Ik stem niet mee in dit toernooi vanwege zijn nominatie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind Roddick ook een sportieve gast.
Lijkt me wel een relaxte gast bovendien.
Je kan dan toch op zijn minst tegen hem stemmen, zodat hij niet doorgaat naar de volgende ronde. Ik denk dat veel mensen hem onsympathiek vinden vanwege dat continue neurotische getrek aan zijn t-shirtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik stem niet mee in dit toernooi vanwege zijn nominatie.
Inderdaad. Zodoende stem ik op Hedrickquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Je kan dan toch op zijn minst tegen hem stemmen, zodat hij niet doorgaat naar de volgende ronde. Ik denk dat veel mensen hem onsympathiek vinden vanwege dat continue neurotische getrek aan zijn t-shirt
Mee eens!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:29 schreef XL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap dit echt niet!
In tegendeel, ik denk dat jullie nog nooit een interview met Roddick gezien/gelezen hebben.
Er zijn maar 3 spelers die ik regelmatig scheidsrechters in hun eigen nadeel zie verbeteren. Roddick is er daar 1 van.
Hmm, tegenstanders bijna onthoofden, Hitler-groeten brengen, neurotisch aan shirtjes trekken. Dat laatste is wat mager om iemand onsympathiek te vinden, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Je kan dan toch op zijn minst tegen hem stemmen, zodat hij niet doorgaat naar de volgende ronde. Ik denk dat veel mensen hem onsympathiek vinden vanwege dat continue neurotische getrek aan zijn t-shirt
Dat idee had ik juist bij Mourinhoquote:
Volgens mij ging het om de gehele contest...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:09 schreef thettes het volgende:
Mourinho heeft meer tegenstand.. wie vindt Rintje nou onsympathiek? Rebellin is daarentegen een eikel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |