En ik zou tegen niemand zeggen als je dat mooi vindt, want het getuigd wmb van wansmaak.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:25 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda met die rieten schoenen met stoffen banden is geeeeen gezicht! Zo lijken haar pootjes nog kleiner en dikker ( ben een filmpje aan het kijken) Oh en voor de dames die 'interesse' hebben en er net zo uit willen zien als Amanda: de gouden bikini kun je op de Albert Cuyp kopen voor 15 euro, is ook in het Zilver. En het jurkje van gisteren (glimstof) was 15 euro.
Keep on dreamin.. zoals er wel vaker gezegt wordt in de kooi.. 'ik ga nergens heen'quote:Op maandag 4 juni 2007 18:30 schreef burtbeej het volgende:
Wajow, waarom heb ik gister niet gekekenAmoebe + Brajaaan moeten echt exit
Nou, laten we eerlijk zijn: Sylvia sprong er nooit tussen hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ze zei ook tegen huub vanmiddag dat ze ervan geschrokken was hoe fel Huub reageerde. Lieke heeft hierin wel een beetje de rol van Syl overgenomen. En ze is voor de duvel niet bang.
Ja, kijk in filmpjes topic + typ bij youtube: DGK: Brian valt Jaap aan na alcohol in Amanda's gezicht 2quote:Op maandag 4 juni 2007 18:31 schreef patist het volgende:
zijn er al filmpjes van gisteren?
Al een tijdjequote:Op maandag 4 juni 2007 18:31 schreef patist het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:00 schreef CoT het volgende:
[..]
Filmpjes![]()
http://www.youtube.com/watch?v=v5jfLYB8NlA
http://www.youtube.com/watch?v=--pWd1pOatA
http://www.youtube.com/watch?v=v5jfLYB8NlAquote:Op maandag 4 juni 2007 18:31 schreef patist het volgende:
nee, ik bedoelde het praten met- en ' sturen' van Huub. Syl sliep sowieso altijd als er 's nachts iets te doen was.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, laten we eerlijk zijn: Sylvia sprong er nooit tussen hoor.
Niet echt duidelijk, maar meer laten ze niet zien.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:24 schreef akveor het volgende:
[..]
't is in ieder geval geen crybaby.... een term die ie kan blijven gebruiken tegen Brian omdat Huub niet gebeld heeft.
En wat me wel duidelijk geworden is in deze show dat de tijd verschrikkelijk snel voor de bewoners gaat.
Is er al een cap van die wond van Huub..? ik heb dat nog steeds niet gezien.
Ik vind hem toch vrij duidelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt duidelijk, maar meer laten ze niet zien.
[afbeelding]
Never nooit dat ik in dat soort hoeren kleding ga lopen!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:27 schreef 2live het volgende:
[..]
En ik zou tegen niemand zeggen als je dat mooi vindt, want het getuigd wmb van wansmaak.
Maatje 36quote:
Die gesprekkenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:36 schreef 2live het volgende:
amanda wil dat brian haar haren wast. Natas; watskebeurt met douchen.
a; dat duurt zo lang
natas; dat duurt gebangd worden en dan douchen ook en dat weerhoudt je toch ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |