En dan kan natuurlijk niet, want elke man vindt Amanda harstikke geil, en daar is ze nu gewoon pissig om.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:38 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub heeft gezegd dat hij met amanda naar bed ging om Brian te pesten, daar ging het om.
maar dat wisten we eigenlijk alquote:
ik ook nu alle 4 de streams p zwart en geen geluidquote:Op maandag 4 juni 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
Ik sta nog steeds op zwart trouwens.
welke streams volgen jullie nu dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja mist Nathanael het meest. Heb ik wat gemist?
Probeer de site van Tien. Daar zijn 2 streams.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:42 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik ook nu alle 4 de streams p zwart en geen geluid![]()
Ze heeft nu veel meer last van terror dan toen Nathanael er was... die hield die vlegels wel onder de duimquote:Op maandag 4 juni 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Dat zegt ze omdat ze een speciale band heeft met Patricia denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Probeer de site van Tien. Daar zijn 2 streams.
daar kwam het idd wel op neer dat ze dat bedoeldequote:Op maandag 4 juni 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan kan natuurlijk niet, want elke man vindt Amanda harstikke geil, en daar is ze nu gewoon pissig om.
Ach, Natasia doet haar kinderen in de uitverkoop. Same difference.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:44 schreef Varen het volgende:
Ze denkt dat Brian Manny Huub en Lieke kunnen winnen. Ze geeft Brian de meeste kans.
Huub zou zijn moeder nog verkopen voor de DGK
Nee, die mijden elkaar als de pest denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef lorence1 het volgende:
is er vandaag al een confrontatie geweest tussen eric en huub?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef lorence1 het volgende:
is er vandaag al een confrontatie geweest tussen eric en huub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |