abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 17:09:45 #1
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50096425

Het is tijd voor het volgende GoW toernooi, nu met eigen teams. Uit de animo-check zijn reeds vier teams voortgekomen. Geef hier je team door als je ook nog wilt meedoen. Vol!

De regels:
quote:
- Gametype: execution, bleed-out time 5 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.

Teams:
quote:
Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)

Hoerenteam
Heintje1, GokuSFE, bartje twi, G demon, bigore en JimmieTheSaint
Nieuwe maps: Ja??

Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??

Team Phoebe
Cain Puncture, Knofl00k, OtherEd, Phoebe85 en Rayyvin
Nieuwe maps: Knofl00k niet, rest ??

Bobteam Glas
DriesNL, SanjeevNL, Jelle Glas, Blutonium
Nieuwe maps: Nee

United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc

Black
BLK Kentje, BLK L2theY, BLK Henri, BLK Steven, Mittastyle (reserve)

De booswigteklup
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w,Mad MIKE NL,KroonNL
Nieuwe maps: Ja

Terror Squad
Stickytijd, Bruutorious NL, Darth DonDon, LoSStoney

Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7

Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx

BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Afwasmiddel (of Thijs09)
Nieuwe maps: ?
Van het team van Phoeve heb ik nog geen goedkeuring. De rest is voor zover ik weet al hun goede naam voor ingame en anders hoor ik het graag. Tevens is het leuk als ieder team zijn eigen teamnaam heeft. Kan iedereen tevens even doorgeven of de nieuwe maps in hun bezit zijn zodat we weten welke teams deze kunnen spelen.

Hier alleen een geheel team opgeven, mocht je nog geen team hebben geeft het dan of door via pm of reageer op dit topic.

In verband met examens van sommige mensen en het feit dat een aantal xboxen op vakantie zijn naar Duitsland gaan we pas begin juni starten. Dus je hebt nog even om je team op te geven.

Indeling

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 4 juni 2007 @ 18:42:47 #3
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50099547
Dank u
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 4 juni 2007 @ 18:53:14 #4
3462 PaRoDiUzZ