Ieks...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:28 schreef Syrena het volgende:
Hoe vaak was jij ze? Ik zit er altijd aan te snuffelen en als de bandjes goor worden en ze mufjes ruiken gaan ze de wasmachine of de wasbak in. Varieert dus.
Die vervorming krijg je er volgens mij nooit meer uit. Ik heb de mijne nog wekenlang vol met sokken gestouwd om het er zo uit te krijgen maar helaasquote:Op maandag 4 juni 2007 16:39 schreef ivetje het volgende:
Het is geen voorgevulde BH he...er zit geen padding in ofzo. Het is alleen een stevige cup die dus is vervormd, niet van die push-up kussentjes ofzo erinDe vulling kan dus niet aan elkaar zitten, want er is geen vulling.
Ja maar die heb ik ook! Dus met deuken...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:50 schreef Swiffer het volgende:
werkt inderdaad niet,
ik heb nu alleen nog bh's waarvan de voorvorming 1 geheel is, je hebt ook voorvorming die bestaat uit watten volgens mij..
Ik ben te lui om mijn bh's steeds met de hand te wassen, en de bh's die ik nu heb, kan ik gewopon wassen zonder het resultaat van deuken.
ga naar de makro o.i.d daar hebben ze die ik koop en deukloos blijven.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik ook! Dus met deuken...Wat is je truc?
Ik ben ook te lui om met de hand te wassen, maar ik heb een nog grotere hekel aan winkelen voor BH's.... En ik wil niet elke dag met een gedeukte tiet rondlopen. Dus dan toch maar handwas.
Als je leest staat er dus al dat er geen watten inzitten...er zit dus ook geen bobbel in de BH (opgehoopte watten), maar een deuk in de voorgevormde cup. Als er watten in zouden zitten heet het een push-up BH.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:07 schreef Swiffer het volgende:
nee als je ze gewassen hebt, raakt het in de war, en watjes kun je niet platstrijken, je blijft bobbels houden omdat er op 1 plek teveel zit.
ook kan je bh;s over t algemeen niet strijken omdat dat veel te heet is...
Dat dacht ik dus zelf ook al...gewoon proberenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef Swiffer het volgende:
dan denk ik dat je bh te heet gewassen is en de stof gewoon wat is gekrompen op die plek...
je kan proberen te strijken, zo aandoen is ook geen gezicht in een strak shirtje idd.
pak dan je laagste stand en met veul stoom, onderdaad iets beschermends tussen doen, al zou ik eerder een kussensloop pakken omdat die niet zoveel vocht kunnen absorberen
Beter voor je, dat wil ik ook.... Ik hoop voor je dat er niet een keer een beugel uit een BH gaat (doordat de randjes slijten door de wasmachine) en dat hij dan in je trommel terecht komt. Daar kan je wasmachine van kapot gaan. Dat is waarom ik die van mij in zakjes deed. Ik doe nu alleen mijn oude BH's nog in de wasmachine, de goede dus handwas. Maar in de machine dus wel in een zakje .quote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb van die dingen met volgens mij een laagje schuimrubber erin oid. Van Hema, Hunkemoller, zelfs van Zeeman. Die gooi ik gewoon in de wasmachine, niks waszakjes of cups in elkaar, vervolgens hang ik ze aan een wasrek, en dan zien ze er inderdaad een beetje raar uit. Maar als ik ze dan weer aantrek, zijn ze na een halfuurtje weer gewoon rond, dan zijn alle deuken er wel uit.
Mja, dat weet ik, en dat is ook al 2x gebeurd, maar ik vis dan gewoon die beugel er weer uit. Ik heb nu ook een wasmachine die al 30 jaar oud is, dus op de een of andere manier kan het me niet zo boeien. Zo'n zakje helpt daar trouwens totaal niet tegen... Een kussensloop zou nog wel nuttig kunnen zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Beter voor je, dat wil ik ook.... Ik hoop voor je dat er niet een keer een beugel uit een BH gaat (doordat de randjes slijten door de wasmachine) en dat hij dan in je trommel terecht komt. Daar kan je wasmachine van kapot gaan. Dat is waarom ik die van mij in zakjes deed. Ik doe nu alleen mijn oude BH's nog in de wasmachine, de goede dus handwas. Maar in de machine dus wel in een zakje .
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:34 schreef Aventura het volgende:
Hebben jullie een foto ofzo
Ik heb er vorige week zoeen bij de Hema gekocht. Ik kan m alleen weer terugbrengen omdat de schouderbandjes veel te kort zijn. In het echt is die kleur niet vies hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 18:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets bijvoorbeeld. Maar dan niet die vieze kleur![]()
Wel als je een zakje hebt wat van normale stof is in plaats van dat gaasachtige stof. Daar kunnen inderdaad beugels doorheen. Mijn sluitinkjes blijven daar ook achter haken. In mijn zakje zit ook een rits.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mja, dat weet ik, en dat is ook al 2x gebeurd, maar ik vis dan gewoon die beugel er weer uit. Ik heb nu ook een wasmachine die al 30 jaar oud is, dus op de een of andere manier kan het me niet zo boeien. Zo'n zakje helpt daar trouwens totaal niet tegen... Een kussensloop zou nog wel nuttig kunnen zijn.
bh's van de hema zijn klote.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week zoeen bij de Hema gekocht. Ik kan m alleen weer terugbrengen omdat de schouderbandjes veel te kort zijn. In het echt is die kleur niet vies hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |