom is.

(Hoewel, stel dat 1 der bewoners nou een loterij-prijs heeft gewonnen; mag Hennie H dan toch ff aanbellen???)

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:48:00 #8
691 luciano
ondertitelloos
pi_196914
Kan iemand die er geweest is vertellen of het terrein er om heen ook daadwerkelijk OPENBARE weg is , of dat er eerst en terrein opgereden moet worden met een bord EIGEN TERREIN!?
Ik ben zelf beveiligingsbeambte , dus dit kan van belang zijn voor evt. verdere grappen!
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:48:00 #9
439 Inimini
pi_196915

woensdag 6 oktober 1999 @ 17:08:00 #10
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196916
Die willibrord freakin' is een sukkel..kan hij nou echt alleen maar meeliften op het succes van anderen?
jammer dat z'n parachute niet scheurde, dat zou pas een leuk stunt zijn geweest.
pi_196917
Al deze acties zullen uitvoerig belicht worden in de videoband, die na afloop van de serie gaat verschijnen
Kapot is leuker
  woensdag 6 oktober 1999 @ 17:14:00 #12
627 Willy
Koekenbakker
pi_196918
quote:
op 10-06-1999 om 04:48 PM schreef Inimini het volgende:
Een "leuk" verslag van Planet
http://www.pi.net/news/anp/berichten/ANP061632036.shtml

Eindelijk de waarheid! Maar waarom staat Fokzine niet genoemd?

The only thing we have to fear is FEAR itself
  woensdag 6 oktober 1999 @ 17:14:00 #13
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_196919
Wat zijn het toch een stel trutjes daar in het in het huis. Is er eindelijk eens actie is het weer niet goed. Leuk juist wat ze hebben gedaan
Goeie hint ook eigenlijk zeggen ze hiermee moeten jullie bewoners zelf maar eens zorgen dat jullie wat leuks doen want anders is er geen reet meer aan om naar jullie te kijken.
Go willi go willi
  woensdag 6 oktober 1999 @ 17:17:00 #14
439 Inimini
pi_196920
Willy was een beetje pissed. Hij kwam aan de verkeerde kant van het hek terecht.
Ik hoop dat de SBS beelden beter zijn dan die van RTL, dat was wel erg beknopt !

V. moet natuurlijk de beste beelden hebben, maar die zullen nooit te zien krijgen.

pi_196921
Volgens mij had RTL Live beelden van de Veronica camera's. Dus hun beelden zijn net zo goed als die van Veronica.

SBS6 heeft zo te zien geen camera binnen gekregen, dus SBS zal waarschijnlijk ook geen goeie beelden hebben.

pi_196922
Het doet mij wel deugt dat WF dit forum ook leest.
Heeft degene die het plan opperde ook recht op autheursrechten?

Groeten, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  woensdag 6 oktober 1999 @ 23:06:00 #17
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_196923
Dit akkefietje bewijst eens te meer wat een onbehouwen boer en mediarat WF eigenlijk is.

But I love it... (zouden ze vaker moeten doen, gebeurt er tenminste nog eens iets spraakmakends in huize BB)

"Kutkip!"

pi_196924
Zag een aankondiging voor de week van W van morgen met echte beelden in het huis en ze maken een gezellig praatje. Op deze beelden hebben ze wel lol door deze actie!!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
pi_196925
Willibrord Frequin

Gelukkig kwam die sukkel aan de verkeerde kant van het hek Door een luchtzak notabene..... HaHaHa, een zak lucht in een luchtzak!

Admin donderdag 7 oktober 1999 @ 01:07:00 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_196926
Uit de beelden die ik op SBS6 blijkt dat ze het ECHT wel tof vonden. De parachutisten hadden onder andere zelfs sigaretten meegenomen en de bewoners hadden 't uitstekend naar hun zin (er werd zelfs meteen koffie gezet !)
Ook in de 'oproep' om dit soort akties niet meer te ondernemen vond ik ze zou niet echt overtuigend overkomen. Ik vermoed dat de regie even gevraagd heeft 'joh, willen jullie even zeggen dat ze dat niet meer moeten doen'.
Anyway, morgen dus op SBS6, maar een ding staat voor mij wel vast hoor. De bewoners vonden het ECHT niet erg !
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_196927
Sorry Danny, maar hier ben ik het niet mee eens. Mijn reactie was verdwaald geraakt in Deel 1 van deze topic, daarom hier verkort:

Wat zijn we (in Deel 1)toch weer snel met: "Ze hebben het kunnen weten.." en "Ze hebben die keus zelf gemaakt..."...
Bullshit !
Wij kunnen makkelijk allemaal zelfverzekerd achteroverleunen en tegen onszelf zeggen: zo'n keus zou IK dus never nooit maken.
Maar vragen we ons ook af: als IK in HUN schoenen zou staan, zou ik dan alles van tevoren kunnen verwachten ?
M.a.w. als ik vaochtend vanaf mijn opstaan tot nu, bij ELKE, maar dan ook ELKE handeling en beweging, inclusief dus geeuwen, boeren, rochelen, scheten laten, tanden poetsen, ontbijten, zuur kijken, zenuwachtig kijken, onzeker zijn, enz. enz. gefilmd was,
zou daar dan echt niet EEN of meerdere momenten bij zijn die ik voor geen geld aan half nederland had willen laten zien ?
En zo ja, kan ik dat dan allemaal van tevoren bedenken en aan zien komen en dan ook nog vermijden ? Nee dus... En dus zij ook niet.
En mag je dan om privacy vragen, om ook nog verschoond te blijven van een filmpje van die klootzak van een WF waarop je staat in je shock van het onverwachte ?
En wat als Bart had uitgehaald naar die journalist bij het aanrecht ? En waarom zit Karin hem over zijn rug te wrijven ? Omdat hij het allemaal zo "in control" heeft ?
En doen wij het beter, na 3 weken van afzondering van dergelijke buitenstaanders en (minstens voor Bart) emotionele soap-toestanden ?
Het rechtvaardigt eerder nog een kort geding tegen VOO wegens contractbreuk van de clausule: totale afzondering van de buitenwereld. De bewaking is nl. in gebreke gebleven.
Als ik de beelden vanavond zie, denk ik niet dat we ons moeten laten beetnemen door de zenuwachtige lachjes en het lieve boodschapje aan de kijkers. En als je het niet gelooft, kijk dan nog maar eens een paar avondjes naar Jerry Springer...

donderdag 7 oktober 1999 @ 05:10:00 #22
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196928
Ongelooflijk dat de BBers ze niet gelijk de tent uit hebben gemept. Koffie, ja hoor. En daarna wat beduusd zijn. Een paar zijn er echt geschrokken. Maar die para-eikels liepen gelijk met cameraatjes rond en onze helden waren al geintimideerd.
Veronica is ernstig in gebreke gebleven. Eikels uit de lucht kan je niet voorkomen, maar hoezo was er tijd om koffie te zetten. Was de regie ook nog niet zo wakker soms.
Toch strategisch inzicht van Willibraak dus. Aanval bij ochtendgloren.
Ik mag toch echt hopen dat de BB bewoners iets assertiever gaan worden, ook naar V-BB.

--------------
Karin: "Dan ligt zijn vinger eraf ... 1 kootje."

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  donderdag 7 oktober 1999 @ 07:38:00 #23
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_196929
Toch vraag ik me af na zulke stunts van alle kanten. Wie gaat er nu met de meeste eer naar huis ?

De bewoners, dat ze het zo lang hebben uitgehouden
Veronica, die alles heeft opgezet,
Of andere ?

Ben benieuwd hoe lang deze "staart" van acties blijft duren en wat VOO er uiteindelijk aan durft te doen..

DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
  donderdag 7 oktober 1999 @ 08:17:00 #24
4 Emiel
Internet is my middlename
pi_196930
Danny ik ben het juist helemaal met je eens, dat was ook mijn idee, het kwam op mij niet zo overtuigend over zoals ze in de dagboekkamer de oproep deden.

Als ze 3 uurtjes later waren binnengevallen hadden ze het minder erg gevonden volgens mij.

donderdag 7 oktober 1999 @ 09:04:00 #25
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_196931
Moor en andere sympatisanten,die de WF actie afkeuren...Bewoners die om privacy vragen in een huis met 24 camera's..........Ik snap best dat men van de WF actie geschrokken is, maar zoals ik de beelden van SBS ook interpreteerde was men na de eerste schrik gewoon relaxed. En dat die Bart over dezeik gaat, dat tekent alleen zijn a-relaxte puberkarakter ( suckhead). De rest was geloof ik best gecharmeerd van deze onverwachte inval.
Maar goed, de bewoners irriteerde mij hierin niet, heeft iemand de zeer storende voice-over gehoord?? "De bewoners zijn niet gediend van dit BEDREIGENDE bezoek" / En dat terwijl je beelden ziet van een lachende Ruud en een zwaaiende Bianca. V zendt dan beelden uit van twijfelende bb-ers, hetgeen logisch is want zij denken'kut contact met de buitenwereld, daar gaat onze poen'" Maar zeer irritant dat V de boel weer loopt de sturen, en niet de ECHTE reactie van de bewoners laat zien!

Niet WF is hier fout, Veronica dat zijn de eikels!!!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_196932
[quote]op 10-07-1999 om 05:10 AM schreef mrNatural het volgende:
Eikels uit de lucht kan je niet voorkomen...quote]
Als BB (lees Veronica) goed nagedacht hadden en deze mogelijkheid meegeteld hadden, hadden ze zich daartegen kunnen beschermen door stalen draden of een (stalen) net o.i.d. over de tuin kunnen spannen.
Hadden ze alleen een probleem gehad met de eerste weekopdracht, maar ja.. je kunt niet alles hebben.

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_196933
Ah de randon beveileging heeft van de KL een patriot opstelling in bruikleen, knalt alle objecten uit de lucht (zowel tennisballen, flessen alswel mediageile presentatoren)
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_196934
quote:
op 10-07-1999 om 01:07 AM schreef Danny het volgende:
Uit de beelden die ik op SBS6 blijkt dat ze het ECHT wel tof vonden. De parachutisten hadden onder andere zelfs sigaretten meegenomen en de bewoners hadden 't uitstekend naar hun zin (er werd zelfs meteen koffie gezet !)
...<knip>...
Ik vermoed dat de regie even gevraagd heeft 'joh, willen jullie even zeggen dat ze dat niet meer moeten doen'.

Ik zag op sbs6-nieuws hoe die parachutert binnenkwam (ook best harde landing!) en hoe de bewoners reageerden. Allemaal lachen! handje schudden.. En inderdaad waren er peuken meegenomen en nog e.e.a. geloof ik.
Natuurlijk zullen de bewoners enigzins verbaasd zijn, je ziet (ook bij BB) niet elke dag een parachutist in je tuin landen. Maar schending van hun privacy???!! ECHT NIET!
Daar zorgt veronica zelf wel voor hoor! Gewoon een welkome afwisseling voor hun joh...
En ik denk dat de regie niet GEVRAAGD heeft van "joh, zeg effe dat jullie het niet leuk vonden enzo" maar eerder VERPLICHT... die V kan ze alles laten doen daar!

Al met al, leuke actie van WF, of je hem mag of niet, en niet zo zeuren... hij is de enige die het idee (tot nu toe) echt uitgevoerd heeft...

LACHEN TOCH?

Jochem

donderdag 7 oktober 1999 @ 20:32:00 #29
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_196935
Gaat wel tegenelkaar op SBS / Veronica was het nu wel of niet leuk voor de bewoners.
Bewoners bij SBS in het begin wel lachen.
Als je dan de beelden bij Veronica ziet dan worden ze wel geforceerd door de cameramensen van SBS (ga eens effe lekker bij elkaar staan).
En dan die opmerking van rolfie na de uitzending van 8 uur. In de late uitzending van BB met meer ACCURATE informatie over de parachutisten (ja ja maar wel weer na de uitzending van Willi F. dus toch weer het laatste woord willen hebben).
pi_196936
Ik dacht dat ze een kort geding zouden aanspannen om het tegen te houden?

Wel allemaal kijken hoor, en vervolgens hier je mening geven!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 21:18:00 #31
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_196937
Raadsel van de vliegtuigjes van de afgelopen dagen nu dus ook opgelost

[Dit bericht is gewijzigd door squeeky (Datum 07 Oktober 1999).]

pi_196938
Tja, dat over-enthousiaste kon ik helaas bij de bewoners niet ontdekken, maar ook niet de angst en verontwaardiging. Zowel Veronica als SBS6 hebben hun eigen versie en de waarheid ligt ergens tussen in.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_196939
Iedereen profiteert van het succes van BB en van onze ideeen. Bart de Graaf had ook willen springen! (nou ja, z'n kloontjes dan)
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 22:13:00 #34
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_196940
leuke stunt die actie van willybrord.bij veronica zag je alleen dat ze het niet leuk vonden,maar bij willy vonden ze het geweldig. dus zal veronica het wel weer gemanipuleerd hebben
Back On track&lt;P&gt;
  donderdag 7 oktober 1999 @ 22:13:00 #35
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_196941
leuke stunt die actie van willybrord.bij veronica zag je alleen dat ze het niet leuk vonden,maar bij willy vonden ze het geweldig. dus zal veronica het wel weer gemanipuleerd hebben
Back On track&lt;P&gt;
pi_196942
quote:
op 10-07-1999 om 10:13 PM schreef Marcel het volgende:

Hoezo alleen V? Ook SBS zal wel gemanipuleerd hebben. Zoals Barbarella al zei, de waarheid zal wel in het midden liggen.

pi_196943
Dit parachute-incident heeft maar weer eens perfect aangetoond wat er allemaal in de edit-room gedaan kan worden. Op SBS: de bewoners vonden alles geweldig, en de parachutist beschermt zijn tapes. Op V: de bewoners vonden het allemaal vreselijk en de parachutist is een agressor. De waarheid zal, zoals gewoonlijk, wel ergens in het midden liggen. Kortom: vorm je iegen mening en laat je niet te veel FOKken!
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')