quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef hamkaastosti het volgende:
pfff.. op m'n werk loopt het ook vaak op tot de 32 graden en daar zit ik dan met lange broek en net shirt..
aansteller
Bij een klein raam kan dat idd wel, maar ik heb alleen een groot klapraam (draaipunt in het midden) van 1:40 bij 1:40 en openslaande balkondeuren.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:38 schreef ivetje het volgende:
Bij ons hangt de slang van de airco door het bovenraampje. Zo'n klein klapraampje is dat. Hij helpt dan nog steeds goed hoorEn gordijnen dichthouden helpt ook alweer.
Een ventilator werkt bij zulke hitte niet meer...je verplaatst daarmee alleen de warme lucht en je krijgt dus net zo'n warme lucht terug in je bek![]()
boeie. gewoon zitten en werken en niet de homo die niet tegen wat warmer weer kan uithangen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp niet dat je dan nog lekker op de werk blijft, bij een temperatuur van 32 graden
Hier zitten al die vrouwen ook altijd te blazen, zuchten, steunen en met blaadje te wapperen als het een beetje warm wordtquote:Op maandag 4 juni 2007 16:41 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
boeie. gewoon zitten en werken en niet de homo die niet tegen wat warmer weer kan uithangen.
Die dingen zijn niet alleen prijzig in aanschaf, maar kosten ook een godsvermogen aan energie.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:41 schreef Janetje het volgende:
[inkopt] Zet de schuifpui open [/inkopt]
Maar OT.. Wat dacht je van zo'n mobiele airco ofzo?
Wel wat prijzig natuurlijk.. Via markplaats of e-bay kan je wel wat goedkoops op de kop tikken..
Je baas hoort gewoon voor een aangename werkomgeving te zorgen. 32 graden is gewoon té warm.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:41 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
boeie. gewoon zitten en werken en niet de homo die niet tegen wat warmer weer kan uithangen.
Hij is student.. ik neem aan dat 'ie all-in woont.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet alleen prijzig in aanschaf, maar kosten ook een godsvermogen aan energie.
Energie en aanschafprijs boeien me niet eens zoveel, het is meer dat het gewoon bijna niet kan. Je moet toch altijd of een unit aan de buitenkant hebben of een slang en dat gaat beide gewoon niet lukken.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet alleen prijzig in aanschaf, maar kosten ook een godsvermogen aan energie.
Welkom in KLB.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:49 schreef ScudRaket het volgende:
Zeikerd 14.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |