quote:Op maandag 4 juni 2007 13:30 schreef Echo99 het volgende:
Mooi. Nu Palma nog en dan ga ik het misschien weer kijken
Sterker nog, volgens mij heeft ze nooit borg betaald.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:50 schreef RSie het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Natasia in September helemaal nergens heen gaat.
En als het haar om die borg te doen was hadden ze haar ook allang kunnen wegstemmen, was ze d'r borg ook niet kwijtgeweest.
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:29 schreef salutem het volgende:
YES !!!! LELIJKE BOS etc etc
OMG eindelijk dat gegil weg !!
"Nieuwe vrouw voor Bokito"
Dan kan het weer leuk worden om te kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:30 schreef Echo99 het volgende:
Mooi. Nu Palma nog en dan ga ik het misschien weer kijken
Prachtige compilatie.quote:
*uit lurkstand*quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap echt niet waarom de redactie haar iedere keer beschermd. Wat ik om me heen hoor is dat mensen niet kijken vanwege haar, omdat ze het walgelijk vinden dat ze haar kinderen dumpte en ten tweede omdat we het nu wel gezien hebben. Er zit totaal geen intelligentie in, ze is niet mooi, heeft een irritante stem, heeft irritante zussen, familie en noem maar op..alleen haar kinderen zijn leuk en die zitten nu psychisch beschadigd in Suriname en Miami.
Is dat alles? Daar wordt ze er echt niet voor uitgezet hoor. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop ook dat ze gauw vertrekt, voornamelijk na het krabincident. Maar dit incident is hoogstens een sanctie waard.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:34 schreef scanman01 het volgende:
Op het filmpje http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/ zie je Natasia duidelijk die pot tegen Huub's hoofd gooien (iets over de helft van de clip) In vertraagde opname zelfs. Dit lijkt me toch wel een 100% zekere exit. Het programma is in 1 klap gered als ze dat doen trouwens.
Dus bye bye Natasia. Hier kom je echt niet meer onderuit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DGK heeft het er met geen woord over.. dus niks bye byequote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:34 schreef scanman01 het volgende:
Op het filmpje http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/ zie je Natasia duidelijk die pot tegen Huub's hoofd gooien (iets over de helft van de clip) In vertraagde opname zelfs. Dit lijkt me toch wel een 100% zekere exit. Het programma is in 1 klap gered als ze dat doen trouwens.
Dus bye bye Natasia. Hier kom je echt niet meer onderuit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan Natasia nog een sanctie krijgen nadat ze al een officiele waarschuwing heeft dan? Lijkt me toch niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is dat alles? Daar wordt ze er echt niet voor uitgezet hoor. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop ook dat ze gauw vertrekt, voornamelijk na het krabincident. Maar dit incident is hoogstens een sanctie waard.
Ze hopen het te verzwijgen, maar als er op ieder forum duidelijke melding van wordt gemaakt, lijkt het me onmogelijk om te ontkennen. Dat probeerden ze ook met de klap van Nadia, maar is ook niet gelukt. Ik denk mede dankzij de vele topics over de klap op de verschillende fora.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
DGK heeft het er met geen woord over.. dus niks bye bye![]()
Als ze al een officiele waarschuwing heeft gehad dan ben ik het ermee eens dat ze hiermee exit moet. Het bloempotincident an sich vind ik zelf niet meer dan sanctie waardig, bij een optelsom wel doorslaggevend voor een gedwongen exit. Het zou ook eens tijd worden, DGK zonder Natasia, tijd voor een nieuw tijdperk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:00 schreef scanman01 het volgende:
Kan Natasia nog een sanctie krijgen nadat ze al een officiele waarschuwing heeft dan? Lijkt me toch niet.
En jij vindt een bloempot tegen iemands hoofd gooien 'is dat alles' ?
Die heeft ze en die blijft staan voor de rest van haar verblijf in de villa (die OW kreeg ze vanwege de trap tegen Jaap)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als ze al een officiele waarschuwing heeft gehad dan ben ik het ermee eens dat ze hiermee exit moet. Het bloempotincident an sich vind ik zelf niet meer dan sanctie waardig, bij een optelsom wel doorslaggevend voor een gedwongen exit. Het zou ook eens tijd worden, DGK zonder Natasia, tijd voor een nieuw tijdperk.
Nee, want ze is onschendbaar..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:15 schreef absolution het volgende:
In de laatste brief voor Natas werd toch duidelijk vermeld dat bij de volgende overtreding ze exit moest. Nadia krabben daar kan ik me nog wel in vinden, maar gister ging ze te ver wat ook duidelijk te zien is voor iedereen op het filmpje. Dus![]()
![]()
Natasia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |